Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Op naar de kerstdagen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mikkemuis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bereiken van een doel geeft mij en meest waarschijnlijk ook jou, gewoon een heel goed gevoel.

Echter, het stellen van een doel kan ook falen met zich meebrengen en dan is het inderdaad zaak om te kijken naar: Wat heeft het mij dan wel gebracht. Dat zeg je precies goed.

Ik kijk nu maar naar het totaal dat het mij tot nu toe gebracht heeft. Daarnaast passen 2 nette broeken weer plus ........ er is er nog 1 net te klein ........ die vraagt nog -2 die heb ik nu maar aan kastdeur gehangen Lach.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017 12:48    
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Je kan een tussendoel ook vieren met een andere beloning dan taart? een kleine traktatie voor jezelf? (Bezoek aan sauna, leuk boek of zoiets?)

Ik ben in het verleden al eens 25 kg afgevallen en toen deed ik voor elke kilo een tientje in een potje en bij iedere 5kg €25, zodat ik aan het einde een leuk bedrag had om nieuwe kleding te kopen. Bij het halen van mijn einddoel heeft mijn man dat bedrag verdubbeld.

Ik heb gisteren een airfryer gekocht. Heeft iemand hier ervaring mee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017 13:19    
Vrouw Weeggegevens   elsinaktie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
leuk idee Loes, van dat sparen. Dat ga ik van je overnemen. Ik merk dat tussendoelen mij enorm stimuleren. Dan ben ik me even heel goed bewust dat ik goed bezig ben. Ik voel me dan vaak heel de dag supergoed. Vandaag heb ik weer voor de spiegel gestaan en gezien dat mijn kleding weer een stuk beter staan en dat ik weer het een en ander meer aan kan dan voor de zomer.
Ik probeer doelen en feesten niet meer automatisch aan eten en drinken te combineren. Dit probeer ik te vervangen door leuke activiteiten en sfeer. Dit gaat met vallen en opstaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017 14:43    
Man Weeggegevens   pmponer
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Loes33 schreef:

Ik heb gisteren een airfryer gekocht. Heeft iemand hier ervaring mee?

Leuke tips bedankt.

Airfryer zeker ervaring mee, wat wil je weten?
- wij leggen altijd folie onderin de pan, zodat het makkelijker schoonmaken is. (bijvoorbeeld)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017 17:24    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal, deze week weer een goede score, ik zit nog onder mijn doelstellingen. Nu 9 weken voltooid (van de ca 40) met de strijd om op mijn doel te komen. En dat gaat eigenlijk boven verwachting (als ik naar de cijfers kijk). Soms gaat het gevoelsmatig lastiger, gister bijvoorbeeld een stukje chocola gehad, en gelukkig beviel dat helemaal niet, het viel gewoon tegen. Dus met dat in gedachte maar met nieuwe motivatie verder stomen.

Succes komende week!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 6:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed zeg pmponer! Lekker bezig zo en fijn dat de motivatie er nog steeds is! Houd vol!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 8:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
O ja over die airfryer: heb je nog leuke gezonde recepten/tips?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 23:51    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Loes33 schreef:
O ja over die airfryer: heb je nog leuke gezonde recepten/tips?

Ha eigenlijk niet, we eten er patat uit (verse van de aldi) en snacks.
Verder kan je er natuurlijk alles in maken wat je ook in een hete luchtoven kan maken. Je moet er echter wel opletten dat je de bereiddingstijd korter houdt. Verder heb ik gemerkt dat je eigenlijk nooit olie hoeft toe te voegen, ook niet een klein lepeltje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 okt 2017 17:11    
Vrouw Weeggegevens   Mikkemuis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Grrrr tergend, tergend langzaam.

En ook rekenkundig klopt het precies. Ik heb het bijgehouden, eet 1375 cal. per dag over de ltste maand.

Het internet zegt dat ik 1500 per dag verbruik, zittend beroep, alleen een wandeling van 30 minuten per dag met de wafblaffen.

Positief: 1375 per dag is prima te doen. En het is toch give or take een pond in de maand.

Ik schrok wel van de slechts 1500 cal. per dag. Dacht altijd Vrouw 1800 - 2000 cal. Maar niet meer als je wat ouder wordt.

Daar moeten ze eens meer informatie over geven wellicht. Dat daarover meer bewust zijn komt en niet half de Nederlandse vrouw van 50 jaar en ouder overgewicht heeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 15:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes, weer een kilo kwijt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2017 9:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31, 32  Volgende
Pagina 30 van 32