Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hetlukt
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dag Opa Frank,

Geweldig zooooveel pakjes boter lichter - maar hoe je het ook uitdrukt - ik vind het indrukwekkend! Ik mag wel uitkijken dat je me over een poosje niet "in komt halen". Springen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 dec 2008 23:23    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Hinke, Fabiooltje
bedankt voor jullie lieve woorden, ja je moet het inderdaad zelf doen maar alsde omstandigheden tegen zitten of er wordt geen rekening gehouden met het dieet bij de bereiding dan is het toch héél moeilijk hoor.
Hoi hetlukt wat leuk dat je nog eens in mijn boekje komt is al een tijdje geleden, jij natuurlijk ook bedankt voor je lieve woorden
Idereeen hier bedankt en goede nacht
groetjes en knuffels van Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 09 dec 2008 0:43    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
het sneeuwt dus je zult zelf het zonnetje moeten wezen Lachen gr Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 dec 2008 13:34    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 dec 2008 13:50    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Reageer met quote

liefs Kaya

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 dec 2008 19:43    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

Ik zie dat jij nu, net als ik, nog een ieniemienie klein stukje verwijderd bent van de BMI onder de 30...
Dat is toch alweer een mooie mijlpaal!! Dan hebben we "slechts" mild overgewicht...
Ga er maar voor, dan doe ik dat ook...

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 dec 2008 20:11    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Hoi Dames,
hebt voor de moment heel moeilijk om me aan mijn dieet te houden, ik denk dat het door de stress en werkdruk is heb de week voor Libanon op vijf dagen 80 uur gewerkt (met verplaatsingen bij) ook in Libanon was het hectisch maar lag wel voor op mijn schema zodat ik de twee laaste dagen wat gas kon terugnemen Nu heb ik deze week ook al 36 uur gewerkt( op 2 dagen) normaal gezien kan ik het vanaf morgen wat rustiger aan
oen en terug alles strikter plannen en terug echt tijd nemen voor mijn maaltijden en mijn tussendoortjes (fruit) en terug beginnen te sporten. heb op 7 dagen tijd dus 72 prijsaanvragen gedaan voor PC en laptop onderdelen naar voor elke prijsaanvraag naar een zevental firma's dan de prijsaanbiedingen vergeleken en gechecked of ze conform waren met hetgeen ik gevraagd had en dan elk dossier afgewerkt en aan de aankoopdienst bezorgd in totaal ging het toch over een kleine 120.000€ en de deadline voor de prijsaanvragen is morgen.
Maar ja niet jammeren mezelf herpakken en gaan vooor die laatste kilo's om die BMI onder de 30 te zien gaan.
Groetjes en knuffels aan iedereen
Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 10 dec 2008 1:16    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

Als ik ook naar het tijdstip kijk waarop je dat schreef Geschokt , zo'n beetje kwart over één 's nachts... ja, dan zie ik wel dat je waarschijnlijk erg veel te doen had en slaap tekort komt en zo.

Hopelijk is het inderdaad morgen voorbij en kun je dan weer wat terugschakelen. Mag je dan ook een dagje vrij nemen, of kan dat niet?

Gelukkig is dit niet je dagelijkse leven, zo, maar is dit toch echt de uitzondering. Het is belangrijk om nu ook enigszins gezond te blijven leven en eten, maar ik denk dat dit niet je "gemiddelde" dag is en dat je dus ook niet bang hoeft te zijn dat het je nooit meer lukt om te ontstressen en om gezond te eten.

Succes nog vandaag en dan hoop ik dat je snel weer wat meer "lucht" krijgt.

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 dec 2008 7:03    
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Reageer met quote
Hoi Man wat een drukke baan heb jij op het ogenblik. Word al moe als ik het lees.
Hoop dat je vanaf morgen weer wat kalmer aan mag doen. En dan teurg in het gareel. Je moet wel onder die 30 komen hè gr. Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 dec 2008 17:11    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Hopelijk wordt het vanaf nu rustiger op de zaak.
En heb je weer wat meer tijd voor jezelf Opa Frank.

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 11 dec 2008 21:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 53 van 100