Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Niewe kleine ingreep voor vermageren

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Man   demro
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Beste forumleden Lach
ik heb onlangs ergens gelezen (en stom dat ik ben heb dit niet bewaard), dat er een nieuwe kleine ingreep bestaat waarbij men (zonder operatie) maar via de mond een klein ventiel of zoiets naar de maag zouden brengen om dit voor het uiteinde van de maag te plaatsen en dit zou dan de het verterings proces vertragen, het zou dit wat tegen houden zodat de maag inhoud langer vol zou blijven en dit ons dan veel langer een voldaan gevoel zou geven.

Wie van jullie heeft daar ook ergens over gelezen of gehoord?
graag een seintje, ik wou daar wat meer over weten en miji daar een beetje in verdiepen, maar vind het nergens meer terug Huil huil Boos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 19:25    
Vrouw Weeggegevens   kilootjedraf
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatbewust

Reageer met quote
Nog nooit van gehoord....??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 20:26    
Man   demro

Reageer met quote
spijtig, Huil huil ik had nochtans gehoopt op een positief antwoord, ik heb het nochtans gelezen, denk dat het een of ander krant/nieuwsbrief was die ik dagelijks toegesturd krijg zoals zita of zo, ik dacht dat jullie soms wat meer proffisionele vrienden medewerktsters hadden waar je dit zou kunnen aan vragen Vraag
in ieder geval reeds bedankt voor uw antwoord wie weet krijg ik hier vroeg of laat toech nog eens een positief antwoord, maar ik denk wel dat dit over een Belgisch kliniek was die dit deed Antwerpen, Leuven enz.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 20:36    
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass (gezond eten)

Reageer met quote
bedoel je een operatie via de mond waarbij ze een soort van plooien maken rond de overgang van maag naar darm? Heb ik iets over gelezen/gezien, maar dacht meer als soort van hersteloperatie als de doorgang vergroot was na een gastric bypass.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 22:06    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hallo Demro,
Ik ben er niet mee bekend.
Weet je nog in welk blad je het gelezen hebt dat zoekt namelijk iets gemakkelijker.

Wellicht kun je zelf contact opnemen met de bariatrische afdeling van een ziekenhuis bij je in Belgie of de Obesitas kliniek,.
Als er iemand op de hoogte is van een dergelijke ingreep of je goed door kan verwijzen zijn zij het wel.

Groeten,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 22:46    
Man   demro

Reageer met quote
@bla, ja zoiets bedoel ik, iets die ze ergens aan de uitgang van de darm plaatsen was dit nu via de mond of zo maar de ingreep zou zeker minimaal moeten wezen, het zou de doorgang van het voedsel vertragen zodat men dat honger gevoel niet meer zou hebben, tenminste niet zo vlug en eerder een voldaan gevoel zou hebben! Erg blij

en Nee @Ron... ik ben het vergeten, het was zeker van een of ander nieuws brief die ik ontvangen heb was het nu van een krant of een ander é-krant zoals Zita of zo het kan ook van een gezondheid-nieuwsbrief zijn goed gevoel ene dergelijke, jammer ik had dat ergens laten staan of in geplaatst maar vind het niet meer terug Rollende ogen Schaam Schaam
Ik wou dit nu nog eens goed bekijken en wat meer info zoeken over deze ingreep, maar ja hoe stom kan men zijn hé Boos Schaam Schaam vind het niet meer terug maar het is zoals Bla zegt iets in die zin .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2012 7:37    
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass (gezond eten)

Reageer met quote
het heet rose procedure
Je kan er op Youtube een filmpje over bekijken

http://www.youtube.com/watch?v=Y1Bo6-SE ... ata_player

meer info
http://www.wlshelp.com/rose-procedure.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2012 8:56    
 Exclusief blond Amsterdam
Man   demro

Reageer met quote
Bedankt bla voor de informatie, ik zal het eens bekijken! Erg blij
Nu kan ik alleen nog de vraag stellen wie daar reeds ervaring of er meer over weet Vraag Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2012 10:29    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Maar de rose procedure is niet wat Demro beschrijft, het is alleen een ander manier van de maag weer verkleinen als hij is opgerekt na een GBP.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 07 jun 2012 20:21    
Man   demro

Reageer met quote
ja Kaatje, ik heb het ondertussen ook begrepen, dit wordt eigenlijk gebruikt als het vorige wat misloopt (de opening wat vergroot is) dus dit is niet een nieuwe methode maar nergens meer te vinden Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2012 7:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2