Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Linda
Weegclubfan voor het leven

Dieet: bakker/eet beter leef beter

Reageer met quote
hoi opa frank
waar blijven de verhalen van de kleinkinderen
ik hoop dat alles goed gaat bij u
liefs knuffel en een fijne dag gewenst
liefs linda

Groetjes Linda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jun 2008 8:00    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi opa Frank,

Linda houdt je wel bij de les hè? Ik hoop ook dat alles goed is, en dat je lekker zit te genieten van het zonnetje... Pff, wat een hitte.

Groetjes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jun 2008 8:16    

Reageer met quote
Hoi Linda (bijvoorbeeld),

Ik heb al heel lang niets meer van opa Frank gehoord. Ik hoop dat 't goed met 'm gaat, ook met de afvalplannen. Tja, dat is soms wel een nadeel van zo'n forum hè, dat je niet kunt achterhalen hoe het nu met iemand gaat.

Groetjes,
Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 13:56    
Vrouw Weeggegevens   Hetlukt
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik sluit me aan bij de vragen van de vorige dames en hoop dat het u goed gaat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 21:16    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Dames,
bedankt voor de interesse hoet het met me gaat, redelijk goed hoor enkel zooo druk dat ik niet weet waar eerst beginnen
gewoonlijk vertrek ik 's morgens rond 6U20 naar mijn werk dus opstaan om 5U30 en ben ten vroegste thuis om 19U00 dan nog eten eveen snel de kkjes zien wat nu niet gaat zitten voor 2 maand aan de zee met mijn vrouw Brigitta en mijn Vader(84 jaar) en ik moet werken dus dat misik wel mijn vrouw B heeft het wel druk nu dus mama en papa van onze kkjes moeten werken en ze hebben dit jaar niet veel verlof dagen plus thuis zijn ze verbouwingen aan het doen.
Met mijn dieeet (afvalplan) gaat het heel traag sinds dat ik de laatste keer bij dokter ben geweest en hij voor de eerste maal de ring heeft aangespannen met 2 cl kan ik precies makkelijker eten dan daarvoor maar als er iets vastzit dan is het voor uren.
Maar het is vooral psychologisch denk ik, ik dacht waarschijnlijk onbewust dat ik nu niet meer op mijn eten moest letten om af te vallen maar juist niet natuurlijk, ik kwam natuurlijk niet bij maar afvallen was er ook niet bij. sinds ik nu een week terug weer wat oplet wat ik eet ben ik toch+- 1 kilo afgevallen. Ook moet ik de draad van het sporten weer opppikken als ik de verhalen van Pommetje lees in start to run krijg ik weer zin.
Zo dames weer een beetje op de hoogte hoop ik bedankt voo jullie interesse en steun.
Omdat ik hier zelf niet postte wou niet zeggen dat ik niets meer las van jullie hoor de berichtjes die automatisch in mijn mail box kwamen heb ik allemaal gelezen hoor en verschillende ook beantwoord
Kusjes en groetjes van Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008 9:53    

Reageer met quote
Hallo opa Frank,

Fijn dat je je even meldt. Hopelijk wordt het binnenkort ook weer wat minder druk! En fijn dat je toch niet aangekomen bent, ook al een hele winst, toch? De laatste kilo's zijn altijd het moeilijkst en inderdaad, ook met een maagband moet je toch op je eten blijven letten.

Groetjes,
Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008 10:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fabiooltje,

dank U voor uw steun, maar dit is maar een tussenstreef ik moet er nog een kleine dertig kilo af. Maar me gewoon weer herpakken maar dat zal me wel lukken hoop ik.

groetjes Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 14 jul 2008 0:02    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Hallo opa Frank,

Aha, ja inderdaad, ik heb even gespiekt naar je lengte. Nou ja, in ieder geval ben je bijna op die tussenstreef, dat is ook al een (kCal-arm) feestje waard!

Als je het heel druk hebt, is het heel moeilijk om óók nog af te vallen. Mijn theorie is, dat elk mens een bepaalde hoeveelheid energie heeft die hij/zij aan allerlei dingen kan besteden. En afvallen vraagt energie van je, maar hard werken ook. En je zorgen maken ook, en verdriet hebben ook, etc. Dus als je het heel heel druk hebt, wordt het veel moeilijker om ook nog eens doorzettingsvermogen te tonen op afvalgebied.

Groetjes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jul 2008 8:19    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Hoe gaat het met opa Frank.
Ik hoop dat alles goed gaat.

Al even niets van Uw hand gelezen.
Of bent U op vakantie.

Met de kleinkinderen!!!!!!

Dan wens ik U een fijne vakantie toe.

Groetjes Helma

MIJN YOUTUBE opklikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 03 aug 2008 11:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Helma inderdaad juist terug van Zee even mijn vrouw en de kleinkindjes naar de camping gebracht, na een maand aan zee heb ik ze woensdag avond gehaald donderdag op kraambezoek bij een dochter van een zuster van mijn vrouw Vrijdag op kraambezoek bij de dochter van mijn zuster allebei waren ze bevallen van een flinke dochter zaterdag was er een familiefeest de zuster (74j) van mijn vader (84j) is vijftig jaar getrouwd. zondag dus terug naar de camping ze blijven er nog een ganse maand ik ga elke week één dagje moet nog steeds werken en heb niet veel vakantie dagen meer staan.
Begin september ga ik ook nog een weekje met Brigitta voor haar verjaardag naar Centerparcs bij heilbachsee even lekker genieten met zijn tweetjes zal nodig zijn voor mijn vrouw twee maanden met zo´n drie kleine lieve monsterjes(3j, 5j, 6j)
.En jij Helma nog leuke uitstapjes gedaan Met de Goldwings en de familie. Het weer is echt onstabiel
Ik vindt het al de hele week nogal rustig op het forum veel in vakantie denk ik.
Groetjes aan iedereen op het forum Lach Lach Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 04 aug 2008 1:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 20 van 100