Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Met trainen en gezond eten op naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky18
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Klinkt goed Geke. Ik heb nog wel moeite om dingen te laten staan. Een koekje bij de thee deed ik al nooit, maar een lekker chocolaatje of chipje gaat er altijd wel in Schaam Schaam
Maar nu ik me veel bewuster ben van wat ik eet, wordt het wel makkelijker Erg blij kilootje eraf deze week Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2018 10:17    
Vrouw Weeggegevens   Jelka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik ben gek op koekjes maar kan ze nu met koolhydraatarm eten goed laten staan. Als ik eens een keertje wat zoets wil dan neem ik een stukje pure chocola.
Vroeger was ik dol op witte chocolade, nu vind ik dat echt zóóó ongelooflijk zoet.

Gelukkig een groen vakje vandaag; ik sport nu ook regelmatig en dat bevalt me prima!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2018 23:16    
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga vanaf maandag ook proberen zo veel mogelijk koolhydraatarm te eten. Hoe bevalt dat jullie? En hebben jullie nog tips waar jullie recepten vandaan halen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jan 2018 0:29    
Vrouw Weeggegevens   juud
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat gaat iedereen lekker!

Deze week toch weer iets gezondigd (kinderfeestje van mijn dochter), dus het resultaat is iets minder dan dat ik gehoopt had.
Deze week weer vol aan de bak! Ik heb mijn weegmoment al van woensdag naar donderdag verplaatst, dan ben ik op woensdagmiddag minder geneigd om iets lekkers te pakken (want er moet de volgende dag gewogen worden Lachen ).
Hardlopen gaat super, vanavond moet ik 45 min en ik heb er gewoon zin in... wie had dat ooit kunnen denken Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jan 2018 10:03    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Uitlachen , ik sluit me ook graag aan.
Bewegen houdt voor mij vnl in wandelen, fietsen en zwemmen. Gezond eten doe ik altijd al, voorheen khb en nu ook wel maar ik tel niets meer. Ben afgelopen 2-3 jaar weer 10 kg aangekomen, die wil ik er weer af Yes! (nederlands= Sinds vorige week is er een knop om gegaan en drink ik nauwelijks koffie en alcohol. Verder geen koek, snoep en ben ik begonnen met een soort van detox met veel groenten, matig fruit, soms vlees of eiwitten uit ei/kaas/kwark/noten etc. Het bevalt me heel goed en na 11 dagen durf ik te zeggen; ik slaap beter, mn ogen staan helderder (witter/blauwer), gezicht wordt slanker, fitter algemeen en nu ruim 3 kg kwijt. Voor details kun je in mn boekje meelezen Uitlachen
Ik hoop deze lijn vast te houden!

Groetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jan 2018 16:23    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hier gelukkig ook weer een groen vakje deze week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 9:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gelukkig ook weer een groen vakje deze week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jan 2018 9:46    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
En gelijk maar voor de zojuist begonnen week ingevuld...
Het begint er een beetje op te lijken..
Goed bezig ook Foodlover... heerlijk om te lezen dat je op meer dan één gebied vooruitgang ondervindt..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 11:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
En gelijk maar voor de zojuist begonnen week ingevuld...
Het begint er een beetje op te lijken..
Goed bezig ook Foodlover... heerlijk om te lezen dat je op meer dan één gebied vooruitgang ondervindt..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 11:05    
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Pfff, best schrikken vanmorgen, toch 1,5 kilo aangekomen tijdens de vakantie... morgen er echt weer streng tegenaan, hopelijk valt de schade vrijdag op mn weegdag hier dan mee en ga ik niet te ver de rode cijfers in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 14:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 8 van 12