Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Oliebollen van de fijnlijntjesite

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
recept:

50 gram frietjesmix
50 gram water
1 ei
(dus tot hier zoals op de verpakking staat)
daarbij voeg je:
veel appel in kleine stukjes snijden
1 eetlepel rozijnen(hoeft niet ivm veel kh maar ik heb het wel gedaan ..heb verder vanaf 1 juni geen rozijn aan geraakt)
klein beetje kaneel
klein beetje vloeibare zoetstof

toen ik ze had gebakken heb ik er een beetje nepsuiker erover heen gestrooid zodat het hetzelfde eruit ziet als bij oliebollen
ps de maat van de bolletjes zijn net als bij de patatjes klein!
en het is eigenlijk een mengsel van appel (de mix doet me ivm het bijelkaar houden van de appel dus veel appel erdoorheen mengen!)

gebakken in frituurolie van diamant
olijfolie variant

het is een echte aanrader als alternatief
voor rond kerst /oud en nieuw
!! eetsmakelijk!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 nov 2004 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 30-1-2004
Berichten: 54092
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
ja ken het al is heerlijk ook met nootjes en kokos.
2 eetlepels van het spul door de groentemix met room en je het een heerlijke gebonden ovenschotel.

_________________
Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 nov 2004 15:28    
Onbekend  Amber32
Gast







  Reageer met quote
Hallo Innes en alle Atkins vriendinnen en vrienden
het lijkt mij een lekker recept van de ollie bollen en van El de ove schotel ga het zeker maken eerst aan Miranda vragen waar zij dat spul heeft gekocht.Ik wil ook bedanken voor de goede wensen over mijn Staar operatie, als ik fouten tijp neem het mij niet kwalijk want mijn gezicht vermogen is nog niet om naar huis te schrijven.Wat de operatie betreft is mij voor 100% mee gevallen maar toen de verdoving uit gewerkt was vond ik niet zo fijn heb veel pijn aan mijn oog gehad ,ben maar naar bed gegaan daar kon ik mijn beide ogen dicht doen dat verzachte het, het heeft tot zo wat 11 uur geduurd en toen was het uit te houden .Vandaag ben ik weer naar het ziekenhuis geweest om het verband er af te laten halen .Volgens de arts zat de lens er goed op ik kon volgens de arts voor 40% was het zicht goed maar het zou nog een paar weken duren eer het hele zicht terug was maar dan zou ik niet meer hoeve te vallen ,en dat scheet ,ik had hem verteld dat ik zo hard gevalle was hij kon het nog zien volgens hem.Maar je ziet wel weer. Onkruid
vergaat niet word veel over gelopen maar het komt steeds weer op ,ik rol ook overal goed door heen (ha ha ha ) Groetjes Corry Sip Erg blij Cool
Naar boven
BerichtGeplaatst: za 20 nov 2004 19:00    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
jeetje, jij bent een held!!!!!!!!!!!!!
Ik kan geen plaatjes plaatsen, weet niet hoe dat moet, maar er volgt vast wel iemand die het mede namens mij wil doen. groeten en sterkte Amber
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 nov 2004 19:04    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Mixer schreef:
jeetje, jij bent een held!!!!!!!!!!!!!
Ik kan geen plaatjes plaatsen, weet niet hoe dat moet, maar er volgt vast wel iemand die het mede namens mij wil doen. groeten en sterkte Amber


[img]http://www.gifplaatjes.net/ogen3/22.gif[/img]Zo goed Wil Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 nov 2004 19:40    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Heerlijk dat je je weer beter voelt en voor je het weet zie je weer goed, nogmaals beterschap Corrie.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 nov 2004 19:42    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
[quote="Ines"]
Mixer schreef:
jeetje, jij bent een held!!!!!!!!!!!!!
Ik kan geen plaatjes plaatsen, weet niet hoe dat moet, maar er volgt vast wel iemand die het mede namens mij wil doen. groeten en sterkte Amber

Groetjes
Wil :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 nov 2004 19:43    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Allemensen wat een plaatjes,prachtig meer dan genoeg Ines
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 nov 2004 21:05    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Ik heb net de fijnlijntjebollen gebakken, zonder rozijnen en ze zijn heerlijk. Ik heb het recept verdubbelt, erdoor heb ik een grote zoete appel gedaan en nog wat vanille essence, daar heb ik 10 ballen van gemaakt en deze gefrituurd, pas op dat je er niet teveel ballen indoet, want je wil niet weten hoe mijn keuken eruit zag, de olie was al schuimend omhoog gekomen en over de pan heen, wat een troep Geschokt Geschokt Geschokt
Maar de ballen zijn h?©?©?©?©?©?©?©?©rlijk Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 dec 2004 13:02    
Vrouw Weeggegevens   Betty
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 9-2-2004
Berichten: 537
Dieet: Atkins
Woonplaats: Oss


  Reageer met quote
hoe lang heb je ze gebakken Ines, en hoe groot waren die ballen Rollende ogen Vraag , en heb je alles verdubbeld Uitroep Vraag


liefs,

Betty :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2005 19:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2