Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Met trainen en gezond eten naar 2018!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: VEEL trainen en (niet TE on)bescheiden eten.

Reageer met quote
ja, mooi haha lekker soepeltjes zoeven, maar calorisch uiterst onhandig, natuurlijk ...
Net als mijn apple watch: ik heb dat ding nog niet aan m’n fiets bevestigd of hij gaat onmiddellijk zelfstandig een rondje door de polder rijden.
Uiterst lucratief, denk je dan, want hij telt het keurig als work-out voor MIJ (zou ook niet veel gekker moeten worden, natuurlijk!), maar ergens voelt het toch niet helemaal kosjer ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 14:47    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Op de dag van vorige weegdag had ik hele dikke kleren aan en nog veel gegeten wat nog niet verteerd was in mn buik, vandaar die75 kg. Afgelopen dagen heftig verkouden geweest en had weinig eetlust waardoor naast de normale gewichtjes die je verliest je ook de tijdelijke energie reserve glycogeen van 1 kg verliest. Ik denk dat dat de 4 kg gewichtsverlies verklaart lol. Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 9:09    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Haleluja... vier kilo, das echt wel heel veel, hahaha.
Ik weeg me altijd 's morgens als ik uit bed kom met alleen een onderbroek aan, zelfs het slaapshirt weegt, dus dat gaat ook uit Verward
En ook het bekertje warm water heb ik dan nog niet op, scheelt weer een ons..... Erg blij

En ja Theo, dat zoeven langs 's heren wegen met wapperende haren is heerlijk, het idee dat je zelf fietst... maar dan wel met een extra duwtje, hihi... zo heerlijk. maar het zet geen echte zoden aan de dijk.
Ik moet weer meer gaan bewegen, maar met een enkel die absoluut niets aan lijkt te kunnen vind ik dat best moeilijk, ben nog nadenkende en zoekende naar vervanging voor lopen.
Inmiddels een afspraak bij de podotherapeut gemaakt, maar kan daar pas in december terecht. Voorlopig dus maar zelf zo verstandig mogelijk doen.
Om te beginnen overbodig gewicht kwijt raken....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 10:41    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gaat lekker, Yt!
Inderdaad wel een grappig hupje gemaakt, als je naar jouw grafiek kijkt, maar nu dus gewoon maar verder naar omlaag (en beterschap natuurlijk!)

Goed uitkijken hoor, Kobie, met die enkel! Ben zelden zo kwaad geweest als de keer dat ik langs een afval-beweeg-programma zapte en daar een malloot van een trainer een geweldig zware man, die toch al zwakke knieen had, rond liet rennen (!!) met zandzakken op z'n rug (!!!!). Vanzelfsprekend ging de arme kerel knallend door z'n knieen heen en kreeg toen het korzelige kommentaar van die idioot dat hij het al wel aan had zien komen.
Amerikaans programma, vanzelfsprekend.
En Nee, de trainer heette niet Trump, maar had vermoedelijk wel een gelijkwaardig IQ en inlevingsvermogen ...

Kortom: fietsen en zwemmen en verder uiterst bedachtzaam bewegen. En fysio, natuurlijk!

Micha: gaat geweldig! Kijk wel uit dat je op tijd afremt voor je door de grens van 60 vliegt! ....

Vanmorgen heb ik zelf natuurlijk weer keurig geroeid en gefietst (beide binnen ...), maar ook weer vier stevige boterhammen weggewerkt. Nu maar weer eens aan de slag, want er liggen nog 3 goedgevulde enveloppen en morgen is het weer gedaan met de vacance ....

Succes weer allemaal; fijne zondag verder & niets forceren, hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 11:03    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo hier Jacomine, doe graag mee
Ga rollend door het leven/ zeg rolstoel gebonden en heb 2 hulphonden 1 oudje met pensioen en een nieuwe die al het werk overgenomen heeft en tevens mijn loop maatje is
Probeer meer te bewegen door buiten te rollen met handbewogen rolstoel met elektrische ondersteuning en binnen op bed of stoel fysio oefeningen te doen
met eten geen dieet, maar beperkt koolhydraten, kan moeilijk van het verse brood afblijven
verder geen pakjes of zakjes
alles zelf maken en zo biologisch mogelijk en ben flexitarier

begin nu weer een beetje het goede ritme weer op te pakken
goede week allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 5:45    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom, Jacomine & veel succes!

Grappig begrip, "flexitarier".
Zelf probeer ik ook iets minder vlees te eten, in de praktijk komt dat dan neer op 2 a 3 keer per week vegetarisch, maar neem maar even aan dat ik mezelf daarmee niet bepaald bij jou aan mag sluiten ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 10:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Jacomine, welkom hier.
Grappig, ik ben ook zo'n broodmaniak, buiten dat ik bijna alles wat hartig is heerlijk vind. Bevroren boterham, kaas er op, in de magnetron een minuutje... jammmmmieeeee. Dus ook aan het proberen minder koolhydraten te eten.
En wij eten helemaal geen vlees, wel vis nog.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 11:23    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik eet 2 dagen vlees porties van 50/60 gr van de regionale boer met echte scharrelkoeien en kippen
2 dagen vis porties 50/60 gr zo duurzaam mogelijk
in het weekend 1 ons vleeswaar met 2x 1 broodje
mag door de week 1x om een 1/2 volkoren, nu ff niet daar ik er niet af kan blijven
eet er dan geen 1 of 2 maar gelijk 4 of 6
andere dagen vegetarisch en probeer ook veganistisch
experimenteel met peulvruchten
bak ook veel met havermout
verder alleen bij visite/ logees komen er aardappelen en of pasta op tafel

flexitarier is maar een naam voor deeltijd vegetarier, en iedereen verstaat daar wat anders onder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 11:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Tsja, vandaag de laatste dag om de gegevens van deze week door te geven... met de billen bloot dus en dat viel niet mee.
Hoogste tijd om nu echt verstandig te gaan leven.
Braaf te zijn als het om de keuzes van het naar binnen te werken voedsel gaat. Verstandig én braaf als het om het vloeibare werk gaat. Kortom: gezond en met mate.

Theo... je bent de enige met een nog leeg hokje... kom op man, invullen die hap Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 7:44    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kobie schreef:
Tsja, vandaag de laatste dag om de gegevens van deze week door te geven... met de billen bloot dus en dat viel niet mee.
Hoogste tijd om nu echt verstandig te gaan leven.
Braaf te zijn als het om de keuzes van het naar binnen te werken voedsel gaat. Verstandig én braaf als het om het vloeibare werk gaat. Kortom: gezond en met mate.

Theo... je bent de enige met een nog leeg hokje... kom op man, invullen die hap Lach

ja hoor, Kobie: daar ben ik al!
Geweldig getraind weer vanmorgen, maar helaas: weegschaal zei “Nee”.
Daar moeten we het dan maar mee doen voor deze week.

Vanzelfsprekend is dit slechts een aanloopje voor de “big leap backward” van komende zaterdag! ......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 9:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 3 van 6