Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Met trainen en gezond eten naar 2018!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: VEEL trainen en (niet TE on)bescheiden eten.

Reageer met quote
GEEN dieet, want dat houd ik toch nooit vol.
WEL bewegen, want dat kost calorieen en is ook nog eens gezond, natuurlijk!
Hoeveel je eet en beweegt bepaalt uiteindelijk ook of en hoeveel je afvalt (vanzelfsprekend, nietwaar?)

Welkom aan eenieder die met deze ruime begrenzingen (eigenlijk geen, dus ..) kan leven: leuk, ook, als we elkaar daarbij een beetje van onze pogingen om het eten wat te beperken en het bewegen wat op te voeren (of te houden op het nivo waarop het nu staat) op de hoogte houden! (Geen harde eis, hoor!)

Doe gezellig mee en laten we ons wensenlijstje voor het nieuwe jaar, gewicht gezien, zo prettig mogelijk maken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 13:27    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik doe mee Theo.
Hoogste tijd voor mij na jaren van weer aankomen en af en toe een onsje er af...
Inmiddels last van knie en enkel en daar doet overgewicht ook geen goed aan.
Heb de afgelopen week weer verschrikkelijk gebunkerd, het was allemaal lekker, maar het was té veel.
Ook geen echt dieet voor mij, wel wil ik minder koolhydraten tot mij nemen, ik merk dat ik af en toe niet te remmen ben als ik aan dat heerlijke speltbrood begin bijvoorbeeld.
Geen sportschool voorlopig voor mij, ik vind de loopband daar heerlijk: muziekje op en hardlopen maar, maar dat red ik nu echt niet met mijn enkel en knie.
Wel fietsen, oefeningen thuis doen en de hometrainer gebruiken.
Grappig, je woont in Lisse... ik heb jaren in Hillegom en omstreken gewoond in een heel ver verleden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 14:04    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Kobie!
Van harte welkom op dit ("mijn" eerste!! ...) sprintje!
Rustig aan doen, hoor, met die knie en enkel van jou. Beetje fietsen / hometrainen moet kunnen, maar kijk uit met lopen.
Zwemmen kan natuurljk ook: ik heb net een nieuwe applewatch gekocht en daar kan dat mee. Bovendien zwom ik vroeger als een waterrat, maar inmiddels al jaren geen water meer gezien. Ik houd het steeds bij "roeien" (Concept-2 apparaat naast m'n bed, iedere morgen 3500 meter), fietsen (inderdaad een van beide opties: hometrainer staat een etage hoger, met uitzicht op de Poelpolder) en maximaal 2x per week sportschool (in mijn geval de fysio hier in de polder): combinatie bevalt uitstekend.
... en op de loopband WANDEL ik alleen maar (5,5 km/u met een gemiddelde helling van 5%).

Wel grappig ook dat we dezelfde lengte hebben: kunnen we elkaar mooi opjutten als het niet zo vlot, de komende weken!

Anyway: we gaan het zien. Ik wil IN IEDER GEVAL "sub-obees" zijn met m'n verjaardag (met andere woorden: onder de 93 op 29 december). Nou, als DAT niet lukt ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 16:57    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Micha ook van harte welkom!

We kunnen jou mooi als voorbeeld gebruiken, want als er IEMAND als een KOMEET omlaag duikt, dan ben jij het wel!

Hulde!! —\0 en ga vooral zo door, natuurlijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 19:13    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Inmiddels uit pure armoede BOVEN gefietst (op m'n hometrainertje!), na de 3e lekker band in vlotte successie aan m'n racefietsje. Morgen met het volledige wiel naar de fietsenmeneer, want ik heb er genoeg van: desnoods geeft hij mij maar inderdaad gewoon een nieuw WIEL.
Potdorie: vanaf 10 mei (aankoopdatum) 2400 probleemloze, zoevende kilometertjes en vervolgens deze ongein. BAH.

Tot overmaat van ramp ook nog even op de weegschaal gaan staan, NA het fietsen. Ik zal jullie de onthutsende cijfers onthouden, maar er moet heel wat gebeuren wil de eerste echte weging niet bloedrood gaan worden (maar misschien telt die nog niet echt, hoop ik voorzichtig ...)

O ja, toch wel ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 16:35    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe graag met jullie mee! Ik moet ook weer gaan bewegen, dat heb ik zo laten versloffen afgelopen 1,5 jaar.. Ik kon 10 km hardlopen, kreeg het te druk, opleiding naast werk en ben met lopen gestopt, op een enkele keer na. De kilo’s zijn er aan gevlogen dus nu echt de hoogste tijd om te gaan bewegen! Opleiding is inmiddels afgerond, dus geen smoesjes meer dat ik geen tijd heb. Is nu elke keer geen zin... Hopelijk kunnen jullie mij motiveren om de deur uit te gaan! Ik wil het hardlopen weer oppakken maar wandelen is ook goed, vooral in het begin om op te starten Lachen . Ik heb trouwens een loopband maar het liefste ga ik naar buiten. Dieet lukt bij mij ook steeds niet, ik stop in elk geval met snoepen en snacken tussendoor en s avonds en door de weeks even geen wijntjes meer.
Je hebt trouwens al aardig wat afgefietst tgjm! Ik heb mijn fiets 15 jaar maar en die heeft nog niet zo veel km’s gemaakt Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 10:45    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Kaatje!

Van harte welkom in ons (vooralsnog ..) kleine clubje!
Jeeeee --- zat ik maar in de BUURT van jouw gewicht ... (zal ik bij leven wel niet halen, hoor, maar voor daarna heb ik goede hoop!)

Anyway: veel succes alhier!
Vandaag heb ik zelf al weer keurig geroeid (op het Concept 2 ding naast m'n bed: iedere dag 3500 meter (iets meer dan 16 minuten)) en "gefietst" (60 minuten op de hometrainer).
Maar de weegschaal blijft ernstig onaangename getallen uitbrullen.

Zal het weer zijn, denk ik dan maar: wacht maar tot het weer stormt binnenkort, dan voelt hij zich vast weer stukken beter.

Hahum.

En Nee, ik noteer nog NIETS.

Heb daar nog DAGEN de tijd voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 11:30    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Arme Theo... aan het bewegen heeft het dus niet gelegen!
Kan natuurlijk zijn dat je vocht vasthoudt, maar misschien heb je toch ook anders gegeten dan normaal? Of meer? Of anders én meer? mmmmmmm
In ieder geval heb je inderdaad nog een paar dagen.. of gewoon met de billen bloot en dan volgende week een mooie klapper maken.
Kaatje welkom hier.
Het is je al eerder gelukt, dus je kúnt het.... gewoon doen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 12:04    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank jullie voor t welkom! Ik heb vandaag m’n Fitbit uit de kast gehaald en opgeladen, dat is alvast stap 1. Nog niks gedaan maar wel plannen voor morgen! Wel netjes gegaan met eten, moet ook wel want 1,5 kilo er bij na t weekend. Ik geef dus ook nog niks door, heb nog heel de week...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 20:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kaatje77 schreef:
....... moet ook wel want 1,5 kilo er bij na t weekend.

Ik ben dus niet de enige die in 1 dag meer dan een kilo kan aankomen Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 20:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6