Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Heerlijk hoor. Het is altijd fijn als je goed je best hebt gedaan en je daarvoor ook rijkelijk beloond wordt. Opa frank wordt opaatje. De film :"honey I shrunk the kids" wordt vervolgt met :"honey grandfather is shrinking"
Groetjes Lunafloor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 feb 2008 10:51    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Twompie,
bedankt, ja ik heb veel gesport en op mijn eten gelet behalve één snipperdag, maar ik ben wel blij met het resultaat.
Linda,
thanks waar een wil is, is een weg. Een beetje op je eten letten, maar wel genieten van de lekkere dingen, veel bewegen.
Heb mij gewogen toen ik thuiskwam hoor, weeg mij maar één keer per week anders fixeer ik mij te veel.
[b]Lunafloor,

thanks, inderdaad zelfs de kleinkinderen beginnen te merken dat ik afval ze vroegen of ik in het water ging smelten. Wel grappig gevonden die zinnetjes. bedankt voor uw vele reacties ze geven me veel steun.
Meeri
Thanks, zal ik zeker doen. inderdaad veel drukker maar een gezellige drukte I LOVE IT
Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 02 feb 2008 21:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hoera, hoera, hoera
mijn eerste 30 kilo ben ik kwijt en ik ben iedereen hier dankbaar voor de steun en tips die jullie mij geven.
Mijn volgende doel is nu mijn streefdoel van 95 kilo te bereiken wat uiteraard ook maar een tussenstop is, mijn uiteindelijk doel is 69 kilo.
Maar ik zie het wel zitten, de maagring kan je naar mijn gevoel vergelijken met nicotine pleisters voor het stoppen met roken,
het is een hulpmiddel maar de wilskracht moet je nog steeds zelf opbrengen. en die vindt ik hier door de steun van jullie.
Ik heb een collega die ook een maagring heeft, maar die eet heel de dag door alles gepureerd of gefrituurde zaken met veel saus zodat alles goed passeert en drink nog veel bier en alcohool en is ontgoochelt dat hij niet afvalt maar verdikt. Als ik hem er op wijs dat hij het anders moet aan pakken wordt hij boos, heb hem ook de link van dit forum site door gegeven maar hij vindt dit iets voor mietjes. IK NIET, ik ben nog steeds Lachen dolgelukkig Lachen
dat ik per ongeluk op deze site ben terecht gekomen
Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 02 feb 2008 22:18    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Smefra schreef:
hoera, hoera, hoera
mijn eerste 30 kilo ben ik kwijt en ik ben iedereen hier dankbaar voor de steun en tips die jullie mij geven.
Mijn volgende doel is nu mijn streefdoel van 95 kilo te bereiken wat uiteraard ook maar een tussenstop is, mijn uiteindelijk doel is 69 kilo.
Maar ik zie het wel zitten, de maagring kan je naar mijn gevoel vergelijken met nicotine pleisters voor het stoppen met roken,
het is een hulpmiddel maar de wilskracht moet je nog steeds zelf opbrengen. en die vindt ik hier door de steun van jullie.
Ik heb een collega die ook een maagring heeft, maar die eet heel de dag door alles gepureerd of gefrituurde zaken met veel saus zodat alles goed passeert en drink nog veel bier en alcohool en is ontgoochelt dat hij niet afvalt maar verdikt. Als ik hem er op wijs dat hij het anders moet aan pakken wordt hij boos, heb hem ook de link van dit forum site door gegeven maar hij vindt dit iets voor mietjes. IK NIET, ik ben nog steeds Lachen dolgelukkig Lachen
dat ik per ongeluk op deze site ben terecht gekomen
Opa Frank

Geweldig Opa Frank
Met het verlies van de eerste 30kilo.

Niks mietje ik vind je een geweldige Opa, die door op zijn gezondheid te letten.
Zolang mogenlijk van zijn vrouwtje, kinderen en kleinkinderen wilt genieten.
Daar doen we het voor en natuurlijk ook voor onszelf.
En een hele fijne vakantie volgende week met zijn allen.
Hopelijk gaat het weer zo goed met het afvallen.
Groetjes Helma

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 02 feb 2008 23:32    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hoi,
thanks voor uw steun, zal er zeker het beste van maken volgende week. Dieet zal wel iets moeilijker zijn het is niet mijn vrouwtje dat gaat koken maar mijn dochter en ik kan toch echt niet op verlof verwachten dat ze verschillende potjes gaat koken, zal er wel de gezonde zaken uitpikken en veel fruit er tussen door.

Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 03 feb 2008 1:11    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Je collega is zelf een mietje! Jij bent juist een KANJER! Ga maar lekker door hoor Frank en trek je in ieder geval van je collega NIETS aan. Fijne vakantie!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 feb 2008 2:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
zal ik zeker doen ben nu juist goed op dreef.
Het is ongelooflijk dat jij zo voor iedereen tijd kan maken om te steunen, ondanks het feit dat je zelf niet 100% bent, had nog nooit van die ziekte gehoord, verzorg je goed hoor. Kussen
Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 03 feb 2008 2:36    
 Exclusief blond Amsterdam
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Smefra schreef:
zal ik zeker doen ben nu juist goed op dreef.
Het is ongelooflijk dat jij zo voor iedereen tijd kan maken om te steunen, ondanks het feit dat je zelf niet 100% bent, had nog nooit van die ziekte gehoord, verzorg je goed hoor. Kussen
Opa Frank

ja hoor opa Frank , onze Mathilde is een kei , en helpt waar ze kan , en ik zie dat jij ook gaat als een pijl , goed voor je hoor , dikke proficiat , en doe zo verder Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 feb 2008 14:42    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben het helemaal met Mathilde eens wat betreft je collega. Trouwens je collega eet geen vette happen omdat die zo lekker naar binnen glijden maar omdat hij ze zo lekker vindt en er niet af kan blijven. Ik treur er niet om dat hij hier niet wil komen.
Groetjes Lunafloor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 feb 2008 22:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Chrisje, Lunafloor
Thanks voor jullie steun, ja je hebt gelijk zolang hij niet inziet dat hij fout bezig is zal het niet lukken denk ik.
Maar niet getreurd, wij doen gewoon verder en zolang we elkaar steunen kan het gewoon niet misgaan. Lachen

Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 04 feb 2008 0:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 5 van 100