Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Opa Frank, ik ben zeer benieuwd naar je belevenissen in Libanon. Ik vind dat een spannend land. Heb je ook nog foto's gemaakt?

Hoe lang ben je? Is een streef van 70 niet te weinig?

Liefs, Mathilde

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 dec 2008 15:30    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Hoi iedereen,
wat leuk om weer wat reactie te krijgen in mijn dagboekje.
Hinke ja hoor vindt weer hier heerlijk alleen vandag was het iets frisser en meer wind maar toch 20°C alleen kan ik er met werken niet veel van genieten.
Nijne, bedankt voor je bezoekje en uw groetjes
Fabiooltje hoop inderdaad dat er iets afgaat van mijn gewicht welteverstaan maar ik denk hetwel, ik eet hier niet veel buiten kaas brood en rauwe groenten.
Mathilde veel belevenis is er tot nu toe niet aangeweest, morgen gaan we een uitstapje doen, zal zeker mijn verhaal doen dan

Groetjes en knuffels aan iedereen

Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 03 dec 2008 17:38    
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Meen dat je streefgewicht 85 kg is? 70 kg lijkt mij ook wel erg weinig.
Gr en probeer nog toch even te genieten. Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 dec 2008 19:52    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Opa Frank in het verre Libanon.

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 03 dec 2008 19:54    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Dames,
mijn werk hier zit er bijna op nu even een lange Pause tot 14U dan enkele herstellingen dan even gaan shoppen voor Briggitta en mijn kleinkinderen en klaar maken voor de vlucht van morgen. Zitten bijna een dag voor op ons schema. Lees alles wel in de dagboekjes maar reageer hier niet op alles,sorry.
Nee hoor mijn streef voor 70kilo is rëeel hoor, de dokter die de maagring geplaatst en de diêtiste spraken over tussen de 68-60 kilo maar dat vindt ik zelf te weinig ben maar 1m68 groot dus

BMI Lengte Gewicht
25 BMI 1,68 m 70,6 kilo
24 BMI 1,68 m 67,7 kilo
23 BMI 1,68 m 64,9 kilo
22 BMI 1,68 m 62,1 kilo
21 BMI 1,68 m 59,3 kilo
20 BMI 1,68 m 56,4 kilo
31,2 BMI 1,68 m 88,0 kilo nu
30,1 BMI 1,68 m 85,0 kilo tussenstreef
24,8 BMI 1,68 m 70,0 kilo eindstreef
met mijn zeventig kilo ben ik maar juist onder BMI van 25.

Groetjes en knuffels uit Libanon

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 04 dec 2008 11:21    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Beste opa Frank,

ja, dat lijkt me een hele mooie eindstreef. Ik las dat je, als je wat ouder wordt, ook nog wel een BMI van 26 mag hebben, dus daar zit je dan met een BMI van 25 heel mooi onder. En sowieso: het is een heel stuk beter dan hoe het was!

Ik heb bewondering voor al je resultaten tot nu toe. Je voelt je waarschijnlijk ook een heel stuk fitter dan toen; en nu je in Libanon wat warmer weer hebt, zul je misschien merken dat dat ook veel beter te verdragen is dan vroeger.

Succes met het regelen van de terugreis, en succes met de terugreis zelf; en dan hopelijk weer tot binnenkort hier; met een mooi resultaat Erg blij

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 dec 2008 11:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fabiooltje,
ja voel het verschil al enorm, vooral voor de knieën en de rug en mijn algemene conditie, ik heb de warmte altijd beter kunnen verdragen dan de koude al hoewel ik dan bij elke inspanning direct zweette kon ik daar toch beter mee omgaan. Ook door het sporten is mijn conditie wel verbetert, mis mijn sporten wel, vorige week door het koude en slechte weer niet gefietst thuis en nu hier in libanon door het werk (en geen fiets) ook niet. Zal het volgende week wel terug inhalen enkel terug rustig beginnen. Mijn werk zit er hier op terug naar huis en de kleinkindjes Applaus Lachen Disco
Bedankt voor je wensen.
Fabiooltje heb in je boekje gelezen dat je een moeilijke periode hebt kwa afvallen maar kijk wat je hebt bereikt schakel terug om naar die goede zes dagen en eventueel één flodderdag je kan je hebt al bewezen ik geloof in jou. Zeker je inzet niet laten afhangen van externe factoren of mensen die je teleurstellen jijbent het die het doet jij bent het die het verdient en de rest zal volgen.
Groetjes Opa frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 04 dec 2008 13:52    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Hoi opa Frank hier regent het en bij Mazina sneeuwt het zelfs. Echt koud. Wat dat betreft wil ik nu acuut wel even ruilen met je.
Maar ik snap dat je het weer graag op de koop toeneemt als je, je vrouw en kleinkinderen maar weer ziet. Lach
Wens je een voorspoedige reis terug. Gr Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 dec 2008 16:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hinke,
aub zeg aub Geschokt dat je mij in de maling wil nemen, anders vrag ik hier of ze me een pakje goed weer kunnen meegeven Erg blij
Sinds ik zoveel ben afgevallen heb ik snel kou precies een vetgans zonder vet (alhoewel zonder vet ik weeg nog steeds 20kilo te veel).
jij gaat toch ook goed heb ik gezien en de spierpijn al wat beter

Greotjes en knufs Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 04 dec 2008 17:32    

Reageer met quote
Helaas opa Frank het is hier echt koud. brrrrrrrrrrrrrrrr neem het zonnetje maar mee deze kant op gr Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 dec 2008 17:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 49 van 100