| Auteur |
Bericht |
tinkertje Vaste Weegclubfan

|
|
Hoi dames,
Hier dankzij het etentje en snaaierijen afgelopen weekend niet afgevallen
Heb donderdag wel super leker gegeten! Maar beetje moeite met de draad weer op te pakken. Ga er maar weer flink tegenaan deze week. Volgende week moet er toch iets af zijn dacht ik zo.
Hoe is het jullie gegaan?
Groetjes tink_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 16 feb 2010 13:53 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
xmarionx Vaste Weegclubfan

|
|
Met mij gaat wel ok, ben wat afgevallen, maar voel me vandaag niet echt lekker. Toch gaan werken, heb paar beangrijke gesprekken. Had vanochtend geen tijd om het lijstje te plaatsen, doe ik hopelijk vanav, sorry dames!!! groetjes marion_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 17 feb 2010 8:55 |
|
 |
Reijanna Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-7-2008 Berichten: 96 Dieet: gezond eten Woonplaats: Gelderland
|
|
hoi hoi
Sorry dat ik op moment zo weinig op het forum kom, maar het gaat helemaal niet goed met mij met het afvallen.
Dus ik wil het even stop zetten. Maar ik kom zo afentoe nog wel even op het forum kijken.
Ik wil iedereen heel veel succes wensen met het afvallen.
En ik hoop dat ik het ook weer gauw kan oppakken.
Groetjes Reijanna |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 18 feb 2010 17:31 |
|
 |
tinkertje Vaste Weegclubfan

|
|
heej reijanna,
Wat vervelend dat het even niet zo lekker gaat. Heb ik ook wel last van hoor. Hopelijk kun je binnenkort de draad weer oppakken, en anders wens ik je veel succes met alles!
Hier een paar dagen de griep gehad, wel gewone eetlust natuurlijk want er moet wel heel wat gebeuren voordat die bij mij weg is haha! morgen weer boodschapjes doen en dan weer aan de sonja! Ook al gaat het super langzaam (volgens mij ben ik al met al nog geen kilo kwijt sinds ik mee doe met dit sprintje haha) ik moet en zal die kilo's eraf krijgen. Alles zit ook een beetje tegen, het weer werkt niet mee, kan weinig hardlopen (vooral savonds want overdag heb ik m'n dochtertje om voor te zorgen dus die kun je ook niet even een uurtje alleen thuis laten he!) En veel s'avonds werken en geen tijd om overdag al te koken enzo...
Maar goed, smoesjes en excuses helpen de kilo's er ook niet af dus gewoon volhouden, de aanhouder wint laten we maar zeggen...
Nou dames, zal proberen weer wat vaker te posten, kan de steun wel gebruiken op het moment!
Groetjes tinkertje_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 19 feb 2010 12:27 |
|
 |

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 20 feb 2010 10:15 |
|
 |
Elja Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 22-10-2008 Berichten: 138 Dieet: gezond eten Woonplaats: almere
|
|
hey meiden,
hier ben ik weer... heeft even geduurd, maar zat met mezelf in de rats. dit is niet van even en hebb nu de stap naar de huisarts genomen.
Deze heeft mij naar het NMI verwezen na mijn goedkeuring natuurlijk.
Vandaag en gisteren mag ik niks eten , alleen maar 5 shakes om de 3 uur. tis best zwaar, al zeg ik het zelf.
Morgen mag ik wel avondeten (heb een boekje gekregen met de hoeveelheden die ik dan mag nuttigen), en het ontbijt en de lunch blijft de shake.
10 maart moet ik wweer terugkomen bij haar. Ze hebben het streven 10% in drie maanden.
Liefs Elja.
Vanmorgen stond mijn ticker op 83,8_________________ Liefs, Elja
Mijn startgewicht voor de 12 weken actie is 80,7. Mijn streefgewicht is 75 kg
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 21 feb 2010 12:20 |
|
 |
Meimei Vaste Weegclubfan

|
|
hoiii
mijn nieuwe gewicht is 72.9 kilo. 0.9 eraf dus deze week. Ik ben er tevreden over. Hadden twee keer buitenshuis gegeten, echt mijn best gedaan om gezonde keuzes te maken, maar dat valt niet altijd mee!
Komende week ook weer twee dineetjes buitenshuis. Probeer dan overdag wat strenger te zijn. En anders komt het de week daarna wel weer goed. Ik heb ook bij de McDonalds een lijst meegenomen met de calorieën. De kipnuggets bevatten de minste calorieën. Per 6 stuks 250 kcal en per 4 stuks 170 kcal. Een side salade voor extra groenten is 25 kcal. De Ceasar salade met _gegrilde_ kip is 190 kcal (let op hoor want de krokante kip is veel vetter!) Nu weet ik dus alvast wat ik ga nemen mochten we onderweg een keer file hebben of om een andere reden niet thuis kunnen eten. De Big Tasty met bacon met zijn 885 kcal laat ik maar ff links liggen! Wel goed om te weten, dan is zo'n impulsief etentje minder schadelijk voor je gewicht
Succes allemaal !
Mei |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 21 feb 2010 12:28 |
|
 |

|
|
Jeetje Elja, sterkte ermee!!!!
Ik heb net weer hardgelopen (3e keer deze week). Maar vandaag met 2 meiden van mn team en het tempo lag een stuk hoger. ppppppffffffffffffff ben uitgeput!!!!_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 21 feb 2010 14:55 |
|
 |
Meimei Vaste Weegclubfan

|
|
hej Elja,
mijn berichtje had die van jou gekruist denk ik, had 'm vanmorgen nog niet gezien. Hoe werkt dat als je bij het NMI komt?
Heel veel succes toegewenst. Klinkt pittig die shakes, hopelijk heeft het dan ook gauw zichtbaar effect en kan je daarna over op een wat vriendelijkere methode
Blijf positief en blijf genieten van dingen die je leuk vind om te doen. Ik ben naar de kapper geweest en vond dat echt heerlijk. Je mag jezelf goed verwennen als je afvalt !
Mei
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 21 feb 2010 16:10 |
|
 |
Elja Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 22-10-2008 Berichten: 138 Dieet: gezond eten Woonplaats: almere
|
|
hey meimei, dit is de link www.interventiecentrum.nl
ja het heeft inderdaad wel effect, van 84,9 naar vanmorgen 83.5
Ik denk ook dat het inderdaad pittig wordt. Vandaag dus 2 x een shake, als ontbijt en lunch, tussendoor niks aaleen maar water, thee, crystal clear of een light product.
En dan vanavond wel avondeten. Gisteravond was heel moeilijk, ik mocht niks eten maar moest wel koken
sorry voor het ego bericht, maar moest het even kwijt.
meimei: Lekker dat je even tijd voor jezelf hebt genomen bij de kapper.
Ik ga ook nog iets bedenken als ik bij de 81 kilo zit.
LIefs Elja_________________ Liefs, Elja
Mijn startgewicht voor de 12 weken actie is 80,7. Mijn streefgewicht is 75 kg
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 feb 2010 9:54 |
|
 |
|
|
|