Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Op naar de kerstdagen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
whis,
nouja zeg,
zo zwaar ben je toch niet. Je tante heeft lef om dat te zeggen..Tuurlijk mag er wat af, maar dat wil je zelf ook. Hopelijk zegt ze tegen komende kerst wat leukers.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 aug 2017 22:06    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Bwa... ik ken haar... laat ze maar zeggen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 aug 2017 23:07    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Whis: troost je, ik heb ook zo'n toffe familie. Iedere feest terug wordt er over mijn gewicht gepraat. Verschrikkelijk Boos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 10:22    
Vrouw Weeggegevens   janna24
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven 1500 kcal (40% kh, 30% eiwit, 30% vet

Reageer met quote
Jeloo schreef:
ja ik heb me wel regelmatig gewogen omdat ik het onder ogen moet zien. maar uiteindelijk word ik toch steeds weer zwaarder.
zoek daarom hier om meer steun te krijgen en een plan maken doe ik nu via de fitnispal en dan gaat het beter en ben je bewust van wat je allemaal naar binnen werkt. helaas vanmiddag weer teveel gehad maar zo naar de body balance en daarna niks, hopelijk valt de schade dan toch nog mee. bewust worden is voor mij het belangrijkste. dank voor je steun

Weet je waar het fout gaat, Jeloo? Eet je bijv. stelselmatig te veel of heb je last van eetbuien? Of eet je misschien juist te weinig omdat je wilt afvallen en houd je dat niet vol? Als je weet waar het misgaat kun je met je valkuilen aan de slag gaan. Ik zie dat je per dag 1200 kcal wilt gaan eten. Hoe ben je bij dit getal gekomen? Persoonlijk vind ik het namelijk best weinig en denk ik dat het afvallen beter vol te houden is als je iets meer eet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 16:35    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo er wordt aardig gekletst hier zeg! M'n meldingen stonden uit, dus had even niet gekeken en opeens een paar pagina's erbij gekletst!

Ik ga even bijlezen en m'n meldingen goed zetten, dat ik een beeke bij blijf ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 21:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jeloo,
Ik ben het met Janna eens om iets meer te eten dan 1200, ik zou eerder rond de 1400-1500 proberen, dan vermijd je die teveel-eet-momenten wat beter. Overigens kun je beter met de tijd iets lager gaan zitten, anders is je lichaam t dadelijk gewend, en blijf je stilstaan, dan is t wel eens goed om iets lager te gaan, met 1400-1500 gaat dat wat beter dan met 1200.

Loes,
Goed idee idd om het aan te zetten.
Gezellig toch als iedereen een beetje actief meeschrijft.
Zelf heb ik de meldingen uitstaan, maar probeer in de tijd die ik heb toch even langs te komen, zo blijf ik er bewuster mee bezig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 21:53    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Slankie30 schreef:
Whis: troost je, ik heb ook zo'n toffe familie. Iedere feest terug wordt er over mijn gewicht gepraat. Verschrikkelijk Boos

herkenbaar doet een oma van mij ook iedere keer als we er zijn er mag er wel wat af, zeg dan ben er mee bezig . Ze denkt zeker dat het er af moet vliegen of zo het gaat niet zo snel bij mij, dat snapt ze niet Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 22:02    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Kcal-aantal kan je uitrekenen.
Ik ben zelf maar een kleintje en val met 1200 niks af. Maar dat hangt van allerlei factoren af: lengte, gewicht, geslacht, leeftijd, beweging, dieetverleden, enz...

Best niet zomaar heel erg weinig gaan eten, want dat draag je de rest van je leven mee. Ik heb lang geleden een veel te steng dieet gevolgd (door n diëtiste Rollende ogen ) en draag daar nu nog de gevolgen van. Als ik nu wil afvallen zit ik heel laag in kcal, en daar is niks leuks aan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 23:03    
Vrouw Weeggegevens   janna24
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven 1500 kcal (40% kh, 30% eiwit, 30% vet

Reageer met quote
Zo dat is balen, whis.. Dat is ook de reden dat ik niet onder mijn bmr van 1500 kcal/dag wil uitkomen. Ben bang dat ik anders mijn stofwisseling misschien blijvend vertraag. Is het niet mogelijk om je stofwisseling via (kracht)sport weer wat op te krikken? Slecht trouwens dat nota bene een diëtiste je op zo'n streng dieet heeft gezet.. Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 23:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
whis
heel vervelend, door n dietiste een te streng dieet, zou je niet verwachten.. maar ze willen natuurlijk resultaat zien.. wat op lange termijn natuurlijk verre van goed is.
misschien kun je wat gaan afwisselen qua calorie inname.. de ene dag 1100 dag 1300 1200 1400.. zodat je lichaam wat verandering krijgt, misschien dat t na n tijdje dan wel weer gaat..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 aug 2017 6:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 7 van 16