Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Hoi Opa Frank,
Ik ben het helemaal met Fabiooltje eens.
Verder heb ik een uittreksel gemaakt van het boek: "Beck's dieetoplossing"
Ze geeft allemaal adviezen ( ik heb het uittreksel in mijn dagboekje staan) maar ze zegt dat het allerbelangrijkste is dat je een eetdagboekje bij houdt.
Dus dat is een goed voornemen.
Heel veel succes met het weer oppakken van de draad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 aug 2008 22:32    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Heel veel succes weer, opa Frank! Je kunt het! Als je echt wil..... Dat heb je al riant bewezen. Toch?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 aug 2008 22:47    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Greetje,

Thanks voor de uitleg, is inderdaad een beetje drastischer maar het resultaat zal wel gelijkaardig zijn maar minder last van vastzitten van voedsel en minder kans voor afstotings verschijnselen. Een vrouwelijke collega van mij die een week na mij een maagring heeft gekregen heeft enorm veel pech gehad ze hebben de maagring terug moeten verwijderen omdat ze er onstekingen aan kreeg en alles inwendig begon te etteren ze heeft maanden ziek thuis geweest en van de ene kliniek naar de andere gegaan. Voor haar was dit misschien een betere oplossing. ga er even met haar over praten.
Thx en veel lieve groetjes

Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 11 aug 2008 23:21    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hallo Opa Frank

Het bevalt mij ook enorm goed, heb nergens last van, ook zo fijn dat ik geen honger heb, barstte altijd van de honger en voelde me altijd slecht. Nu niet meer, ik ken mezelf niet weer.
Wat naar voor jouw collega dat ze zo,n pech heeft gehad en al die ontstekingenen dan ook nog geen maagband meer, moet ze het weer op haar eigen houtje doen.
Heb wel vaker gelezen dat er zulke dingen gebeurden met de maagband, kan ook heel goed gaan maar als je de pech hebt!!
Ze wachten altijd zo,n 3 maanden voordat ze zo,n Sleeve doen omdat de maag eerst moet helen en de chirurg moet natuurlijk zelf beslissen of de Sleeve geschikt is.
Ikzelf ben geholpen door 1 van de beste chirurgen op dat gebied Dokter Totte(streepje ontbreekt)uit Belgie. Hij heeft zijn Bariatrische centrum in MCL Leeuwarden.
Als je op mijn site kijkt(linkje onder mijn mails) zie je de link naar Leeuwarden kan je even zien hoe en wat.
Wens je collega heel veel succes en sterkte en als ze wat wil weten kan ze me altijd mailen.
Jij ook veel succes met alles. groetjes greet Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 aug 2008 23:32    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fabiooltje,

bedankt voor je steun zal ik zeker doen me herpakken heb echt weer de zin om te sporten vandaag toen ik hoorde dat mijn collega vroeger naar huis moest en we niet konden gaan sporten was ik echt teleurgesteld maar dinsdag ga ik zeker zelfs als ik alleen moet gaan een uurtje op de home trainer of de crosstrainer.

Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 11 aug 2008 23:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Luna,

ja ik heb nu echt vastgesteld dat indien je een eetdagboekje bijhoud veel sneller kunt ingrijpen en kunt wwar het misloopt plus als je het hier on line doet krijg je nog advies ook.
zal zeker eens komen snuffelen in je dagboekje

lieve groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 11 aug 2008 23:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Twompie,

het lukt inderdaad wel maar dank zij jullie allemaal en natuurlijk mijn vrouw die me echt daar in steunt nu in de verlofperiode als zij aan zee is met de KKjes en ik thuis heb ik het wel moeilijker Ik maak zelf te weinig tijd om alles op tijd en stond alles klaar te zetten. en te winkelen is ook niet makkelijk als je 's morgens om +-06u00 vertrekt en pas om 19u00 terug thuis bent van je werk. Nu is Briggit nog even thuis maar woensdag vertrekt ze terug naar zee, daar gaat mijn hou vast maar ga het even over een andere boeg gooien ik ga 's middags op het werk (3€) eten dan moet ik' s avonds niet koken voor mezelf. Dan eet ik wel een slaatje eet ik graag

Was het leuk je vakentie met de KKjes dat staat volgend jaar bij mij ook op de planning naar vacancesoleil graag had je bevindingen even gehoord of gezien heb je leuke foto's

Lieve groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 11 aug 2008 23:49    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hier nog een maagbanddieetadvies, weet niet of je het al gelezen hebt.
groetjes

http://www.weegclub.nl/forum/maagband-dieetadvies-t9078.html

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 aug 2008 23:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Greetje,

tof dat het zo goed gaat met je sleeve, ik had er nog nooit van gehoord. zal zeker het bespreken met mijn collega en zal ze de link geven naar je site.
Haar operatie voor de maagring was op 12/12/07 maar ze is nog maar een dikke maand terug aan het werk

Lieve Groetjes

Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 11 aug 2008 23:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Greetje,

heb zojuist het dieetadvies gelezen en het klopt op aale punten met mijn ervaringen.
Zoals je kan zien in mijneetdagboekje pastte ik dat volledig toe en viel ik gestadig af. nu eet ik eigenlijk minder maar minder gestructueerd en niet volgens de regels en de gevolgen zijn dat ik niet meer afval.

Dus de draad weer oppakken en me weer aan de regels houden en de maaltijden op tijd en stond, klein engezond houden en mijn fruit tussendoortjes niet vergeten.
Het is misschien raar dat ik zo stel maar om af te vallen moet je eten, maar wel de juiste zaken natuurlijk

Echt bedankt voor je tips zal ze ook delen met mijn collega's

Lieve groeten Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 12 aug 2008 0:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 22 van 100