Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Met trainen en gezond eten naar 2018!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Spectaculaire eerste week +0,9 kg, dar kan ik het weer meer doen. Ook niet zo gek, gisteren zowel tussen de middag en ´s avond uit eten geweest, dus tja...

Ik heb zonet wel al mijn abonnment op de spinning lessen verlengd, dus ik trek straks mijn fietsbroek aan en ga even afzien (ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik op de fiets heb gezeten!).

Sasa, wat knap, hoe lang ren je er over?

Kobie, kop op, je hebt nog even de tijd!

Ik ga eens even mijn hartslagmeter zoeken, zodat ik een uurtje spinning kan doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 nov 2017 11:51    
Vrouw Weeggegevens   Xuxa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond

Reageer met quote
@sasa

Ik rij zowizo twee keer in de week paard (ik probeer het vaker te doen) veder fiets ik elkedag en zit ik op Tennis. In het weekeind probeer ik de hoepel weer op te pakken en touwtje springen. Vroeger deed ik aan hartlopen maar ben gestopt wegen blessure

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 nov 2017 19:24    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Sophie - die dikke plus is dan te verklaren. Dat heb je er snel weer vanaf. Kans om in de nieuwe week flink te knallen! Heb je nog lekker gespind?

Om precies te zijn liep ik 47,5 minuten over 7,3 km. Ik neem elke week 2,5 minuut erbij. Dat is prima te doen!

@ Xuxa - lekker actief bezig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 nov 2017 22:55    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Zaterdag inderdaad spinning gedaan, maar allemaal weer helemaal teniet door de hele reep chocola die ik zondag heb gegeten Sip

Vanmorgen vroeg al wel 3,7km gelopen met de honden en vandaag toch nog maar weer spinning doen om een hele flinke groen zaterdag te hebben.

Wauw Sasa, dan loop je nog best wel hard. Wel een goed idee om er elke week 2,5 minuut bij te doen ipv je op een afstand te focusen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017 9:50    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Heel benieuwd hoe het met de rest gaat. Erg blij

Iedereen veel succes deze week ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 nov 2017 15:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mensen, vul wat in ! Dat helpt echt om bij de les te blijven ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2017 11:49    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Je hebt helemaal gelijk Micha... het is me volkomen ontschoten de afgelopen dagen, dus vorige week blijft leeg....
Te druk, te chaotisch en ook een dierbare met veel verdriet...
Afijn, deze week er weer tegenaan, ik beloof het...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2017 13:14    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik vul t netjes elke week in, ook al is t rood. Als ik de weegclub niet had was ik al lang doorgeslagen naar de verkeerde kant! Ik ga elke week 3x hardlopen alleen de weekenden gaan fout met eten en drinken. Maar ik ga er weer voor om de schade er af te krijgen deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2017 18:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Kobie, ja dat kan erin hakken, iemand die dierbaar is die veel verdriet heeft, ik maak dat ook mee nu. Je kunt je afvaldraad behoorlijk erdoor kwijtraken. Heb me met moeite geestelijk bij mijn eigen zaken kunnen houden, nu is het weer goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 nov 2017 10:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6