Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Gezond eten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Minder zout, maar hoe?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   love- to-cook
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat goed van jou dat je informatie bij de sportschool hebt gevraagd René en maandag gaat beginnen. Je zal wel spierpijn hebben, de dinsdag erna. Lachen Nee hoor Grap Succes maandag en kalm aan beginnen. Geniet van deze mooie dag. ❦☀Syl☀❦
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2015 11:43    
Man Weeggegevens   Garou
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Hoi Sylvia,

Het heeft even geduurd op een reactie want ik heb net drie weken vakantie gehad, maar de proefles viel gelukkig best mee, ik had verder niet zoveel last van spierpijn. Volgende week ga ik ook echt beginnen met fitness met een aangepaste trainingsschema. Ik heb zelf ook maar besloten om eerst maar eens 2x per week te gaan fitnessen, het is altijd beter dan helemaal niet sporten, hihi. Erg blij

Geniet van je zondag Sylvana,

Groetjes René

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2015 9:08    

Reageer met quote
Heb je een fijne vakantie gehad René? Dat is alleen maar fijn dat je niet zo'n erge spierpijn hebt gehad. Twee keer in de week is ook goed. Wij gaan ook twee keer. Het is mooi weer hier en we zitten lekker in de tuin. Ik denk dat we vanavond wel een bui onweer krijgen. Mooie zondag. ♥Syl♥
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2015 13:44    
Man Weeggegevens   Garou

Reageer met quote
Hoi Sylvia, sorry beetje een te late reactie, maar mijn vakantie was erg goed, lekker genoten van het weer. Ik ga nu twee keer in de week naar de sportschool en dat bevalt me goed, ik sport op de vrijdagmiddag en de zondagochtend, en dat bevalt me erg goed want het is dan lekker rustig op de sportschool.

Helaas is het nu langzaam gebeurt met het mooie weer maar het is nu wel lekker om in deze periode naar de sportschool te gaan.

Fijne zondag. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2015 14:11    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Dat geeft niet René. Fijn dat je hebt genoten van je vakantie. Super dat je twee keer naar de sportschool gaat. Dat moet toch zoden aan de dijk gaan zetten? Lekker een rustdagje ertussen. Kunnen de spieren zich herstellen. Neem na het sporten iets met eiwitten erin.

Het lijkt af en toe wel herfst. Fijne avond verder. ♥Syl♥
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2015 18:03    
Man Weeggegevens   Garou

Reageer met quote
Hoi Sylvia,

ja het gaat nu best lekker met sporten, voorlopig alleen cardio trainingen en thuis doe ik 3x in de week mijn buikspier oefeningen. En ja een dagje ertussen rust nemen is ook zeker lekker.

Oké dank je, heb je misschien wat tips voor mij wat ik het beste kan eten na het sporten?.

ja het weer is nu zeker omgeslagen, maar het weekend wordt weer iets beter.

Fijne avond verder.

René Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 sep 2015 18:00    

Reageer met quote
Super dat het je zo goed bevalt René. Het is ook een kwestie van wennen en doen. Lachen Straks een six pack Vraag Vraag Vraag Na het sporten kun je het beste iets met eiwitten nemen, die herstellen je spieren. Bijvoorbeeld een schaaltje kwark/magere yoghurt of een eitje. Fijne avond verder en voor straks welterusten. ♥Syl♥
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 sep 2015 21:37    
 Exclusief blond Amsterdam
Man Weeggegevens   Garou

Reageer met quote
Hoi Syl,

Even een tijdje niks gedaan met sporten omdat het om dit moment nogal een onrustige periode is geweest op het werk, maar gelukkig is nu alles weer normaal. Ik denk dat ik ook inderdaad even moet wennen maar dat gaat vast lukken. Lach

Hihi of ik ooit een sixpack zal halen?, hihihih in mijn dromen denk ik wel. haha Lach.

Oké bedankt. ik denk dat magere yoghurt wel zal lukken, ben dol op yoghurt.

Fijen avond verder. en slaap ze voor strakt. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 okt 2015 20:07    

Reageer met quote
Zeker lang geleden René. Sommige dromen komen uit. Lachen Lachen Lachen Ben je al wat afgevallen Vraag Gezellige zondagavond. ♥Syl♥
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 okt 2015 21:10    
Man Weeggegevens   Garou

Reageer met quote
Hoi Sylvia, ja zeker lang geleden, en ja dromen moeten we blijven houden. Lach

Nee ik ben nog niet echt afgevallen maar ik weet hoe dat komt, maar ik merk dat mijn gewicht inderdaad wel naar beneden gaat als ik me aan mijn eetpatroon houd.

Fijne avond René

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2015 20:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4