Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Motivation is the key!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mama76
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Yes... toch weer groen... na heel wat feestjes en verjaardagen.
Best lastig soms, probeer nog een goed ritme te vinden met eten voor de niet werkdagen. Dan vergeet ik heel vaak de tussendoortjes. Merk vooral dat als ik overdag te weinig tussendoor eet, dat ik dan 's avonds extra zin heb in lekkers. Nou vol goede moed weer verder naar het volgende weeg moment.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 apr 2014 23:19    
Vrouw Weeggegevens   Awed5kids
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (kh arm)

Reageer met quote
Hoi mama76, dat is zo herkenbaar!
Mijn partner zei gisteren al dat we het weekend af moet schaffen. Niet omdat hij zo graag werkt, maar meer omdat je veel sneller geneigd bent te snacken en voor de tv iets lekkers te nemen.
Daarnaast zit ik ook nog eens in mijn periode dus ik heb een ongekende behoefte aan chocolade. Ik vrees dan ook echt het ergste woensdag. Pfff....steeds herpak ik mezelf, maar vind het lastig om op koers te blijven.

HELP!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2014 10:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Haajjjj lieve mensen, ik heb helaas een klein rood hokje (heb me na het avondeten gewogen). Wel heb ik me inmiddels weer heel goed herpakt en de bootcamp gaat super. Kan bij het wegen ook echt al de ontwikkeling zien. Minder vet, meer spieren waardoor ik toch gezonder ben. Ik hoop nu alleen nog meer erbij te gaan sporten. Rennen bijvoorbeeld, maar dan moet ik wel minder spierpijn hebben. HAHA

Hoe gaat het allemaal bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2014 7:33    
Vrouw Weeggegevens   Thenewme08
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond

Reageer met quote
Hai Awed5kids!
Hier gaat het wel goed! Bij aan het komen van een buikgriepje !
Lees dat bij jou het sporten goed gaat!! Toppie Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2014 8:49    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@thenewme, ik hoor van meerdere mensen dat ze last hebben van buikgriep.

Zelf heb ik vannacht op het toilet gehangen, maar nu is alles weer rustig dus ik zal wel iets verkeerds hebben gegeten.

Wat betreft sporten gaat het inderdaad wel lekker. Helpt dat je iemand hebt die je hierin aanspoort. Zonder mijn trainer zou ik al veel eerder opgeven. HIHIHI, op sport gebied nog niet zoveel doorzettingsvermogen.

Goed weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2014 11:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier is het het weekje wel. Dochter van paard gevallen en nacht in ziekenhuis, zoontje buikgriep. Pfff..... Het houd je bezig. Gelukkig zoon weer fit en dochter thuis. Ze moet alleen wel de komende 4 weken thuis blijven.

Ik heb vandaag weer boot camp gehad. Het was heerlijk, kwam zwetend terug. Lekker gedoucht en daarna boodschappen en koken.
Pasta voor de family en ik had en heerlijk forelletje met sla!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 apr 2014 17:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jammer dat we het sprintje niet vast hebben kunnen houden. Ondanks dat zijn we toch samen 14 kilo afgevallen. Ik ben door de drukte vergeten om afgelopen 2 weken mijn gewicht in te vullen, maar ik verwacht op ongeveer het gewicht te zitten dat ik als laatst heb ingevuld.

Ik wens iedereen super veel succes met jullie afvalrace. Discipline is het magische woord.

Ik ga vrijdag naar Italië en zal pas na die week weer serieus starten met sprintjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 apr 2014 8:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 van 9