Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Actuele Sprintjes en Acties
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Nee geen grap een sprintje tot 1 april wie doet er mee?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  xmarionx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Ja, ben vandaag begonnen met week 1. Bevalt me nu al, wat minder streng dan het eerste boek Lach Weer slecht weer??? Ik hoop geen sneeuw.... Ren je veel en lang achter elkaar?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 12:19    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Meimei
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
hoii,

dit forum is nieuw voor mij, ik ben vandaag begonnen met Sonja Bakker (ook nieuw voor me, ik wilde er niet aan ohhh ). In januari ben ik erg ziek geweest, 5 kilo in een week afgevallen. Ik heb geprobeerd dat eraf te houden en sindsdien 1,5 kilo aangekomen. Nu wil ik met Sonja flink wat kilo's eraf werken. (ben de afgelopen 3 jaar 10 kilo aangekomen Schaam Schaam ) Dus mijn ticker op mijn gewicht van zondag ingesteld. Zie die kilo's van het ziek zijn maar als een kadootje.

Voel me wel lekkerder met wat kilo's eraf. Hoop dat ik nog in kan springen bij jullie sprint!

Mei

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 12:28    
Vrouw Weeggegevens  jellina70
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond leven

Reageer met quote
Hoi Meimei
Jahoor wat mij betreft mag je nog instappen Erg blij
We hebben nog ruim anderhalve maand dus, tijd zat!

Hier gaat tie nog steeds goed, vanmorgen gewogen en weer een halve kilo!
Gaat de laatste weken netjes, elke week een pond yes Uitroep

Marion nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, heb je er lekker van genoten smullen Goed hoor dat je het gewoon weer oppikt, klasse!

Ik heb een tweedehands wii met balance board op de kop getikt, ik ga er vanavond om, ben benieuwd. Voor de kids ben ik nu al de liefste mama van de wereld Uitlachen

groetjes Jellina

[url=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 14:50    
Vrouw Weeggegevens  Denise
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hoii allemaal,

Meimei mag er wat mij betreft ook nog bij... Hoe meer leden hoe meer vreugd Lach

Mijn weekend is goed gegaan!! Ben daarom ook weer afgevallen van 81 kg naar 80.2. Jaja de 7 komt bijna in zicht .. eindelijk weer... Vanavond weer sporten..

En marion logisch dat je op verjaardag lekker hebt zitten eten (groot gelijk) .. Als je daarna het oude patroon weer oppakt maakt dat niks uit... Ik heb 1 x in de 3 weken een avond datik me lekker volprop met M&M's , die blauwe.. zooo verslavend. Nou heb er geen last van kwa gewicht. We gaan er weer tegenaan deze week.. Kom op we kunnen het nog maar 1,5 maand!!

(K) Denise

Je zit op goed gewicht als je lekker in je vel zit!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 15:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Netjes Denise!!!! Echt heel goed!!
Welkom Meimei!! Schrijf maar lekker van je af als het nodig is Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 16:48    
Vrouw Weeggegevens  tinkertje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom bij de club meimei, schrijf gezellig mee zou ik zeggen!
Ik ben nu maar eens begonnen in het eerste boek van sonja, vind dat het afvallen toch te langzaam gaat. Ik vind dit boek veel strenger dus ik hoop dat ik het vol houd.
Vanmorgen 800 gram afgevallen Lachen dat is gelukkig 100 gram meer dan ik vorige week was aangekomen dus het gaat weer de goede kant op. Wil zo graag onder die 75! Volhouden dus!
Ik liep voor er sneeuw kwam zo'n 45 min, na een paar weken niks doen weer rustig begonnen en heb gister 35 min vol gemaakt. Was wel koud maar ook echt wel even lekker, ik raad het iedereen aan!
Groetjes Tink

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 9:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker Tinkertje en wat loop je lang!!! Ik ben dus niets afgevallen en zelfs iets aangekomen. Grrrrrrr. Maar ik heb nu de slag weer te pakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 9:54    
Vrouw Weeggegevens  Meimei

Reageer met quote
hoiiii

ik heb ook een tijdje hard gelopen. Ik werk altijd met intervallen. Ik wandel 1 minuut en dan ga ik 2 minuten hardlopen en dat bouw ik op tot 1 minuut wandelen en 10 minuten hardlopen. Op die manier houd ik het ook wel 45 min vol en loop ik zo'n 8 kilometer. (euhm maar nu even niet, later weer misschien, ik moet echt over een drempel heen)

Omdat ik pas net begonnen ben met SB loop ik tegen wat gewoontes aan die niet meer kunnen. Net in de auto had ik tot drie keer toe het doosje tictac sinaasappel in mijn hand (uit automatisme). Heb het drie keer teruggezet .. maar ik besefte me dat ik onder het rijden best veel snoep. Als ik zo'n zakje mars planets neerzet of drop dan is het met twee dagen leeg. Niet meer doen dus.

Succes allemaal! Ik kan niet wachten tot zondag, dan weeg ik mezelf. Ik ben van het type dat meteen een pestbui heeft als ze zich elke dag weegt en dan elke dag 100 gram erbij, 100 eraf etc. Ik zie liever het weekresultaat Erg blij Ik heb trouwens niet eens een weegschaal, ik moet me met de wii wegen hahaha! Wel lekker makkelijk want die houdt het ook meteen voor me bij.

Mei
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 12:59    
Vrouw Weeggegevens  tinkertje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ja meimei, ik ben ook zo'n snoepkont van de kleine beetjes. Een dropje hier en een zuurtje daar. Koekje bij de koffie (of twee) Als er op het werk een pot engelse drop staat dan verstop ik hem tijdens mijn dienst in de kast. Aan het eind haal ik hem er pas weer uit anders neem ik echt iedere keer als ik er langs kom een dropje, echt erg!!! Het lijkt net of ze me roepen vanuit de pot hahaha!
En 1 keer per week wegen is ook echt het beste hoor! Als je je dan een keertje vergrijpt aan iets dan is het ook echt de volgende dag zichtbaar op de weegschaal. Terwijl het er meestal met 2 dagen wel weer af is als je gewoon je ritme weer oppakt. Het moet ook geen obsessie worden toch?

Hier vanavond een rustig avondje op de bank, wilde gaan paardrijden (les) maar het is me echt veeeeel te koud!!! M'n paardje staat in een open stal dus vind het zielig om haar met -8 zo in het zweet te rijden. Ach ja, volgende week maar weer en anders van het weekend als het weer het toelaat... Voel me wel heel lui nu, de dames waarmee ik samen in de les rijd gaan wel. Voel ik me altijd meteen schuldig als ik niet ga... Maar ja, de afgelopen keren ben ik gewoon netjes geweest dus ik vind eigenlijk dat ik best een keertje over mag slaan...

Morgen de hele dag op het werk, netjes een trommeltje mee dan kan ik ook niet te veel eten haha Hopelijk is er veel te doen dan kom ik ook niet in de verleiding. We beginnen met een vergadering van 9.00 tot 11.00 dus de ochtend ben ik al onder de pannen, nu maar hopen dat er niemand tracteerd Cool

Nou dames, tot schrijfs maar weer.
Fijne avond,
Greets Tinkertje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 18:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Meimei, zo word je wel bewust van je onbewuste gewoonten ;-)
Zoooooooooooo koud buiten!!! Ben maar gaan wii-en, haha. Maar vanavond toch echt buiten trainen (voetbal), dus dan pak ik mezelf maar goed in. Als je eenmaal bezig bent valt het wel mee (op je gezicht na!). Ik ging gister (met een andere jarige collega) trakteren op mn werk en ik heb zelf gewoon niets genomen. Nou ja gewoon..... hahahaha, ik zat bija verliefd naar de koekjes te kijken. Maar heb mn doel voor ogen Lach. Ik heb heel weinig resultaten gekregen voor het lijstje trouwens. Zal hem vanavond plaatsen.
Fijne dag!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2010 7:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Pagina 13 van 17