Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Geweldig opa Frank !!!

Leuk dat je weer terug bent!
groeten Greet Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 sep 2008 7:49    
Vrouw Weeggegevens   Hetlukt
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Smefra schreef:
heb een fiets (moutain bike) gekocht en rij er nu elke dag mee heen en weer naar het werk (40 km enkel) datis dus 80 km in totaal en 's avonds ga ik met Brigitta nog minimaal een uurtje Nordic walken. Dit alles wel op een laag tempo om niets te forceren.Dus ik hebmijn vier uurtjes sport welper dagenkel woensdag neem ik een rustdag en ga ik met de trein naar hetwerk

Dag opa Frank,
Daar kan ik een voorbeeld aan nemen, ik vind het ontzettend knap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 sep 2008 12:26    
Vrouw Weeggegevens   Mirre
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Geweldig, wat een resultaat zie ik hier...bijna 50 kg. minder!
Dat verdiend een bloemetje...
Super hoor!!
Jammer dat het verschil hier niet op een foto te zien is Lachen
Groetjes van Mirre.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 sep 2008 13:53    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi Opa Frank,

Kun je nagaan ja, wat dat een verschil zal zijn, die bijna 50 kg! En jee zeg, wat een afstand te fietsen! Bij mij is het ca. 25 km en ze kunnen het vergeten hoor, dat ga ik echt niet elke dag fietsen Lachen
Knap hoor!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 sep 2008 14:54    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Sorry,
dames dat ik zo laat reageer, bedankt voor jullie leuke berichtjes maar de voorbije week was het echt hectisch hier. het fietsen gaat steeds beter en vlotter. Met het naar huis komen van het werk heb ik vandaag ondanks het slechte weer een 15 km meer gedaan langs een kanaal en nog lekker ervan kunnen genieten toen ik thuis kwam had ik dus +- 55 km en was eigenlijk nog niet moe. ik had dit vandaag gedaan omdat ik morgen niet naar het werk moet (metde fiets) en omdat Brigitta vandaag 's avonds naar een demonstratie van kledij moest bij haar moeder.
Dat ik onmiddelijkdie afstand kon rijden komt omdat ik al maanden in de fitness op het werk (2 à3 keer per week) al goed getraind had met de crosstrainer en de hometrainer om mijn conditie te verbeteren.
ja op het werk waren ze sceptische en dachten ze dat ik het niet zou kunnen of snel zou opgeven, lekker niet dus.
Ongeacht dat het 's morgens koud is langs het water, ondanks regen of wat ook ik geniet er nog steeds elke dag van.
Er zijn vier belangrijke redenen waarom ik besloten had om met de fiets heen en weer naar het werkte rijden:
-1. sporten om mijn conditie en gezondheid te verbeteren
-2. sporten om gewicht en vooral cm te verliezen
-3. tijdwinst met het openbaar vervoer was ik minimum 2U30 naar het werk en 's avonds nog eens 2U30 naar huis met de fiets ben ik 2-maal 1U45 onderweg
-4. financieel krijgen we van de regering via de werkgever een fiets vergoeding omdat we zo hetverkeer en het milieu aktief ontlasten de vergoeding bedraagt momenteel 15 Eurocent per km dat lijkt niet veel maar voor mij is dat 12€ per dag dus als ik 17 dagen per maand (woensdag rustdag met de fiets) dus dat is toch een 200€

Wat kan je nog meer wensen, aan je gezondheid werken met een sport die je graag doet, er nog voor betaald worden en nog even een actieve bijdrage aan het milieu leveren.

kusjes knuffels groetjes Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 04 okt 2008 1:41    
Vrouw Weeggegevens   Pommetje

Dieet: GOK

Reageer met quote
Hoi Frank,

Wat ben je toch goed bezig zeg! Ik ben fier op je!

Je collega's kijken nu wel raar zeker. Die moeten nu tegen je zeggen dat je het wel kunt. Je bent geweldig goed bezig hoor.

Die kilometer vergoeding is wel veel zo he? 200,- in de maand vind ik een hoop geld. Is het bij al die voordelen voor je lijf ook nog eens financieel een voordeel.

Ga zo door Frank, je bent er bijna!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 okt 2008 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Opa Frank

Dat zijn allemaal pluspunten en geen enkel minpunt.
Je hebt het zo allemaal prachtig voor elkaar Erg blij
Fiets
groeten Greet

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 okt 2008 9:47    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Renie

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo opa Frank,

Op 28 februari 2009 hebben we een meeting met de leden van de Weegclub. Heb je zin om ook te komen laat het ons dan even weten. Iedereen is van harte welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Je kunt je aanmelden bij het draadje onder het kopje meetings. Daar kun je ook meer info vinden.

Voor de mensen waarvoor dit de eerste meeting is en het een beetje eng vinden om te komen kan ik uit eigen ervaring zeggen dat het echt ontzettend gezellig en leuk is. Vorig jaar ben ik ook voor het eerst naar de meeting geweest en het was super!

Groetjes Renie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 okt 2008 13:32    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Verdorie, opa Frank, nu moet ik er ook nog maar eens over na gaan denken. Ik reis ook met het OV; en dat kost 75 euro per maand aan reiskosten. Als ik ook ga fietsen (en het is "maar" 25 km enkele reis), dan spaar ik 75 euro uit per maand. En bovendien vind ik dat ook wel genoeg beweging per dag, dan hoef ik niets meer erbij te sporten.
Helaas krijgen we in Nederland geen geld toe als we milieuvriendelijker reizen, al ben ik ook blij dat ik geen auto nodig heb, en de kosten die daarmee gepaard gaan dus niet hoef te betalen.
Maar of ik het aandurf?? Je inspireert wel, moet ik zeggen...

Groetjes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 okt 2008 17:51    
Vrouw Weeggegevens   Hinke

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo opa Frank ik kwam je naam al tegen her en der en net dacht ik, wie is die man toch.......................
Wat ben je al onwijs veel afgevallen. Krijg je nu wel genoeg vitamines en dergelijke binnen?

Wat gezond op de fiets naar het werk. En ja als je daar ook nog
€ 200 voor krijgt................. Lachen kun je heerlijk met vakantie aan het eind van het jaar Lachen Of wat leuks doen met je kleinkinderen.

Fijn weekend gewenst gr Hinke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 okt 2008 19:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 25 van 100