Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weight Watchers dieet
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Nieuwe systeem smartpoints

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mizzy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Dinsdag heb ik uitleg gehad over de smart points,
En t nieuwe systeem, ben d'r nog niet zo enthousiast over maar misschien komt dat nog wel als ik wat mooie resultaten op de weegschaal heb gezien op de cursus!

Wat vinden jullie ervan???

Het geluksgevoel van eten duurt maar even maar het geluksgevoel van een slank lichaam je hele leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 dec 2015 23:05    
Vrouw Weeggegevens   mel1983
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: calorieen tellen

Reageer met quote
Hey meid.
De punten zijn veranderd maar moet veel meer eten nu dat is minder. Helaas is de app ook niet beschrikbaar nog. Verder wel een mooi systeem Alleen tel vrij/groene dagen vallen volgens mij weg!

Doelstelling: afvallen wat moeizaam gaat nu
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2015 6:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja ik mag er wel meer maar sommige dingen zijn ook verhoogd in punten!
M'n coach zei dat telvrij blijft, misschien moeten ze t nog invoeren??
Er zijn idd veel bugs in de app!
Ik heb veel meer t idee dat ik op dieet ben dus ik ben gewoon verder gegaan met hoe ik bezig was, en het gaat er nog steeds af!
Nog meer ervaring???

Het geluksgevoel van eten duurt maar even maar het geluksgevoel van een slank lichaam je hele leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2015 14:50    
Vrouw Weeggegevens   Sarya59
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben afgelopen maandag begonnen, doe Weight Watchers-online.
Op zich lijkt het mij een verbetering, kan nu minder snoepen.

Men is nog druk bezig met de verandering, per dag wijzigt er wel iets, zo zag ik vanmorgen een groen rondje in plaats van het puntenaantal bij bepaalde producten die volgens mij eerder een groen logo hadden. Jeej! Erg blij
Alleen kon ik straks weer niets invoeren in het dagboek, de app is sinds gister onbereikbaar, maar misschien lukt het eind van de dag weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 dec 2015 8:32    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ben benieuwd wanneer ze klaar zijn...in principe is elke verandering een aanpassing aan de nieuwste voedings weetjes...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2015 19:08    
Vrouw Weeggegevens   Oktoberfee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben dit jaar alleen gaan wonen en voor mij is Weight Watchers online volgen of combi pas een te grote kost geworden. Maar men weegschaal roept dat er snel iets moet veranderen.
Zouden jullie de smartpoints aanraden of kan je verder met de gekende propoints?
Begin dit jaar had ik 39 pp. denk dat het nu over de 40 zal zijn. maar heb een kookboek met alleen maar 26 punten.
Is het verstandig om 26 punten te volgen of moet het echt gepersonaliseerd worden? ik heb sterk de neiging niet meer te kunnen stoppen van eten.
Graag jullie advies!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 dec 2015 13:31    
Moderator

Reageer met quote
je kunt elk programma volgen,ze werken allemaal...de smartpoints voegen niks toe,gewoon gebruiken wat je hebt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 29 dec 2015 14:11    
 Exclusief blond Amsterdam
Moderator

Reageer met quote
ik ben nu 2 weken bezig en heb een lijst gemaakt in excel met de grootste hoeveelheid voedingsmiddelen,vergelijking is om te schrikken en over na te denken...suiker en alcohol worden duur betaalt evenals slechte vetten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2016 8:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oktoberfee schreef:
Ik ben dit jaar alleen gaan wonen en voor mij is Weight Watchers online volgen of combi pas een te grote kost geworden. Maar men weegschaal roept dat er snel iets moet veranderen.
Zouden jullie de smartpoints aanraden of kan je verder met de gekende propoints?
Begin dit jaar had ik 39 pp. denk dat het nu over de 40 zal zijn. maar heb een kookboek met alleen maar 26 punten.
Is het verstandig om 26 punten te volgen of moet het echt gepersonaliseerd worden? ik heb sterk de neiging niet meer te kunnen stoppen van eten.
Graag jullie advies!

Ik begrijp dat je t al eerder gevolgd hebt?
Gewoon de pp aanhouden, ik vind de sp niet fijn! Ik doe of telvrij of ik tel m'n calorieën!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 mrt 2016 19:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1