Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

November sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nog 1 kilo te gaan Anneke dat heb je mooi gedaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 8:55    
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Al die lekkernij pfffff en ik zit nooit vol en kan maar door blijven eten. Ik wil/moet toch echt die kilo’s kwijt maar ik hoop maar dat ik nu eens wat sterker ben tegen al die lekkere verslavende dingen. Woensdag is mijn weegdag vandaag zat ik nog op hetzelfde gewicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 12:31    
Vrouw Weeggegevens   janna24
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven 1500 kcal (40% kh, 30% eiwit, 30% vet

Reageer met quote
Haal het niet meer in huis! Kun je ook niet in de verleiding komen en maak je het jezelf wat makkelijker.

Koop het niet onderweg! Beloon jezelf met iets leuks als je x dagen niks heb gekocht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 14:17    
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Rood helaas

Niet meer in huis halen is een goeie die ik idd ook probeer en dat buiten de deur vind ik dan weer lastig hahaha

Maar zelfs ergens gewoon lunchen vind ik lastig, denk je een goede keuze te maken dan heb je uiteindelijk een calorierijke maaltijd van heb ik jou daar.

Iemand nog tips voor zoiets en dan met name buiten de deur eten behalve gewoon niet doen natuurlijk Hihi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 nov 2017 23:03    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Niet in huis halen werkt hier echt. Als hier chips ligt, eet ik die op. En anders niet Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017 6:34    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Buiten de deur eten, menukaart van te voren bekijken en keus maken. Lunchen kiezen voor salade ipv brood en sausje apart vragen of lunch delen, gewoon extra bordje vragen😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017 7:05    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
lunch buiten de deur proberen zoveel mogelijk groente te eten ,ik neem ook meestal een salade
uiteindelijk beslis je zelf wat je in je mond stopt dus er moet een knop om
we waren maandagavond in een * all you can eat* ik heb me ingehouden en heerlijk gegeten,dat geeft me dan een goed gevoel...ook de volgende dag

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017 9:17    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: COHEN

Reageer met quote
janna24 schreef:
Haal het niet meer in huis! Kun je ook niet in de verleiding komen en maak je het jezelf wat makkelijker.

Koop het niet onderweg! Beloon jezelf met iets leuks als je x dagen niks heb gekocht.

Goede tip @janna24, thanx.
Inmiddels haal ik ook nikx lekkers meer in huis en gisteren met de kids de hele kelder uitgespit en een hoop weggedaan. Nog niet aan gedacht om een beloonsysteem in te stellen.

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Met kinderen in huis kun je wel wat lekkers in huis halen, snoeptomaatjes, rijstwafel, kinderappeltjes, mandarijntjes.
Zo fijn als je de kinderen leert dat je best iets lekkers kunt nemen waar je lijf ook iets aan heeft.
Hebben ze een leven lang profijt van
.
Groot gedeelte van teveel snoepen, overeten, altijd iets lekkers bij de koffie, dessert, is aangeleerd gedrag.
Fijn om nu een voorbeeld ge zijn voor je gezin, gezellig maken kan ook gewoon met een filmpje kijken en alleen een pot thee😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017 10:04    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: COHEN

Reageer met quote
@Elizabeth01

Op school hadden de kids een project over gezonde tussendoortjes en ze kwamen er eigenlijk ook zelf mee dat ze net zo lief fruit eten dan een koekje, dus deze trotse moeder is daar meteen op ingehaakt.
Ze hebben wel een snoeppotje op hun kamer en daar wordt verbazingwekkend weinig uit gesnoept, terwijl als ik vroeger een zakje snoep haalde, deze binnen 1 of 2 dagen leeg was.

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017 10:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 7 van 11