Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Gezond eten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Minder zout, maar hoe?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   love- to-cook
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het gaat je lukken René. Kom maar gauw terug naar ons mooie Drentheland. Erg blij ♥Syl♥
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2015 13:35    
Man Weeggegevens   Garou
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Sylvia schreef:
Het gaat je lukken René. Kom maar gauw terug naar ons mooie Drentheland. Erg blij ♥Syl♥

Hoi Sylvia,

Ik heb het helaas niet kunnen volhouden om zoutloos te kunnen eten, maar het is mij wel gelukt om veel minder zout toe te voegen op de aardappels en ik moet zeggen dat hij me enorm mee viel en dat ik het juist veel lekkerder vind met een klein beet zout. Dus voortaan minder zout op mijn eten. Lach

Haha ja ik kom zeker weer terug naar het mooie Drenthe, en het is zeker mooier dan Groningen, maar ik moet nog even een paar jaartjes wachten wachten Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2015 7:06    

Reageer met quote
René, zoutloos hoeft ook niet, maar zoutarm is prima. Ben je wel wat afgevallen?

Toch niet totdat je met pensioen gaat, want dat duurt nog heel lang. Fijne zondag.⛅Syl⛅
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2015 14:33    
Man Weeggegevens   Garou

Reageer met quote
Oké, Nee zoutloos zal mij ook niet lukken denk ik, maar met veel minder zou zou ik wel kunnen leven. Ik ben geloof ik iets van 1,5 kilo afgevallen indie twee weken maar na mijn vakantie ga ik weer beginnen met fitness en dan zal het afvallen wel weer iets makkelijker gaan, ik heb op dit moment eigenlijk ook te weinig beweging maar daar ga ik straks in mijn vakantie veel verandering in brengen.

Haha Nee zolang ga ik niet wachten tot aan mijn pensioen, maar ik hoop met 4-5 jaar wel te willen verhuizen, maar het hangt ervan af of ik weer een huis ga kopen of weer een woning wil gaan huren. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2015 18:33    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Dat heb je keurig gedaan -1,5 kg René. Afvallen en bewegen zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Zelf ga ik 2 x in de week naar de sportschool.
Huren is ook duur, maar hier is wel wat te vinden. Gezellige avond. ☔Syl☔
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2015 20:53    
Man Weeggegevens   Garou

Reageer met quote
Dank je Sylvia, ja sporten en afvallen zijn erg met elkaar verbonden en ik kan het weten uit eerdere goede ervaringen en ik weet dat ik het kan, maar ik moet gewoon doorzetten en niet meer na 3 maanden afhaken met sporten en afvallen. En ik moet kleinere doelen stellen en niet alles in een keer willen presteren

ja ik wil ook 2x in de week gaan sporten, en dat moet ook voldoende zijn, misschien later wel 3x per week sporten als ik het vol weet te houden.

ja klopt huren is ook duur, maar ik weet vast wel iets leuks te vinden. Lach

Fijne avond. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2015 21:29    

Reageer met quote
Stel haalbare doelen René. Dan blijf je gemotiveerd. Die motivatie moet er blijven. Een half uurtje per dag bewegen, is al goed. Natuurlijk ga jij dat volhouden. Als je wat afgevallen bent, krijg je ook meer energie. ☔♥Syl♥☔
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jul 2015 13:43    
 Exclusief blond Amsterdam
Man Weeggegevens   Garou

Reageer met quote
ja dat ga ik ook zeker doen Sylvia, kleine haalbare doelen stellen dan hou ik het ook beter vol. En je krijgt zeker meer energie door meer te gaan bewegen en sporten. Ik fiets nu elke dag zo'n 20 minuten naar mijn werk maar verder krijg ik niet zoveel beweging op mijn werk daarom wil ik ook weer naar de sportschool toe om zo weer meer te gaan bewegen.

Fijne zondag.
Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 aug 2015 8:03    

Reageer met quote
Dat is het nadeel van zittend werk René. Af en toe even bij je collega buurten. Ik raad je aan om te gaan sporten en een afspraak te maken met de sportschool. Het kan wel in je hoofd zitten, maar je moet het ook doen. Ken net! Geniet van het mooie weer. ❦☀Syl☀❦

Laatst aangepast door love- to-cook op wo 21 okt 2015 18:25, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 aug 2015 11:27    
Man Weeggegevens   Garou

Reageer met quote
ja klopt Sylvia, zittend werk kan een nadeel zijn als je graag wilt afvallen, maar wie weet komt er ooit nog eens verandering in.

En inmiddels ben ik vandaag naar de sportschool geweest om informatie te vragen, en volgende week maandag ga ik beginnen met een proefles. Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn, want ik heb al meer dan 6 jaar niet meer gefitnest. Fitness Geschokt Lach

Fijne avond Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 aug 2015 20:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4