Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Met trainen en gezond eten naar 2018!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Bedankt voor je aardige commentaren op mij, Tgjm, Erg blij ! Wellicht kun je ook een mooie reeks groen starten nu. Moeilijk is het niet. Beetje je hoofd erbij houden. Fijn weekend. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
tgjm schreef:

Vanzelfsprekend is dit slechts een aanloopje voor de “big leap backward” van komende zaterdag! ......

Mooi... gaan we er samen tegenaan de komende week, komt helemaal goed cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 12:22    
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig met mijn mindset
klein foutje met snaaimoment met chocoladepindas
gebruik het nu als leer momentje
goede week allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017 19:39    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
IK doe ook mee, het is een goede stok achter de deur om wat meer tijd aan mezelf te besteden en weer te gaan sporten. IK snaai zelf heel verschrikkelijk veel, omdat ik vaak geen moment vind om even rustig te gaan zitten om te eten, wat mijn gewicht dus niet ten goed komt. Ondertussen staat de spinning fiets en mijn race fiets stof te vergaren, heb ik al maanden geen fitchannel les meer gevolgd en is mijn sportschool abonnement verlopen. Het enige wat ik nog wel doe als beweging is vroeg in de morgen tussen de 3,5 en 5 km wandelen met de honden, maar iedereen die een hond heeft, weet ook dat dat niet echt snel wandelen is met elke graspol en paal waaraan gesnuffeld moet worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017 16:28    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: VEEL trainen en (niet TE on)bescheiden eten.

Reageer met quote
Ha Sophie!

Van harte welkom!

Goed "begin" trouwens, hoor, dat wandeltje met de hondjes: ben je er toch mooi even lekker uit.
De laatste 15 jaar hebben wij alleen katten en die laten zichzelf natuurlijk uit ... --- maar er staat een roeimachine naast m'n bed, waarop iedere ochtend 3500 meter (nou ja, virtueel natuurlijk) wordt weggemalen, wat met m'n huidige tempo ergens tussen de 16 en 16,5 minuut duurt. (gemiddeld ergens rond de 2'20" over 500 m, voor eventuele "kenners" van de Concept-2)
... en dan is dus ook voor mij de dag weer begonnen.

Ik wens je veel succes en je BEGINT in ieder geval al met een voorsprong op mij, want, o jee, ik sta (nog steeds) in het rood ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017 17:32    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe hier ook graag mee. Even in het kort over bewegen en eten:
Ik ga 2 of 3 keer per week hardlopen. Ben aan het trainen om 1 uur aan één stuk te lopen. Als ik me aan mijn eigen schema houd dan zou dat aan het einde van dit sprintte moeten lukken.
We eten hier ca 3 of 4 keer per week vleesloos. Verder kook ik altijd met verse producten, bak zelf brood (met o.a. Zaden, pitten en havermout) en verder probeer ik de suikers zo veel mogelijk te laten staan.

Dit sprintte loopt tot week 52. De laatste twee weken zullen een hele uitdaging worden! Maar ik ga ervoor om dit jaar niet heel erg uit de band te springen (zoals in eerdere jaren...)

Heb een aantal jaren in Haarlem gewoont, schoonouders zijn afkomstig uit Lisse en Hillegom. Grappig, de plaatsen die je noemt, Theo, ken ik wel. Nu al weer 18 jaar woonachtig op de Veluwe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017 23:13    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Sasa & veel succes!

Lijkt mij geweldig daar op de Veluwe: fantastische natuur om lekker in rond te lopen & fietsen.
Dat hardlopen van jou kan ik, met mijn COPD, wel op m'n buik schrijven, maar eerlijkgezegd vond ik het "vroeger" ook al niet geweldig leuk. Nee: geef mij maar een fiets, dan vermaak ik me kostelijk!

Overigens biedt je mij wel een mooi (sub-?!) doel: bij jou in de buurt zien te komen, de komende 3 maanden of zo.
Svp niet TE hard gaan, dus ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 nov 2017 12:40    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Welkom dames.
Hier een rare week achter de rug.
Als ik mijn eetgedrag en gewicht buiten beschouwing laat mag ik heel tevreden zijn..
Maar qua eet- en drinkgedrag ... heb ik het maar even niet over.
Mooi dat ik al eerder in de week mijn gewicht had doorgegeven.
Nieuwe week komt er aan en nu ook echt aan de slag met lijnen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 nov 2017 20:44    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
HAHA!!!

Kobie: We hebben het hier vrijwel UITSLUITEND over eetgedrag en gewicht! ....

... tenzij je natuurlijk 10 uur per dag hebt gefietst, of zo, want dan kun je natuurlijk zo ongeveer eten (en drinken) wat je maar leuk lijkt ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 nov 2017 20:47    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Net terug van een hardlooprondje van 6,9 km. Best trots op mezelf. En het ging nog ook heel lekker. Zonnetje kwam op een gegeven moment erdoor heen - genieten!
Morgen weegdag. Ik hoop op een kilo minder, maar zo zeker ben ik daar nooit van van tevoren van.

@ Kobie - weer de schouders eronder! Elke dag is weer een nieuwe uitdaging en kans om het beter te doen!

@ Theo - voor een doorgewinterde (race) fietser is de afstand van jou naar de Veleuwe een peuleschilletje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 nov 2017 9:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6