Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Met trainen en gezond eten op naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Inderdaad balen tinkebel, maar zoooo herkenbaar! Hier ook zo’n dag! Periode van de maand, zin om te snaaien, kasten vol lekkers na een verjaardag van afgelopen weekend en alleen thuis....

Goede instelling, morgen pakken we het gewoon weer op! En ik moet van mezelf vanavond naar de sportschool...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018 16:53    
Vrouw Weeggegevens   tinkerbel66
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt voor jullie reacties, Kobie en Loes.
De periode van de maand is ook berucht. Ik herken het. Vanmiddag eens even een flink eind gelopen met de hond. Hij wist niet wat hem overkwam. Alweer eruit?? Maar dat heeft me goed gedaan. Het hoofd is leeg en morgen ga ik weer verder.
Fijne avond allemaal en succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018 19:28    
Vrouw Weeggegevens   Nicky18
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hee allemaal! Wat gezellig en herkenbaar om al jullie berichten te lezen. Ik doe graag mee aan dit sprintje, in week 12 ga ik op wintersport en ik zou super graag onder de 70 kg de berg af racen Erg blij
Afgelopen najaar al heel veel kilo's verloren, nu die laatste 12 nog. Tijdens de feestdagen heb ik wat geschommeld, maar uiteindelijk stabiel gebleven. Nu al weer 2 weken er vol tegenaan. Ik vind het fijn om regelmatig berichten van 'lotgenoten' te lezen, vooral als het even lastig is. Vriendlief is super supportive, maar ook het type: ik kan alles eten en kom toch niet aan. Hij is in 2018 ook beter op gaan letten (lees: geen chips meer) gewoon 2kg afgevallen. Het is soms niet eerlijk. Geschokt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jan 2018 10:01    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: VEEL trainen en (niet TE on)bescheiden eten.

Reageer met quote
Kobie schreef:
Heerlijk Jelka, en ja, het zijn de beginpondjes, maar ze zijn er toch maar mooi af!!!
Loisjaah ook lekker afgevallen, gaat goed.

Theo... ook wat kwijt, hoe gaat het met jou verder???

Beetje druk op het moment.
Kom er op terug! .....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jan 2018 13:45    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   juud
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heel herkenbaar Tinkerbel, ook ik heb deze week uit automatisme aan de borrelnoten gezeten (verjaardag). En wat baal ik daar dan achteraf van!

Nicky, het gaat je vast lukken!!

Mijn eerste week ging met ups en downs, ik merk dat als ik niet aan het werk ben ik meer moeite heb met niet snoepen. Maar het moet nu echt anders, want ook ik wil toch iets lichter de berg afracen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jan 2018 9:23    
Vrouw Weeggegevens   Izonneke

Reageer met quote
Nicky18 schreef:
Hee allemaal! Wat gezellig en herkenbaar om al jullie berichten te lezen. Ik doe graag mee aan dit sprintje, in week 12 ga ik op wintersport en ik zou super graag onder de 70 kg de berg af racen Erg blij
Afgelopen najaar al heel veel kilo's verloren, nu die laatste 12 nog. Tijdens de feestdagen heb ik wat geschommeld, maar uiteindelijk stabiel gebleven. Nu al weer 2 weken er vol tegenaan. Ik vind het fijn om regelmatig berichten van 'lotgenoten' te lezen, vooral als het even lastig is. Vriendlief is super supportive, maar ook het type: ik kan alles eten en kom toch niet aan. Hij is in 2018 ook beter op gaan letten (lees: geen chips meer) gewoon 2kg afgevallen. Het is soms niet eerlijk. Geschokt

Echt niet eerlijk hè, ik heb hier ook zo'n lieve echtgenoot die kan eten wat hij wil. Soms snap hij niet waarom ik dat niet kan zonder aan te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 18 jan 2018 13:36    

Reageer met quote
Hoe gaat het met iedereen? Morgen mijn weegdag. Ik ben benieuwd! Ik zie alleen nog maar groene vakjes Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jan 2018 17:49    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Hoe gaat het met iedereen? Morgen mijn weegdag. Ik ben benieuwd! Ik zie alleen nog maar groene vakjes Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jan 2018 17:49    
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben een weekje op vakantie en kan deze week dus niet mijn gegevens insturen. Misschien maar goed ook.... Eten deze week is niet bepaald gezond te noemen. Vanaf maandag er weer vol tegenaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jan 2018 20:16    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier gaat het goed, veel regelmaat in eten en bewegen. Twee keer per week sporten in groepsverband en elke dag een wandeling. Meestal kiezen we het rondje van 3,2 km, maar 6,4 komt ook voor. En af en toe het grootste stuk, dat is 9 km. Als het veel regent is er nog het kleine ommetje van 1,6 km. Alle afstanden noteer ik bij de kilometervreters en dat tikt lekker aan.
Regelmaat in eten is ook belangrijk vind ik. Ik neem vrijwel nooit meer een koekje bij thee of koffie en dat geeft een soort rust. Sowieso neem ik vrijwel nooit zoet op brood en frisdrank is alleen nog maar af en toe sinaasappelsap. Dus het minderen met suiker voelt heel goed! Er is minder afhankelijkheid, ik heb geen last van verleiding (snoeppot, dropjes, chocolade, ik kom er niet aan al staat het in de kast).
Ik val heel langzaam af... een onsje per week nog steeds. Ik ben er tevreden mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2018 7:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 7 van 12