Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

Ha ja, ik miste je ook al. Fijn dat je weer terug bent, hoewel je zelf misschien liever nog een maandje aan zee gebleven was. Maar ja, werken moet ook gebeuren hè?

Jee, dat je vrouw twee maanden lang de drie kleinkinderen opvangt! ja, dan zal ze straks zelf nog even twee maanden vakantie nodig hebben, denk ik Erg blij . Het was vast ook heel gezellig en fijn. Voor de kleinkinderen zal dit later een herinnering worden die samengebald is tot "het strandgevoel": uren op het strand spelen en pootjebaden in zee en zandkastelen bouwen... heerlijk! Wij gingen ook altijd naar het strand op vakantie, en hoewel ik toen nog klein was, zijn die vakanties inderdaad samengebald voor mij in zee en strand, zonnebrandolie, ijsjes, altijd zon en 's avonds zand in je zwembroekje dat er maar niet uit wilde.

Groetjes,
Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 aug 2008 7:03    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Hoi Fabiooltje,

ja ze kunnen erg druk doen de drie kleindochters maar beter zo dan dat ze stil in hoekje zitten want dan scheelt er iets.
De dagen dat ik naar de zee ga zie ik naar de kkjes zodat mijn vrouw een dagje vrij heeft op het laatste van de dag voor ik terug naar huis ga moet ik dan een verhaaltje vertellen voor ze gaan slapen die verhaaltjes zuig ik uit mijn duim maar ik gebruik steeds dezelfde fiktieve verzonnen personages(pieteke snottebel, prosper den aligator, fonske de gekke kikker enz) en steeds probeer ik er iets in te verweven wat er die dag met hun of door hun is gebeurd dat vinden ze reuze en daar mee kan ik rustig laten worden zodat ze niet te aktief zijn om te slapen.
Hoe gaat het met U alles naar wens, ga jij op verlof of ben je al geweest Vraag
Morgen terug op controle naar de chirug, ben een beetje bezorgd.
Vandaag met mijn broer naar de film geweest mijn broer heeft zijn portefeuilee laten liggen in de zaal onmiddelijk aan de security gevraagd om terug te gaan kijken in de zaal was zeer tegen de zin van die man terug in de zaal was deze al terug volgelopen voor de volgende vertoning niets gevonden zal weer een heel geloop worden om alle documenten weer in orde te brengen

groetjes en kusjes aan iedereen op dit forum

Opa Frank Kussen nog even een:douche: nemen

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 06 aug 2008 2:03    

Reageer met quote
Hallo opa Frank,

Het was laat zeg, toen je schreef... ik hoop dat je nu lekker slaapt. Nu is het weer vroeg, voor mij, ik ga vandaag weer vroeg aan het werk. Nog geen verlof dus, maar ik ga in september op vakantie naar een nichtje in de Verenigde Staten, in Boston!! Daar verheug ik me natuurlijk erg op! Nog goed vier weken nu...

Prachtig, die verhalen die je ze vertelt, dat vinden ze vast fantastisch. Dat zijn toch de allerleukste verhalen, waarin de hoofdpersoon of held precies dat meemaakt, wat jou ook overkomen is!!

Waarom ben je een beetje bezorgd voor de chirurg? Gaat het niet zo goed met de maagband? Of is er niet zoveel af? Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen vandaag!

Ach, wat een gedoe voor die portefeuille!! Het zou natuurlijk nog kunnen dat diegene die 'm vindt zo eerlijk is om 'm in z'n geheel netjes af te leveren bij de security; dan horen jullie dat vandaag vast. Maar anders is het inderdaad weer een hoop gedoe voor je broer Sip

Een fijne dag weer vandaag (ook weer aan het werk vandaag? Went het alweer een beetje na het lange verlof?)

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 aug 2008 6:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi,
ja ik was een beetje ongerust er was niet veel af op drie maanden, hij heeft gisteren 1 cl bijgespoten een collega had enkele dagen geleden ook 1 cl bij gekregen en kon enkel nog water en pudding verdragen.
Bij mij weer niet ik kan nog alles eten en drinken enkel rastig aan doen, ben terug een beetje aan het sporten. Er zit nu nog maar 3 cl in de maagring ze kunnen tot 12 cl gaan normaal is het op 5 à 6 cl genoeg.
ja die verhaaltjes vinden ze hartstikke leuk en ik doe het ook graag.

ja weer aan het werk, maar ja wat moet moet natuurlijk.
Jij bent ook nog aan het werk lees ik, binnenkort naar Boston lijkt wel leuk zal er sneller zijn dan je denkt.
Heb vandaag mijn vrouw en kkjes gaan halen, na mijn werk, door de storm van de voorbije nacht was er schade aan de caravan en de voortent was helemaal onder water gelopen.
Mijn broer heeft inderdaad zijn portefeuile terug lag nog in de zaal toen hij de volgende dag naar ,de zaal belde voor deze openging was er toch een behulpzame dame die onmiddelijk is gaan kijken en hem heeft gevonden

Groetjes en slaap ze Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 08 aug 2008 0:59    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Hallo opa Frank,
Wat fijn dat het met de portefeuille toch goed is gekomen. En die storm, dat zal wel schrikken zijn geweest, daar in de caravan! Toch fijn dan om ze weer veilig thuis te hebben.

Wat de maagband betreft, nu snap ik je ongerustheid. Je dacht: straks kan ik ook alleen nog maar pudding eten. Het valt dus nog mee, gelukkig maar. En van "rustig aan eten" is nog nooit iemand slechter geworden; ik denk dat het heel erg kan helpen om gezonder en minder te eten. En ook sporten is altijd goed.

Veel sterkte er weer mee, maar het komt wel goed,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 aug 2008 11:36    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Hallo opa Frank,
Lang niet meer in uw dagboekje geweest. Ik heb net als Fabiooltje hele fijne herinneringen aan het strand.
Wij hadden zo'n strandhuisje van voor mijn geboorte tot mijn 25e.
Echt heerlijk.

U schrijft dat u de afgelopen maanden niet zo bent afgevallen maar zo;n 40 kilo vind ik echt waanzinnig veel.
Maar het is het belangrijkste dat u zelf tevreden bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 aug 2008 0:55    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Opa Frank

40 kg is niet mis hoor, is toch een heel mooi resultaat!!
Heb zelf de Sleeve, dan is je maag nog maar een kleine banaan.De hele maag is verder weggehaald en de hongerreceptoren ook die dat seintje geven naar de hersenen, snakken naar zoet is weg en mijn hongergevoel ook.
Er zit alleen nog een heel klein gespierd gedeelte waar voedsel doorheen gaat.
Heb hem 3 maanden en ben er dolgelukkig mee!!!
Ook al 25 kg kwijt.
Heel veel succes
groeten greet
Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 aug 2008 1:04    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hoi Lunafloor en Greetje

blij nog iets van jullie te horen,
Luna dat was toch leuk , ik heb ook nog steeds leuke herinneringen aan de familie vakanties toen ik nog klein was
Wat het afvallen betreft de laatste 2 maanden +- 3 kilo maar ligt wel volledig aan mij deed mijn dieet weer niet voor de 100% en hield niet alles meer bij in mijn eetdagboek ook het sporten was stilgevallen. maar stilletjes aan begin ik mij te herpakken ben terug een beetje aan het sporten probeer terug wat op mijn eten te letten en volgende week begin ik,terug met het invullen van mijn eetdagboekje.

Greetje,

mijn hongergevoel is ook veel minder dan vroeger maar is er nog steeds
ook mijn zin voor zoets zal nooit helemaal verdwijnen maar meestal heb ik wel onder kontrole, behalve afgelopen Vrijdag, dan had ik zo'n snoep bui dat ik er beschaamd voor was IK eet veel minder en veel trager dan vroeger, ik kan nog wel meer eten dan een doorsnee, maar ja dat ben ik nu éénmaal
Bij jou Greetje is dat een echt fysische operatie à la maagbypaas of is het meer in mijn richting zoals met een riem

Groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 11 aug 2008 4:27    

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

Goed hoor, dit goede voornemen om weer aan de slag te gaan! Ik denk dat het zeker helpt om een eetdagboek bij te houden; het maakt je bewust van wat je eet en waar je lichaam het mee moet doen van jou. Je gaat er weer bewuster van kiezen.

En, ach... Als je dan drie maanden op dit al héél mooie gewicht stil hebt gestaan... wat maakt het uit; als je nu weer netjes dóórgaat? Het heeft je lichaam misschien even een adempauze gegeven, misschien wil het nu des te liever weer wat verder omlaag als je weer keuriger gaat eten en meer gaat bewegen.

Wel dóen, natuurlijk! Maar ik vind het al enorm dat je de afgelopen maanden niet aangekomen bent; en nu gaat het weer gewoon verder omlaag...
cheerleader Heel veel succes! (Het zal misschien wel weer even wennen zijn Lach )

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 aug 2008 7:09    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Opa Frank

Hier een voorbeeld hoe mijn operatie eruit zag.

Als het bij mensen met een maagband niet goed gaat maken ze er ook wel eens een Sleeve van.
Je kunt ook een heel stuk minder eten maar er is niets wat niet mag.
Je hebt geen lichaamsvreemd voorwerp in je lichaam en je maag is helemaal in de lengte afgeniet met allemaal roestvrijstalen nietjes.In de vorm van een banaan.
Zal hier even neerzetten hoe het gaat. Heel veel succes Opa Frank en het gaat zeker lukken

http://www.wlsinfo.nl/methoden_11.htm
groetjes greet Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 aug 2008 16:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 21 van 100