Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Nee geen grap een sprintje tot 1 april wie doet er mee?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Denise
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hallo,

Ik zou ook mee willen doen met dit sprintje.. Ik heb al vaker meegedaan met succes.. maar bijna alles zit er weer aan.. Heb paar maanden geleden 76 gewogen!! en nu weeg ik weer 81.5 Sip .. weer die 8 in zicht ..

Helga, maak jij dan 1 keer in de week een lijstje of hoe doe je het?

Groetjes,
Denise

Je zit op goed gewicht als je lekker in je vel zit!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 13:49    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Helga1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder snoepen, meer bewegen

Reageer met quote
Hoi Reijanna en Denise gezellig dat jullie ook mee willen doen, het moet ons toch een keer gaan lukken zou je zeggen haha.

En ja dat lekker samen op de bank dat ken ik wel. Al moet ik zeggen dat ik soms met manlief op de bank minder snoep dan in mijn eentje Schaam Schaam .

Nou ik ga me even douchen en me een beetje opknappen voor mijn gesprek. xmarionx alvast bedankt voor het duimen!!

Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 14:08    
Vrouw Weeggegevens  Reijanna
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi hoi

Helga ik wou je succes wensen met je solicitatie gesprek.

En we gaan
er allemaal voor Lach !!

Ik begin vanaf morgen helemaal goed en probeer het goed vol te houden door gezond te eten.

Groetjes Reijanna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 16:25    
Vrouw Weeggegevens  yolande2009
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Leuk ik doe ook graag mee. Ben vandaag begonnen met gewoon gezond eten en 2-3 keer per week sporten.
Ik weeg nu 81,5 kg en hoop op 1 april onder de 71 te wegen.

Groeten Yolande

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 17:21    
Vrouw Weeggegevens  Elbelboem
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hoi Allemaal,
Ik wil graag met jullie mee lijnen en kletsen.
Ik ben vandaag weer enthousiast begonnen met gezond eten en sporten en hoop nu eindelijk eens onder de 85 te komen.
De 80 is zo ver weg dus eerst maar deze stap!
[/url]

Laatst aangepast door Elbelboem op di 05 jan 2010 18:10, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 17:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou heb er zin in dit keer... Heb lekkere gezonde dingen in heus gehaald, dus dat wordt gezond smullen Uitlachen

ik ben ook van plan ernaast te sporten 3 keer in de week... Helaas heb ik weer de pech dat de leraar ziek is van de zumba en de aerobics... Denk je goed te beginnen heb je dit haha.

Ik heb op mijn ticker als streefgewicht 70 kilo. Dit is mijn eerste streef. Daarna wil ik naar de 65 kilo toe. Tenminste als ik nog niet tevreden ben met mijn figuur als ik 70 weeg Lach

Groetjes,

Denise

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 18:04    
Vrouw Weeggegevens  yolande2009

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Nou Denise, hoe is het mogelijk... Heb je zo'n goed voornemen en dan gaat het niet door..
Morgen ga ik ook. Ik denk aan 2 keer fitness en 1 keer zumba per week.... Woont iemand van jullie toevallig in Purmerend dan kunnen we wellicht naar dezelfde zumba les haha?! Vraag
Heb ook gezonde dingen in huis gehaald en ook met name gezonde dingen voor het geval ik lekkere trek krijg, zoals rijstewafel met kaas van snack a jack en eierkoek ( in noodgeval Schaam Schaam ) en dat soort dingen.

groeten Yolande

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 19:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ja erg he.. Oh je gaat ook zumba dansen... Ik vind het erg leuk om te doen.. Lekker los gaan op muziek plus veel calorieen verbranden, ideaal toch?

Ik heb inderdaad ook dingen in huis gehaald die je kan pakken als ik me echt niet meer kan houden. Betweens en snack a jacks caramel.. mmm Lekkerrr

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 20:12    
Vrouw Weeggegevens  izzy

Reageer met quote
Wat is iedereen goed bezig!! met sporten enzo...ik heb echt een hekel aan sporten Verward Ik heb mezelf al sinds gister voorgenomen om te wii fitten maar zelfs daar heb ik me nog niet toe gezet.. Maar heb gelukkig wel goed gelijnd, dat scheelt Lach

Hoe werkt zo'n sprintje trouwens?? Gewoon een beetje kletsen en aan het eind kijken of iedereen zijn doel heeft bereikt?

x

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2010 0:25    
Vrouw Weeggegevens  tromke

Dieet: Eigen dieet

Reageer met quote
Hoihoi,

kan ik nog meedoen met jullie sprintgroepje?

Mijn naam is Geertje en ik ben 23 jaar. Na veel jojooen, ben ik er achter gekomen dat ik veel te weinig binnenkrijg, zo'n 900 kcal. Daardoor is mijn lichaam alleen maar aan het vet opslaan.

Ik weeg 86 kg en ben 171 cm. Mijn streef is op 1 april 76 te wegen.

Ik hoor het wel of ik er nog bij kan:D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2010 1:32    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 2 van 19