Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

ja, ik snap er ook niets van. Ik moet zeggen dat ik laatst voor het eerst expres in het openbaar ergens tegenaan schopte. Bijna-vandalisme dus. Gelukkig was het een erg stevig voorwerp dat er geen last van had; en ik schrok me eigenlijk helemaal de pleuris van mezelf. Zal het nooit meer doen.

Maar Nee, expres iemand z'n banden leegsteken, dat snap ik toch heus niet. Ik hoop dat je je er niet door laat ontmoedigen en na reparatie gewoon weer op je fiets stapt. Maar dat zal toch wel?

Ik wens je nog een fijne zondag. Hier regent het, bij jullie (iets zuidelijker) sneeuwt het misschien?

Groetjes,
Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 nov 2008 8:05    
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 nov 2008 14:22    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Hoi,
lieve dames inderdaad een rotstreek, maar ik laat mij er inderdaad niet door ontmoedigen hoor, ik heb eigen lijk medelijden met zulke mensen je moet maar leven met zulke mentaliteit, als je zulke mentaliteit hebt kan je moeilijk goede relaties hebben denk ik. Ik zeg nogal vlug mijn gedacht soms stormt het dan eens maar dan is voor mij ook voorbij .
ja het ligt hier vol sneeuw de kleinkinderen vonden het leuk we hebben nogal een grote tuin ze hebben er heerlijk kunnen in ravotten.

Groetjes en winterse knuffels voor iedereen
Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 23 nov 2008 18:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Dames,

ga het deze week heel druk, op het werk mij voorbereiden voor een opdracht van vijf dagen In Libanon, Moet ook nog ongeveer 50 prijsaanvragen doen naar minstens drie firma's per prijsaanvraag en dan opvolgen. Ga deze week als het weer zo slecht blijft niet met de fiets , wordt ook een beetje moeilijk want moet al om zeven op het werk zijn tot zeven 's avonds. dan nog een weekendje thuis en dan dus naar Libanon voor vijf dagen waarin 2 reisdagen dat is dus maar drie dagen oom ongeveer een 80-tal laptops up te graden naar 2 GB ram en deze laptops zijn speciale versies voor buiten gebruik ze zijn stof en waterdicht en deze moeten bijna helemaal gedemonteerd worden +- 25 vijsjes om aan het geheugen te geraken.
Weet dus niet of ik nog veel kan komen buurten de twee volgende weken maar mijn hart en gedachten zullen wel dagelijks eens naar hier afdwalen
Kusjes en knuffels voor iedereen
Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 23 nov 2008 18:53    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Oh! Geschokt Libanon! Geschokt Wat een aparte bestemming. Ben je daar wel eens vaker geweest opa Frank? En wat doe je eigenlijk? Duidelijk iets met computers, maar wat? Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 nov 2008 20:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mathilde,
Nee hoor is de eerste keer naar Libanon, herstellen en upgraden Van de Hardware van Computers, zowel PC als Laptops Maar meer laptops en dan daarin nog meer speciaal de rugedized laptops dwz deze zijn hermetsich afgesloten en kunnen tegen een stootje nl een val van 1m20 moeten ze zonder problemen overleven. Op software gebied ben ik eigenlijk een leek. Panasonic Heeft een heel mooie reeks nl de CF-29 ook zijn er de semi-rugedized laptops die zijn een beetje minder robust maar ook veel mooier en perfomanter zoals de CF-52 van Panasonic. Van opleiding ben ik eigenlijk elektronica hersteller, was eerst radio hersteller, daarna hersteller van hoog frequent meetapparatuur en heb mezelf ongeveer zes jaar geleden omgeschoold naar PC herstellers.

Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 23 nov 2008 20:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Dames en heren (blijkbaar zijn er toch nog heren op dit forum),

Ga er tussenuit even een douche nemen en tanden poetsen en ga dan onder de wol . Ik weet héél raar voor mij zo vroeg maar het worden dan ook heel drukke dagen (weken) voor mij en wil er toch helder en uitgerust aan beginnen;
groetjes en knuffels aan iedereen die ze wil.

Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 23 nov 2008 20:38    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Mooie job Opa Frank.
Alleen niet leuk voor je vrouwtje dat je een week zo ver weg gaat.
Kan Briggitta ook computeren, dan kunnen jullie zo nog contact met elkaar houden.

Slaap lekker en gezond weer op.

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 23 nov 2008 21:00    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote

En heel veel plezier in Libanon!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 nov 2008 16:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi dames, had gezegd dat ik niet ging langskomen op het forum maar kan het niet laten, ben ongeveer 20 minuten thuis en morgenvroeg om 5 uur eruit. Dadelijk nog douchen en tanden schrobben.
Mijn vrouw Briggitta is dat nu wel gewoon hoor het is zelfs veel verminderd tegen vroeger, toen was ik ongeveer 15 dagen per maand onderweg nu is maar een viertal keer per jaar een vijftal dagen. Ze kan wel een beetje haar plan trekken maar is zeker geen krak zoals jij Helma.
Luna bedankt voor je groeten en knuffels, zal wel meevallen maar ga wel degelijk hard moeten werken hoor zullen toch wel dagen van 16 werkuren moeten worden om gedaan te krijgen
Aan iedereen groetjes en knuffels

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 24 nov 2008 21:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 46 van 100