Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Nee geen grap een sprintje tot 1 april wie doet er mee?

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Helga1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder snoepen, meer bewegen

Reageer met quote
Ook ik heb als voornemen om weer wat kilo's kwijt te raken en wil daar dit keer maar meteen mee beginnen.

Ik was al eens eerder afgevallen maar helaas er zitten alweer heel wat kilo's aan. Wie doet er met me mee zodat we "de strijd" samen aangaan en elkaar kunnen steunen waar dat nodig is, maar natuurlijk ook voor een gezellig praatje.

Groetjes Helga

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2010 15:50    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  xmarionx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi Helga,
Ik ben vorig jaar 10 kilo afgevallen met Sonja Bakker. Laatste maanden toch 2 kilo aangekomen. En wilde er nog 5 kilo afhebben, dus wordt nu bijna 7 kilo............. Maar ik ga ervoor!!!
Groetjes Marion
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2010 17:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
He Manon,

Gezellig dat je mee doet!! Ik wil er op 1 april 6 kilo afhebben min.

Ik heb nog nooit gebakkerd. Een vriendin van me wel en die is al heel lang op gewicht, ze sport wel heel veel. Door de kids en een man die veel van huis is, is met de hond wandelen het enige echte sportieve wat ik doe.

Groetjes Helga

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2010 17:19    
Vrouw Weeggegevens  izzy
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi dames!

Ik doe mee met jullie sprintje tot 1 april hoor!! Ik ben vandaag begonnen en wil er uiteindelijk minimaal 10 kilo af....

Ik ben ook een x 10 kilo afgevallen en nu zit er dus weer meer dan 10 aan Sip Verder wegen we ongeveer hetzelfde en hebben we t zelfde streefgewicht!

Ik hoop dat we elkaar kunnen motiveren om het vol te houden!! Erg blij

Groetjes,

Izzy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2010 23:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gezellig zeg!!! Ik sport ook altijd erg veel, ik voetbal, zwem en heb tijdje geleden een hardloopclinic gedaan. Maar door het koude weer wordt er nauwelijks gevoetbald en kan ik bijna niet hardlopen. En ik heb ook geen zin om naar het zwembad te glibberen...... Dus zodra die sneeuw weg is, ga ik er weer volop tegenaan. Ik heb mezelf dit jaar als doel (25 april) 10 kilometer hardlopen en met een paar meiden van mn team de dam tot dam loop doen. Dus genoeg goede voornemens!!!! Vandaag een fruitdagje, dan heb ik het gevoel dat ik al een eind op weg ben! Lach Succes dames!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 9:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
He gezellig we zijn al met zijn 3en.

Gisteren een goeie dag gehad, ik had zag ik later alleen mijn gewicht verkeerd doorgegeven moest zijn 84,5 ach het was vanmorgen 84,2 dus we gaan de goeie kant op.

Vanmiddag een sollicitatie gesprek, dit word echt zijn dag voor mij dat ik moet opletten. Van de spanningen ga ik normaal altijd snoepen.

Nou meiden succes!!! Ik zal blij zijn als ik eenmaal weer onder de 80 ben dus dat wordt mijn eerste streef al ga ik natuurlijk voor de 6 eraf op 1 april (een beetje meer is natuurlijk altijd welkom Lachen )

Groetjes Helga

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 10:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Spannende dag dan voor je! Waarvoor ga je solliciteren? Alvast heel veel succes gewenst!!!

Mijn vriend heeft vandaag examen voor beveiliger. Dat moet hij halen, hij mag niet eerder werken voor hij het heeft gehaald.......... Dus ik ben ook beetje nerveus!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 11:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
zijn we samen nerveus haha.

Het is voor medisch secretaresse in een ziekenhuis. Maar ik heb wel alle opleidingen voor kantoor en daar heb ik ook jaren gewerkt maar ben nu alweer 2 jaar thuis na de geboorte van mijn jongste (ik heb 3 kids: meisje die in maart 10 jaar word, zoontje volgende week 7 word en nog een zoontje die in februari 2 jaar word).
Heb alleen geen opleiding voor medisch secretaresse en dat lijkt me juist zo leuk. Heel vaak gesolliciteerd en nu mag ik dus opgesprek komen om 16u dus de dag duurt erg lang vandaag haha.

Maar goed ik wil dus wel weer wat gaan doen, hoewel ik erg geniet van de kids wil ik ook wel eens even gewoon Helga zijn zeg ik dan altijd maar. Het is ook maar voor 8-12uur Dus 1,5 dag dus dat is net leuk.

Hoort jouw vriend meteen of hij geslaagt is? Ze zullen naast mij nog wel een paar sollicitanten hebben denk ik dus ik zal het wel later horen, maar ik hoop heel erg dat ik het word.

Nou ik jou jullie op de hoogte.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 11:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
O, dan moet je nog even wachten als het pas om 16:00 is! Ik heb geen kinderen, maar lijkt me inderdaad lekker om daarnaast wat anders te doen. Zie je toch weer andere en nieuwe mensen en weer nieuwe verhalen te vertellen! Lach Ik zal duimen voor je!

Mn vriend hoorde vorige keer wel meteen dat hij gezakt was............. dus denk dat hij het vandaag weer direct hoort. en hopelijk goed nieuws, hahaha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 11:30    
Vrouw Weeggegevens  Reijanna
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hoi hoi

Ik wil ook graag met jullie mee doen.
Ik ben hier al eerder op de weegclub geweest maar het lukte me elke keer toch niet op de één of andere manier om goed aftevallen.
Wel dat het beter ging met mijn gewicht maar toch niet optimaal.
En nu naar de feestdagen ben ik zoweer om hoog geschoten.
( en ik ben net getrouwd, dus je pakt wel eens sneller wat lekkers op de bank Uitlachen )
Ik wil eerst proberen om onder de 70 kilo te komen en daarna zou het heel mooi zijn om naar de 65 te gaan.

Groetjes Reijanna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 11:39    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 1 van 19