Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Zonnestraal
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: minder/gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hallo Opa Frank,

Ik ben op het moment gewoon een beetje aan het rondneuzen en stuit opeens op jouw dagboekje. Ik sta versteld: 50 kilo afgevallen??? Wat vind ik dat ontzettend knap! Dat geeft me stilletjes hoop dat voor mij ook een normaal gewicht haalbaar zou moeten zijn. Ik heb mijn streefgewicht nl. op 100 kilo staan omdat ik er eigenlijk van uit ging dat ik daar nooit onder zou kunnen komen. Maar nu gaat het eigenlijk best goed: 18 kilo kwijt in 2,5 maand tijd, en nu groeit langzamerhand de hoop uiteindelijk op 80 kilo te kunnen komen... Wat zal dat toch een enorme verandering voor je zijn om 50 kilo lichter te zijn! Respect!

Groetjes,
Zonnestraaltje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 nov 2008 8:59    
Vrouw Weeggegevens   Chanti
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond leven,kcal tellen en bewegen

Reageer met quote
hallo opa frank,kom je alvast een heel fijn weekend wensen!groetjes chanti Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 nov 2008 10:15    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi opa Frank,Hoe is het met je? Niet verkleumt op de fiets vandaag? liefs Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 nov 2008 18:53    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Lieve Dames,
bedankt dat jullie even langskomen in mijn boekje, maar sorry dat ik niet onmiddelijk gereageerd had, heb het even heel druk gehad en heb niet op het forum kunnen komen, te laat thuis en alhoewel ik een nacht brak ben was ik toch te moe om iets zinnigs te komen doen.
In een vroeger leven veel sport gedaan en tamelijk begeleid geweest in zo verre zelfs dat ze mijn waardes in een sportlabo hebben opgemeten en aan de hand van dat trainingsschema's opgesteld.
In die tijd reed ik ook met de fiets naar het werk en terug 400 km per week , ook ging ik +-120km per week lopen speelde drie keer per week 1 uur Squash ging drie keer per week 1.5 uur indoor klimmen en ging elke dag een uurtje fitnessen en nog enkele keren ontspannen zwemmen ook drie keer per week na de fitness een sauna. En dit eigenlijk allemaal voor de fun heb nooit competitie gedaan maar wel verantwoord sporten daarom kon ik ook dat alles combineren zonder mezelf te overbelasten.
Heb vandaag niet kunnen fietsen gisteren heeft iemand op het werk mijn banden gesaboteerd allebei doorprikt, had geen voldoende reserve meer om vandaag te kunnen vertrekken.
Zonnestraaltje, het zal je zeker lukken (op naar de tachtig )zeker als je op dit forum blijft de steun die iedereen aan elkaar oprecht geeft is ongelooflijk.
Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat ik een maagring heb laten plaatsen, maar dit is maar een hulpmiddel ik moet steeds nog dieeten en kan ook nog steeds fouten dingen eten maar dankzij de steun op dit forum en mijn schatje lukt het mij aardig om binnenen de lijnen te blijven ook ik ga af en toe in de fout maar kan gemakkelijk het goede stramien terug oppakken
Hinke, Mathilde, Chanti, Ossie(Petra), Zonnestraaltje, Kaya, Fabiooltje, Helma bedankt voor jullie lieve groetjes
iedereen een fijn, lekker en gezond Weekend
Groetjes en Knuffels Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 21 nov 2008 22:42    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
O, war ERG opa Frank! Je banden lek steken. Rollende ogen Die iemand met wel ONTZETTEND jaloers op jou wezen. Rollende ogen Wat een minne streek!

Toch een heel fijn weekend.

En wat heb jij ontzettend veel gesport. Geschokt Bleef je daar niet slank bij dan? Vraag

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 nov 2008 23:10    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Fijn weekend Opa Frank.

Met vrouw Briggitta en de kleinkinderen neem ik aan.
Ze hebben sneeuw voorspeld.
Dat hoorde ik vandaag in Limburg, daar gaven ze voor morgen 20cm. sneeuw aan.
Leuk voor de KK, kunnen ze sleeën

Wat een rotstreek om je banden lek te steken.

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 nov 2008 23:13    

Reageer met quote
Had net een verhaal klaar en nu is het weg. Verward

Maar wat naar voor je dat de banden lek zijn gestoken. Belachelijk. Ze horen met hun p* t*n van ander mans spullen af te blijven!
toch een fijn weekend gewenst gr Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 nov 2008 23:52    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote

Zo'n witte wereld was het hier vanmorgen.
Nu schijnt de zon afgewisseld door sneeuwbuien.

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 nov 2008 11:29    

Reageer met quote
De banden weer heel opa Frank?

Bij jou ook sneeuw? anders heb ik hier nog wel wat gr Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 nov 2008 18:22    
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Reageer met quote
Wat vervelend zeg dat ze je banden lek hebben gestoken, ik vraag me dan altijd af waarom ze zoiets doen, daar is toch geen lol aan te beleven? ik hoop dat ze snel weer geplakt zijn en dat je weer kan fietsen.
Wat heb je vroeger veel gesport zeg Geschokt echt ongelovelijk, daar ben ik persoonlijk een beetje te lui voor Schaam Schaam Lachen (ik geef het eerlijk toe)

liefs Kaya

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 nov 2008 22:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 45 van 100