Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Hermie,
Slecht weer of goed weer dat deert mij niet hoor, ik vindt het erg als ik een dagje niet kan fietsen. Vrijdag nog naar het werk en terug gefietst, 's avonds is mijn vrouw Briggitta me tegemoet gekomen we zijn elkaar tegengekomen als zij 12 km had gefietst en ik 28 km we zijn op hetzelfde tijdstip vertrokken. Op het punt waar we elkaar zijn tegen gekomen zijn we een koffietje gedronken en zijn dan verder naar huis gefietst zo heeft zij toch ook 24 km gefietst.
Hermie belangrijk is dat je iets doet je kunt àl 15 minuten op de loopband je moet dus zeker niet zeggen ik kan mààr 15 minuten maar je moet zeggen ik kàn àl 15 minuten Belangrijk is nu langzaam opbouwen nooit uw trainingomvang met meer dan 10% uitbreiden. je bent goed bezig volhouden nu.
Ik ben nog maar van eind september buiten aan het fietsen, maar ik ben wel al van April aan het trainen in de fitness op het werk (crosstrainer, fiets loopband) ook ik ben met vijf minuten begonnen hoor dat is nu éénmaal de wet van het trainen.
Groetjes Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 15 nov 2008 22:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mathilde,
Thanks voor je bezoekje, ja hoor alles gaat goed en ik voel me goed.
Deze morgen was ik, verbaasd toen ik op de weegschaal stond 88.1 kg ben er nog tweemaal gaan opstaan om zeker te zijn maar ze bleef erbij, ga me morgenvroeg terug wegen om te kijken of het geen toevalstreffer was vochtverlies of zo. Ook kon ik toch nog niet mijn weeg gegvens insturen
Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 15 nov 2008 22:57    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Prachtig, opa Frank, wat een mooi resultaat. Ach, met al die beweging die jij hebt, móeten de kilo's er toch ook wel af gaan? Het is niet alsof je geen kCal verbruikt met al dat gefiets.
Ik hoop ook morgen dat het resultaat minstens zo mooi is als vandaag, maar ook als het morgen weer ietsje meer is... binnenkort wordt het gewoon weer minder en minder...

Heel veel succes weer!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 nov 2008 23:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hinke,
Vandaag een goede dag gehad wel hard gewerkt. toen ik thuis kwam waren de kleinkindjes er juist, we hebben samen een verse pizza gemaakt; deeg gemaakt en uitgrold tomatensaus er op belegt met groentjes mozarella voor hun kleine gehakt balletjes verse champignons ze mochten elk hun deel zelf beleggen ze vonden dat natuurlijk héél leuk vooral de oudste werkt graag mee.
Mijn volgende soepdag is voor maandag gepland, morgenavond een slechte dag voor mijn dieet maar jij als de KKjes er zijn wordt er frieten met stoofvlees gemaakt (hachéé)

Hoe gaat het verder met U al wat beter je kan al terug wat bewegen heb ik in je boekje gelezen minder pijn, ge woon verder doen niet overbelasten langzaam opbouwen en je komt er wel
Groetjes en Knuffels Opa frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 15 nov 2008 23:06    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fabiooltje,
bedankt dat je nog eens even binnen springt in mijn dagboekje, ben eigenlijk verwondert dat je dat nog lukt met al je activiteiten, werk projecten, avondjes uit met de jannenmannen lukt het wat heb je al een leuke gevonden?
ja zal ook niet echt ontgoocheld zijn moest er terug iets bij zijn hoor voel gewoon dat alles veel strakker wordt heb het nog even nagekeken ben in hetzelfde model en merk jeans van maat 62 naar maat 34 gekomen, vrouwlief was deze week een beetje boos er was een vriendin van haar die zei tegen haar dat ik een stevig kontje had nu, een beetje jaloers denk ik. Ik haar eens goed geknuffeld , zijn samen naar de film geweest en ze is weer wat bijgedraaid ook heb ik haar een bloemetje gekocht.
Was weer veel te lang geleden, mannen hé

groetjes Opa frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 15 nov 2008 23:19    
Vrouw Weeggegevens   Hermie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Smefra schreef:
Hermie,
Slecht weer of goed weer dat deert mij niet hoor, ik vindt het erg als ik een dagje niet kan fietsen. Vrijdag nog naar het werk en terug gefietst, 's avonds is mijn vrouw Briggitta me tegemoet gekomen we zijn elkaar tegengekomen als zij 12 km had gefietst en ik 28 km we zijn op hetzelfde tijdstip vertrokken. Op het punt waar we elkaar zijn tegen gekomen zijn we een koffietje gedronken en zijn dan verder naar huis gefietst zo heeft zij toch ook 24 km gefietst.
Hermie belangrijk is dat je iets doet je kunt àl 15 minuten op de loopband je moet dus zeker niet zeggen ik kan mààr 15 minuten maar je moet zeggen ik kàn àl 15 minuten Belangrijk is nu langzaam opbouwen nooit uw trainingomvang met meer dan 10% uitbreiden. je bent goed bezig volhouden nu.
Ik ben nog maar van eind september buiten aan het fietsen, maar ik ben wel al van April aan het trainen in de fitness op het werk (crosstrainer, fiets loopband) ook ik ben met vijf minuten begonnen hoor dat is nu éénmaal de wet van het trainen.
Groetjes Opa Frank

Hallo Opa Frank,
Bedankt voor je motiverende bericht. ja, ik kan al 15 min.op de loopband.Daar heb je gelijk in.Morgenvroeg probeer ik het weer.Opbouwen met 10%, is dat per dag of per week?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 nov 2008 23:50    
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi opa Frank, wat super dat gewicht. Zou jaloers worden maar doe het niet hoor, ik gun het je van harte. Wat heb je er veel voorover. Sporten en gezond eten.Nog even en je bent de helft van je vroegere ik Lach

ja ik ben ook weer aan het bewegen gelukkig. Het geeft ook "tussen de oren" een goed gevoel. Vind het ook fijn om te doen en het is gezellig.
Nu volgende week langzaamaan uitbreiden.

ja een bloemetje en een knuffel willen vrouwen wel op prijsstellen.
Fijn dat je, je vrouw som een beetje extra verwent zal haar goed doen.

Wensje een fijne zondagavond gr Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 nov 2008 16:50    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hermie,
10% max per week en als je voelt dat het te zwaar is even terugschakelen we sporten voor onze gezondheid me moeten geen deadline halen voor een wedstrijd

groetjes Opa frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 16 nov 2008 19:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hinke, inderdaad zit het veelal tussen de oren hoe meer je sport hoe beter het zal gaan hoe meer je kan of wil sporten enz enz, en hoe strakker en slanker je zal worden
lieve groetjes Opa frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 16 nov 2008 19:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag om 10 na 6 opgestaan tegen 7u35 heeft mijn broer me afgezet op 55km van ons huis de fiets op en naar huis gefietst prachtige rit langs de kanalen in de Vlaamse kempen, hoe dichter ik bij huis kwam hoe meer regen hoemeer tegenwind de laatste 10 km waren erg zwaar. Tegen 10 voor 10 was ik thuis fiets gekuist, douche genomen en tegen 10u30 gaan werken tot 17u00, samen met de kkjes fritjes gebaken met stoofvlees

groetjes Opa frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 16 nov 2008 19:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 42 van 100