Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

OPa Frank's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 98, 99, 100  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
ja dat had wel grapig geweest alleen is het ook waar wat Twompie zegt waar moest ik dat gevaarte dan laten, een afgietsel van mij was bijna een afdekkap voor een tank. Mijn schoonzoon heeft nog wel foto's van mij als ik op mijn dikste was, hij probeert er mij genoeg mee te plagen maar dat stoort me echt niet, ik plaag hem maar terug met andere zaken. Komen eigenlijk wel goed overeen, helpt wel als hij kan.
Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2008 1:58    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Als u op internet zoekt met termen als : gipsafdrukken van je lichaam of van zwangere buik. Dan ziet u dat je alleen een stuk van de buik had kunnen maken. Maar nu kan het nog. U bent nog te zwaar en voor u het weet is dat overgewicht weg en dat komt ook NOOIT MEER TERUG.
Toen ik het schreef dacht ik dat ik het ook wel weer eens bij mijzelf kon doen. Ach, wat doe je ermee? Het is een holle vorm dus in een berging kan je de kerstspullen er in leggen. Lachen Meteen een goede motivatie voor het inhouden bij het kerstdiner. En je kan het altijd weggooien. Zonder gekheid, ik denk wel dat je beter ziet hoe het was dan op een foto of film omdat je de ware afmetingen niet ziet.
Handafdrukjes van uw kleinkinderen zijn ook leuk.
Groetjes Lunafloor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2008 9:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Luna,
potvolbloemen toch had ik dat maar in het begin geweten met die afdrukken van mijn kkjes had dat wel prachtig geweest
Potvolbloemen
Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2008 1:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ben deze week teleurgesteld in mezelf (zelfs kwaad) Boos , ik ben niets afgevallen en weet echt niet wat ik verkeerd gedaan heb Verward zal even mijn eetboekje uitpluizen om de verschillen met de vorige weken te noteren, mijn menu misschien aan passen. Ga volgende week max 200 gr vlees eten en iets meer groenten en fruit, ook ga ik volgnde week terug elke avond rustig min een uurtje Nordic Walken, heb de voorbije week praktisch niets gewandeld, foei Schaam Schaam
Morgen nog de cm meten, misschien zijn er cms af,(hoop doet leven)
Opa Frank[/b]

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2008 2:12    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Frank, dat je teleurgesteld bent is voorstelbaar, maar als je niets fout gedaan heb hoef je niet kwaad te zijn op jezelf! Het gebeurt gewoon een keertje, je bent geen automaat! Lachen

Maar ik kan mij jou reactie wel voorstellen. Misschien is het alleen vocht en is het er morgen weer af! Cool

Kop op! Je gaat geweldig, toch?Kussen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2008 2:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Twompie, thanks voor je steun,
ja het gaat eigenlijk wel, ik mag eigenlijk niet zo zeuren maar was toch wel geschrokken toen ik op de weegschaal ging staan. Gewoon volhouden en doorgaan.
Jij bent ook nog laat op hoor, ik wou juist gaan slapen toen ik zag dat er nog een berichtje binnen kwam, en dan moet ik het lezen en antwoorden.
Maar nu ga ik echt slapen want de kkjes zijn blijven slapen en die zijn er 's morgens altijd heel vroeg
Opa Frank Snurken

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2008 2:38    
Vrouw Weeggegevens   Chanti
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond leven,kcal tellen en bewegen

Reageer met quote
balen dat er niks af is,maar er is ook niks bijgekomen Applaus !dat is ook al heel wat waard.je kan niet meer doen dan je best,en dat heb je toch gedaan!volgende week is er vast wel weer wat af!zet m op opa frank cheerleader !fijn weekend,groetjes chanti

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2008 9:36    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Passie

Dieet: south beach

Reageer met quote
Je hoeft helemaal niet boos op jeelf te ijn. Nergens goed voor. Hebben we allemaal wel eens, dat hoort erbij moet je maar denken. Misschien lag het niet aan het eten, maar aan het niet wandelen. En misschien is het gewoon een keer zo omdat je nu eenmaal een levend wezen bent dat helaas niet te programmeren is.
Lekker aan de wandel gaan en voor je het weet gaat de weegschaal weer zakken.

Groetjes Jentina

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2008 10:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Chanti en Tina thanks voor jullie steun ben er al over en zal me inzetten voor volgende week en zeker wat meer wandelen
Samen sterk stap voor stap
Opa Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2008 21:17    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Nou Frank je bent al super veel afgevallen, dus ben maar trots op jezelf Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2008 21:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 98, 99, 100  Volgende
Pagina 12 van 100