Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Mijn dagboekkie!

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass (gezond eten)

Reageer met quote
Gelukkig maar dat je het per 5 kilo bekijkt. Vind je het niet leuk om dat ook in een tikker te verwerken? Mij motiveert dat wel, omdat ik elke keer zo trots was als ik een deeldoel gehaald had. Maar het werkt niet voor iedereen gelijk natuurlijk en als jij liever het geheel bekijkt ook goed. Erg blij
Van Arnhem hele goede dingen gelezen. Wie opereert je? Dokter Jansen toevallig? Ik heb mijn ogen uitgekeken daar in het ziekenhuis! (maar eerlijk gezegd doe ik dat bij bijna elk ziekenhuis)
Behoorlijk lastig dat je al zolang vloeibaar moet eten. Wat zul jij straks genieten van een beschuitje!
groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2014 21:22    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Dat je op gewicht bent gebleven is dan inderdaad al een hele prestatie.

Je klachten met je gewrichten zullen zeker verminderen maar dat weet je zelf natuurlijk ook al uit het verleden.
Sporten is behoorlijk verslavend als je er eenmaal bent.
Het gaf mij in ieder geval altijd een heerlijk gevoel na afloop.

Fietsen werkt i.i.g. prima. Heb je geen mogelijkheid om in de sportschool de hometrainer of crosstrainer te proberen?
Bij de laatste gebruik je nog meer spiergroepen, kun je wat variëren en het is een goede cardio. Kosten technisch is het natuurlijk handiger om weer te starten als je het weer beter aan kan.

Ik vond het sporten ook leuk om te doen maar helaas mag ik het nu (en waarschijnlijk de komende 2 jaar) niet meer van de Internist/Endocrinoloog). Ben dus sinds afgelopen maand gestopt.
Wil nog wel gaan kijken of ik het op één of nadere manier voor elkaar kan krijgen een aangepast abonnement te krijgen zodat ik gebruik kan blijven maken van sauna/stoombad/infra-rood en zwembad. Krijg ik toch nog een beetje beweging en de warmte is goed voor mijn spieren en ter ontspanning.

Ben benieuwd naar je verhalen. Je schrijft leuk en enthousiast.
Mooie avatar heb je trouwens. Ben jij dat of is het lang leve Google Lachen

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2014 21:23    
Vrouw Weeggegevens   Ramoontje78
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Maagverkleining

Reageer met quote
bla schreef:
Gelukkig maar dat je het per 5 kilo bekijkt. Vind je het niet leuk om dat ook in een tikker te verwerken? Mij motiveert dat wel, omdat ik elke keer zo trots was als ik een deeldoel gehaald had. Maar het werkt niet voor iedereen gelijk natuurlijk en als jij liever het geheel bekijkt ook goed. Erg blij
Van Arnhem hele goede dingen gelezen. Wie opereert je? Dokter Jansen toevallig? Ik heb mijn ogen uitgekeken daar in het ziekenhuis! (maar eerlijk gezegd doe ik dat bij bijna elk ziekenhuis)
Behoorlijk lastig dat je al zolang vloeibaar moet eten. Wat zul jij straks genieten van een beschuitje!
groetjes

Hoi hoi,

Ik word inderdaad geopereerd door Dr. Jansen. Hij heeft bij mij toen ook mijn maagbandje geplaatst. Een ontzettend lieve man!
Ik zal zeker blij zijn als ik weer een beetje normaal kan eten, zonder te spugen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2014 21:28    

Reageer met quote
Ron15tn schreef:
Hoi,
Dat je op gewicht bent gebleven is dan inderdaad al een hele prestatie.

Je klachten met je gewrichten zullen zeker verminderen maar dat weet je zelf natuurlijk ook al uit het verleden.
Sporten is behoorlijk verslavend als je er eenmaal bent.
Het gaf mij in ieder geval altijd een heerlijk gevoel na afloop.

Fietsen werkt i.i.g. prima. Heb je geen mogelijkheid om in de sportschool de hometrainer of crosstrainer te proberen?
Bij de laatste gebruik je nog meer spiergroepen, kun je wat variëren en het is een goede cardio. Kosten technisch is het natuurlijk handiger om weer te starten als je het weer beter aan kan.

Ik vond het sporten ook leuk om te doen maar helaas mag ik het nu (en waarschijnlijk de komende 2 jaar) niet meer van de Internist/Endocrinoloog). Ben dus sinds afgelopen maand gestopt.
Wil nog wel gaan kijken of ik het op één of nadere manier voor elkaar kan krijgen een aangepast abonnement te krijgen zodat ik gebruik kan blijven maken van sauna/stoombad/infra-rood en zwembad. Krijg ik toch nog een beetje beweging en de warmte is goed voor mijn spieren en ter ontspanning.

Ben benieuwd naar je verhalen. Je schrijft leuk en enthousiast.
Mooie avatar heb je trouwens. Ben jij dat of is het lang leve Google Lachen

Groetjes,
Ron

Hahaha Ron.. Nee geen Google hoor, ben ik toch echt zelf Uitlachen
Ben zo gek als een deur zeggen ze, maar daar hou ik van.

Ik hoop dat je wel iedere keer je nodige beweging mag hebben, toch belangrijk! En zwemmen is ook erg lekker ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2014 21:30    

Reageer met quote
Tikker inderdaad maar eens aangepast naar de 100 kg en van daar uit gaan we weer verder kijken Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2014 21:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2