| Auteur |
Bericht |
Frysianmail Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-11-2009 Berichten: 595 Dieet: gezond eten Woonplaats: Friesland
|
|
Ellen, wat een leuke aanvulling heb je weer bij deze site gemaakt. Wordt steeds nog proffesioneler. Ook leuk dat jij nu bij profiel de sprintjes te zien krijgt waar je aan mee doet. Klasse.
frysianmail_________________ |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: do 15 jul 2010 16:12 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 20602 Dieet: Low carb Woonplaats: Amersfoort
|
|
| Frysianmail schreef: | Ellen, wat een leuke aanvulling heb je weer bij deze site gemaakt. Wordt steeds nog proffesioneler. Ook leuk dat jij nu bij profiel de sprintjes te zien krijgt waar je aan mee doet. Klasse.
frysianmail |
Ja leuk toch, in je profiel staat nu ook je weeggegevens vanaf de start...al gezien? |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 jul 2010 16:23 |
|
 |
memo Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 5-6-2010 Berichten: 244 Dieet: Weg met de Weegschaal Woonplaats: Nieuwegein
|
|
Ellen, in mijn profiel staat dat ik met geen 1 sprintje mee doe, maar dat doe ik wel... nl 15 kilo in 6 maanden! We can do it!(vol).
Kan dit nog veranderd worden?
Verder is het super dat dit nu allemaal automatisch gaat!_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 jul 2010 16:36 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 20602 Dieet: Low carb Woonplaats: Amersfoort
|
|
| memo schreef: | Ellen, in mijn profiel staat dat ik met geen 1 sprintje mee doe, maar dat doe ik wel... nl 15 kilo in 6 maanden! We can do it!(vol).
Kan dit nog veranderd worden?
Verder is het super dat dit nu allemaal automatisch gaat! |
Het gaat wel automatisch maar moet wel actief gezet worden door Wolfgirl die het sprintje heeft gestart, erna geef je het streefgewicht in voor de sprint. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 jul 2010 16:44 |
|
 |
Frysianmail Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-11-2009 Berichten: 595 Dieet: gezond eten Woonplaats: Friesland
|
|
| Ellen schreef: | | Frysianmail schreef: | Ellen, wat een leuke aanvulling heb je weer bij deze site gemaakt. Wordt steeds nog proffesioneler. Ook leuk dat jij nu bij profiel de sprintjes te zien krijgt waar je aan mee doet. Klasse.
frysianmail |
Ja leuk toch, in je profiel staat nu ook je weeggegevens vanaf de start...al gezien? |
Ja dat had ik gezien, ook alweer zoiets moois.
frysianmail_________________ |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: do 15 jul 2010 17:02 |
|
 |
Duffy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-5-2009 Berichten: 5278 Dieet: Gezond eten Kcal tellen, sporten Woonplaats: Gelderland
|
|
Wat leuk Ellen!
Ik ben er natuurlijk gelijk mee aan het uitproberen....
Onze nieuwe sprint van juli is twee weken terug al gestart, maar kan ik als beheerder van de sprint niet de datum voor de tabel in het verleden leggen?_________________ * Wat een lekker ding, jammer dat hij niet in mijn dieet past... Loesje * Mijn boekje
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 jul 2010 22:30 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
| Duffy schreef: | Wat leuk Ellen!
Ik ben er natuurlijk gelijk mee aan het uitproberen....
Onze nieuwe sprint van juli is twee weken terug al gestart, maar kan ik als beheerder van de sprint niet de datum voor de tabel in het verleden leggen? |
Hoi Duffy, fijn dat je het leuk vind maar het is niet mogelijk om een data in het verleden te starten.
Maar dat maakt niet uit voor het sprintstreefgewicht toch!!
Succes |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 jul 2010 23:16 |
|
 |
Duffy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-5-2009 Berichten: 5278 Dieet: Gezond eten Kcal tellen, sporten Woonplaats: Gelderland
|
|
Nee, dat klopt!
En dan doe ik voor juli nog wel even het handmatige tabelletje erbij, we starten toch iedere maand een nieuw sprintje!_________________ * Wat een lekker ding, jammer dat hij niet in mijn dieet past... Loesje * Mijn boekje
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 16 jul 2010 6:32 |
|
 |
kaatje89 Vaste Weegclubfan

|
|
Hoi Ellen
Dat ziet er allemaal erg mooi uit! Ik heb me aangesloten bij het sprintje 'velekilo'smoetenerafmensen t/m 1jan (VOL). We willen ook graag werken met het automatisch updaten van onze weekgewichten. Het probleem is alleen dat de starter van dit sprintje afgehaakt is. Is het mogelijk om een ander het sprintje te laten starten of kunnen we beter een heel nieuw sprintje starten?
Kaatje89_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 16 jul 2010 13:47 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
| Ik zet het op actief voor jullie |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 16 jul 2010 13:51 |
|
 |
|
|
|