Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hetlukt
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Smefra schreef:
(...) onze vriendin, gisteren heeft ze voor de eerste keer chemo gekregen, al bij al viel het nog mee zie ze, daar de dokter zij dat 100% haar haar zou uitvallen heeft ze besloten om haar haar zelf af te scheren ze heeft al een pruik gekocht, ik denk dat dat ook het beste is , beter in ieder geval dan dat het met heel der plukken zou uitvallen

Dat denk ik ook opa Frank, mara ik vind het desondanks heel moedig van haar. Het lijkt me vreselijk mijn haar te verliezen - ik heb al mijn hele leven (half) lang haar en ik beschouw het echt als ene van mijn sieraden. Bij de kapper ben ik ook altijd heel saai - ik laat er alleen af knippen wat nodig is om het weer in goede conditie te laten zijn.
Smefra schreef:
ga volgende week vrijdag naar de film Met KKjes moet nog wel kijken welke zal het eens aan Silke de oudste vragen

Ik ben benieuwd! Wij zijn met Bonkje nog nooit naar de film geweest en ik denk dat we daar ook nog maar beter even mee kunnen wachten. Ze kijkt wel eens filmpjes op de computer, maar vindt nog steeds bepaalde dingen eng waarvan wij het helemaal niet zien aankomen. Al is haar repertoire inmiddels iets groter - ze kijkt niet alleen meer naar Nijntje en Muis maar durft nu ook naar Dora en Pippi Langkous te kijken Lachen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 okt 2008 21:29    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat zal je huisarts gek kijken die gelooft zijn eigen ogen niet denk ik. Zou ik wel bij willen zijn Lachen Voor de aardigheid zou je heen moeten gaan Lachen Gr Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 okt 2008 21:54    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
hoi,

hetlukt, ze zal dat zeker een hele belevenis vinden zeker als jullie dat samen met haar doen.
Als ik dat met de KKjes doe, combineer ik dat met een trein of bus reisje dat is iets heel eenvoudig maar ze vinden het steeds leuk.

Hinke zal ik zeker eens doen zal inderdaad verbaasd zijn want de vorige keer dat ik mager was had ik nog een ander huisarts de deze heeft mij nooit mager gekend, dus

Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 30 okt 2008 22:29    
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Reageer met quote
Lach Zal heel bijzonder zijn. Heb nu net de tv aan. Zie mensen van 300zoveel pond, jonge wat toch fijn dat je zoveel afgevallen bent want...................... Sip Je gat anders "gewoon"dood gatsie daar moet je toch niet aandenken!!!!!!

Blij dat het je nu goed gaat, dat je in een heel jaar geen arts nodig hebt TOP.
Knuffel van mij gr. Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 okt 2008 23:54    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Geweldig fijn weekend opa Frank, met vrouwtje Briggita je grote steun en toeverlaat.
Ook met de kleinkindjes als ze komen.

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 01 nov 2008 0:14    
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Reageer met quote

liefs Kaya

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 nov 2008 21:49    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

Goedenavond. Ik kwam even kijken hoe het was. Bijna een jaar om sinds je maagband; en het is een mooi jaar geweest! Echt iets om te vieren, inderdaad.

Groetjes,
Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 nov 2008 22:39    
 Exclusief blond Amsterdam
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
bedankt om
jullie leuke berichtjes en steun

Bij ons is het vandaag een feestdag dan gerdenken we onze overleden dierbaren vandaag naar twee kerkhoven geweest het graf van mijn grootouders (langs vader zijde)in Kontich gaan bezoeken en een bloemmetje gezet en in Lier zijn we de graven van mijn grootouders, mijn moeder en mijn vorig jaar overleden mindervalide zuster Catharina en het graf van mijn vrouw haar vader gaan bezoeken. Was toch wel emotioneel mijn oudste zus had een foto van de vier achterkkjes van mijn vader met een gedichtje op het graf van mijn Zusje (ze was steeds de grote lieveling van de kindjes )Katrien geplaatst. Mijn zus Catharina hebben we mogen bij plaatsen in het graf van mijn moeder zodat ze altijd samen zijn en er is nog plaats voor ons Vader (hopelijk niet te snel natuurlijk is nu wel 84 maar nog redelijk gezond)
Na het bezoek aan de overleden komen we allemaal samen bij mij thuis om te overleggen voor de einde jaarsfeesten die vieren we van oud naar nieuw bij mijn oudste zus.
Fabiooltje,
steeds leuk dat je langskomt, bedankt voor je opkikker ben een beetje down vandaag
Kaya,
bedankt voor je week-end groett
veel liefs terug en geniet van je Week-end
Goldwingstar,
ja hoor de KKjes zijn weer van de partij ze zijn bij ons gebleven na de familiebijeenkomst van 1Nov
Knuffel en groetjes
Hinke,
ja van 140 kg naar 90 kg is al een heel verschil zit nu wel even in een dipje zullen de emoties (ben emo-eter) weer zijn 1 nov mijn zusje die steeds bij ons heeft gewoond is nu iets meer dan een jaar overleden na een tragische val van de trap thuis. Ze was mentaal misschien achter, maar ze straalde steeds vreugde en blijdschap uit, ze was een grote kindervriend en je kon steeds op haar rekenen, de eenvoudige zaken die jezelf achteloos vergat werden door haar steeds onder de aandacht gebracht.
Ik mis haar gewoon

Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 01 nov 2008 23:26    
Vrouw Weeggegevens   Hermie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Hallo opa Frank,
Even een dikke knuffel van mij,ik kan me voorstellen dat je een beetje down bent.Het kost veel tijd om het verlies van dierbaren te verwerken,
Heb je al eens gelezen in het gedichtenboekje van de overleden dochter van Mathilde.daar moest ik aan denken,omdat zij ook Catharina heet.
Ondanks alles wens ik je toch een fijn weekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 nov 2008 23:36    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Een emotionele dag hebben jullie achter de rug Frank.

Ik hoop dat de kleinkindjes je weer uit je logische dip kunnen halen en weer een lach op je gezicht toveren.
Slaap lekker en gezond weer op.

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 01 nov 2008 23:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 35 van 100