Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

moeite met dieet kiezen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   xFelic
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
haai,

ik heb een heel moeilijk iets als het over een dieet gaat, ik ben in 2014 begonnen met koolhydraatarm, -20 kilo afgevallen maar nu na een hoop stress ziekte die minder gaat weer +18 kilo, ik wil er vanaf maar weet niet hoe, geld voor weight watchers heb ik niet en koolhydraat arm blijf ik nu ook van aankomen, wat adviseren jullie waar moet ik op letten wat zijn de tips, ik ben wanhopig en heb nu ook door het eten en wegen een eet & weegprobleem ontwikkeld, ben al bij mn huisarts geweest en die zegt simpel weg gezond eten en meer bewegen, (bewegen kan niet door mijn ziekte) wat is jullie advies?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 22 jan 2017 4:55    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Meestal wordt het advies om gewoon kilocalorie te tellen want het gaat uiteindelijk toch om wat je verbruikt en binnen krijgt ga tussen de 1300 en 1400 kcal zitten dan komt het wel goed met je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 22 jan 2017 5:36    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Leuke huisarts😂😂als het zo simpel zou werken, gezond eten en meer bewegen dan was geen mens te dik!
ja hoor, doe je zo😠

Huisarts had beter je kunnen verwijzen naar een diëtiste, zij kan je uitleggen waarom je te zwaar bent geworden en je uitleggen wat voor jou een gezond voedingspatroon is.
Ook kun je leren om op de moeilijke momenten niet te gaan eten.

Het niet veel bewegen hoeft geen belemmering te zijn voor het afvallen. Ook een lichaam in rust verbruikt energie dus met hulp, inzicht en lange termijn denken, is het mogelijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jan 2017 10:56    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kies een voedingspatroon wat je vast kan blijven houden in plaats van een dieet. Het is echt een levensstijlverandering. Je kunt bijvoorbeeld via myfitnesspal.com invoeren wat je precies eet en dan zie je hoeveel calorieën je eet en hoeveel koolhydraten, vet, etc.
Leuk en handig om inzicht te krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2017 18:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1