Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Met je streefgewicht het nieuwe jaar in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sandra22
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
wow lynneke en monike >> GOED BEZIG!!! Hou vol dames. We gaan allemaal mooi de feestdagen in strakjes. Ik heb nog geen kruidnoot of pepernoot aangeraakt!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 nov 2011 10:52    
Vrouw Weeggegevens   Monike
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Sandra,

ook ik ben nog van de pepernoten etc. afgebleven.

Heb wel eens iets gelezen in de trant van:
Pepernoten eet je met sinterklaas (5 december!!!!! en niet weken van te voren...)
Als je jarig bent eet je taart (en niet als iedereen jarig is)
Met pasen eet je chocolade eitjes (met de paasdagen en niet weken daarvoor en daarna want zo zonde om weg te gooien)
etc.

In ieder geval is het de overvloed die ons de das om doet. En dat kan ik beamen. Ik probeer mezelf aan te wennen dat zulke dingen standaard niet in mijn eetpatroon thuis horen. Dus ik eet geen suiker, snoep, koek, chocolade, chips etc. Alleen heel soms wil ik daar een uitzondering voor maken. Liever kies ik indien mogelijk een gezond alternatief.

En als eenmaal in je hoofd zit dat je geen koekjes eet, is het ook helemaal niet zo moeilijk om dat dan ook niet te doen. Juist het soms wel/niet maakt het vaak nog moeilijker...

Monike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 nov 2011 12:52    
Vrouw Weeggegevens   kippetje37
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
helaas hier 6 ons erbij. wat kan ik zeggen? ik heb teveel gesnoept dat is duidelijk. deze week er weer voor 100% tegenaan...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011 10:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo,

laatste week hier in dit sprintje. Ben inmiddels ook met een ander sprintje begonnen tot het einde van het jaar. Hoop dan op de 63 te zitten.
Vanmorgen de dag gestart met een lekkere smoothie van kiwi, ananas en sinaasappelsap samen met wat griekje yoghurt. Hmmmmmmmm echt lekker.

Vandaag batterijtje halen voor m'n weegschaal.....kan nu niet wegen...en dat vind ik echt wel erg hahahaha

Monike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011 10:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo,

heb net mijn laatste weegmoment gehad in dit sprintje. Zoals gezegd ga ik door in een ander sprintje. Iedereen heel veel succes en misschien komen we elkaar nog eens tegen...

Monike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 nov 2011 12:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31
Pagina 31 van 31