Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Emke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: GOK

Reageer met quote
Gefeliciteerd hoor, onder de 100. Daar kijk ik ook al een tijdje naar uit, moet mezelf echt in het gareel zien te krijgen anders wordt het hem niet.
Heel veel succes met de volgende kilo's, op naar het streefgewicht!

Wees optimist. Pessimisme helpt niet.
http://www.weegclub.nl/forum/emke-s-dagboekje-t4367-1030.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 29 apr 2008 9:43    
Vrouw Weeggegevens   Sacha1973
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Wat een prestatie: 40,5 kilo afvallen! Van harte gefeliciteerd Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 apr 2008 10:05    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
Luna,
ik zie dat je bijna aan je streef bent goed volhouden hoor je bent er bijna slank de zomer in, nog drie luttele kilootjes, ga ervoor ik weet dat je het kunt
Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 02 mei 2008 6:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dames,

heb toch maar een nieuwe weegschaal gekocht, de vorige was oud en versleten (één van de eerste elektronische) als je drie keer achter elkaar er ging opstaan had je drie verschillende gewichten, nu is het er één met vier geheugens zodat iedereen hier zijn gewicht kan opslaan.
Nu is er wel één puntje op de nieuwe weeg ik nu 100,5 ipv 99,5 op de oude maar ja dat werken we er wel vlug even af (hoop ik)

Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 02 mei 2008 6:14    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Linda

Dieet: bakker/eet beter leef beter

Reageer met quote
hoi opa frank
ja das altijd het mindere aan een nieuwe weegschaal maar het valt nog mee heb in andere boekjes wel een 3 of 4 kilo verschil gelezen
maar goed leuk is het niet maar het ligt niet aan een eetbui of iets dergelijks
dus dat gaat ook weer gewoon onder de 100 hoor
een fijne dag vandaag en bedankt voor de steun in mijn boekje
liefs linda

Groetjes Linda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 mei 2008 8:45    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Linda,

dat is toch normaal dat ik iets in je boekje schrijf, jij staat ook steeds voor iedereen klaar

Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 03 mei 2008 23:01    

Reageer met quote
dikke knuffel
liefs linda

Groetjes Linda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 mei 2008 8:00    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Emke en sacha,
sorry voor mijn late reacties,
Emke
doorbijten het zal je ook lukken hoor, je bent op het juiste forum hoor iedereen steunt iedereen hier en dit omdat we om elkaar geven

Sacha,
bedankt voor je steun, dat doet goed
Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2008 3:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dames,
ben dus op woensdag 07 mei naar de chirug geweest, hij best tevreden met mijn afvallen, volgens hem was het de eerste maal dat er iemand bij hem meer dan veertig was afgevallen voordat de maagring was aangespannen, ik was wel blij met die opmerking, heb hem verteld van mijn raar dieet dat ik doe en de steun ik vindt hier op het forum. Hij wist niet dat dit forum bestond (maar ja het is ook zo dat hij niet enkel maagringen plaatst, maagringen doet hij maar één dag per week) en ging eens komen kijken en misschien aanprijzen aan zijn volgende patienten.
Normaal mag er maximum 10CC in de maagring ingespoten worden en dan staat hij volledig toe, de chirug stelde voor om nu 2CC in te spuiten en zogezegd zo gedaan, eerst hadden ze bang gemaakt dat ik terug een maand papjes, vloeibaar voedsel en of purees zou moeten eten, maar de chirug zei me dat ik onmiddelijk gewoon kon en mocht normaal eten( volgens mijn dieet)
Mijn dieet is kruisbestuiving tussen het combinatie dieet en Weight Watchers en dat bevalt me goed en geeft me veel energie die ik ook heel hard nodig heb voor mijn werk maar nog meer voor mijn drie schattige kleindochters die zoveel van je kunnen vragen(fyschische en psychisch) maart het is graag gegeven hoor. Zij waren ook de reden dat ik de stap gezet heb om een maagring te laten plaatsen, volgens de dokter was het nog een kwestie van weken dat ik een hartaanval zou krijgen met mijn BMI van 50. Daar ik nog veel zou willen doen voor en met mijn kleinkinderen hebben mij tot die drastische beslissing geleid "een maagring laten plaatsen"
Een maagring is zoals een nicotine pleister, enkel maar een hulpmiddel hoor het afvallen en weerstaan aan de verleidingen moet je zelf doen, en dit forum(vooral de mensen erin natuurlijk) is voor mij op het ideale moment in mijn leven gekomen
Dames iedereen nog eens bedankt voor haar steun
Voor iedereen een grote knuffel en Kussen Kussen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2008 3:45    

Reageer met quote
hoi opa frank
wat goed zeg en wat een compliment van de dokter dat u de eerste bent die zoveel afgevalen is zonder bij te spuiten
alle eer aan u opa frank geweldig
iik ben trots op u
u doet dit toch maar he
hele dikke knuffel liefs linda

Groetjes Linda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2008 7:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 16 van 100