Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Met trainen en gezond eten naar 2018!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
okay, dit keer ga ik proberen serieus echt gezond af te vallen in 1 keer op naar de 58. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 okt 2017 18:28    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kobie schreef:
Kaatje77 schreef:
....... moet ook wel want 1,5 kilo er bij na t weekend.

Ik ben dus niet de enige die in 1 dag meer dan een kilo kan aankomen Schaam Schaam

Ik val van me stoel van het lachen! Nee hoor, is voor mij ook geen probleem Rollende ogen . Maar vandaag weer erg goed gegeten, niet gesnoept en veel stappen gemaakt. Beweging voldoende gehad vandaag, morgenochtend wil ik een stukje gaan hardlopen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 17 okt 2017 18:47    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: VEEL trainen en (niet TE on)bescheiden eten.

Reageer met quote
Van harte welkom, Yt, en veel succes met de jacht op de vijftigers!

Over het vigerende onderwerp:
Curieus, inderdaad, hoe je soms moeiteloos, in krankzinnig korte tijd, HEEL VEEL zwaarder kunt worden, terwijl het omgekeerde eigenlijk nooit lukt (.. en al helemaal niet zonder aanwijsbare inspanning ...).
Heeft toch te maken met minima en maxima, denk ik dan maar.
Je hebt tenslotte pakweg zo'n 2000 calorieen nodig per dag en daar kun je dan dus ook niet meer dan 2000 onder zitten in zo'n zelfde tijdspanne (wat je al nooit lukt natuurlijk ..).
Maar aan de andere kant is er GEEN theoretische bovengrens: lekker wat eten, snoepen en drinken en je zit in no time boven de 4000 ....
En da's natuurlijk best behoorlijk oneerlijk, als je er even bij stilstaat.
Je zou dus eigenlijk ook NEGATIEF moeten kunnen eindigen.
"Ik heb vandaag -756 calorieen gegeten," zeg je dan vrolijk (en gaat over tot de orde van de dag).
Er zijn overigens mensen geweest die serieus beweerden dat bepaalde etenswaren een negatieve calorische waarde hadden, omdat het meer moeite zou kosten om ze te verteren dan wat ze aan energie leverden (tauge, bijvoorbeeld, of asperges (ZONDER boter en ei natuurlijk!)). Helaas voor ons is dit onzin: ons lijf is veel te economisch om dat ook maar bij benadering waar te maken. Hoewel je zonder twijfel geweldig af zou vallen als je ALEEN maar tauge zou eten ...
Dus helaas. De enige manier om de boel te flessen en toch op zo'n negatief saldo uit te komen is heel hard sporten: verbruik 3000 calorieen en je basisbehoefte stijgt ineens naar zo'n 5000, en als je dan tegelijk maar 1000 van die dingetjes naar binnen werkt ...

ZOU in theorie moeten werken.
Dus hoe ik dan voortdurend toch zo zwaar blijf, met mijn 1,5 uur trainen per dag ....

Toch eens kijken of ik wellicht wat aan de wijn, het bier, de nootjes, snoepjes, koekjes, vele boterhammen belegd met pindakaas en zo en nog wat andere voorbij wandelende caloriebommen moet gaan doen, want iets ANDERS kan het dan toch onmogelijk zijn.
... toch? ...

Hou je kits, collega's en let's go for it!

(Nee. Kan nog geen meting sturen helaas. Maar heb HEEL GEZONDE PLANNEN, hoor!! ...)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 9:27    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Al halverwege de week Theo.... de tijd schrijdt voort.... ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 10:06    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kobie schreef:
Al halverwege de week Theo.... de tijd schrijdt voort.... ohhh

Geen nood, geen nood: vandaag weer lekker buiten fietsen en morgen vrienden over de vloer, waarmee we ook heel gezonde dingen gaan doen.
Bovendien dan ook des avonds biefstuk met pepersaus op het menu (zit niets in, zoals je weet: beetje peperkorreltjes, mosterd, cognac, slagroom, boter: allemaal geheel calorie-neutraal zoals je ziet).
Bovendien maak ik vanavond vast het toetje (low-calorie, want immers tiramisu, je weet wel, met beetjes van mascarpone, lange vingers, eieren, poedersuiker, espresso, beetje rum, beetje cognac, gemalen pure chocolade (maar alleen op de bovenkant, hoor!)) (== De Claudia Roden variant)
Dus je begrijpt het wel: ik ben BUITENGEWOON optimistisch voor aanstaande zaterdag!

... dus als jullie nu OOK niets ongezonds doen verder, ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 10:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Haha, je kan het mooi vertellen! Aan jouw beweging ligt het echt niet, die krijg je genoeg. Maar inderdaad alle “onnodige” hapjes en drankjes maken het lastig. Als jij die kan laten staan vliegen de kilo’s er af! Het is mij vandaag weer gelukt, dag drie op rij dus heel goede hoop op een groene deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 19:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen weer lekker een rondje gelopen en m’n eerste groene vakje staat er!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 8:03    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Top Kaatje...
THEOOOOOOOO..... laatste kans voor deze week.
Kom op en kop op: billen bloot nu dan kan het volgende week alleen maar meevallen..... Disco

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 8:40    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Valt mee, valt mee: is REUZE veel erger geweest!
Heb daar overigens wel eergisteren 14 km voor over het strand gestrompeld (op en neer van Noorwijk naar de Langevelderslag), en dat terwijl ik toch al zo’n gruwelijke hekel heb aan wandelen (laat staan hardlopen, maar dat houd ik ook maar een minuutje vol — en dan bedoel ik joggen, natuurlijk ..).
Nee: geef mij maar een fiets: rondje Zandvoort, al dan niet inclusief circuit, al dan niet inclusief “Kopje”: ik draai er mijn hand niet voor om, maar die wandeling van donderdag ...
En tot overmaat van ramp met een nichtje die dat zo ongeveer professioneel doet en uiterst verveeld raakt als ze niet minstens boven de 100 kilometer zit.
Per week, weliswaar, maar wel met een wandeling of drie.
Moet er niet aan denken ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 9:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Valt inderdaad hartstikke mee.
Maar inderdaad, je moet er wel wat voor overhebben in dit geval, hahaha.
Fietsen vind ik tegenwoordig ook heerlijk. Maar wel omdat ik sinds een paar maanden een electrische heb Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 14:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 2 van 6