Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Met EGA de zomer door.

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Iedereen die met gezonde voeding bezig is en zeker iedereen die dat met de EGA methode doet kan aansluiten bij dit sprintje. Recepten, goede tips maar ook je verhaal kun je hier kwijt. Dit sprintje is een vervolg van eerdere EGA sprintjes maar nieuwe mensen zijn zeker welkom. Dus kom gezellig mee praten, mee lezen en inspiratie op doen om je zelf te motiveren en slanker de zomer door te komen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 14:38    
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Ik sta alvast aangemeld hoor. Misschien haal ik mijn streefgewicht voor het einde van dit sprintje 😄

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 16:18    

Reageer met quote
Saartje007 schreef:
Ik sta alvast aangemeld hoor. Misschien haal ik mijn streefgewicht voor het einde van dit sprintje 😄

Gewoon lekker volhouden dan komt het zeker goed.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 20:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja hoor, dat komt goed. Gisteren was ik jarig en ik heb niets extra's genomen. Daar was ik wel trots op. Ik ben benieuwd hoeveel ik benaafgevallen tegen de tijd dat dit sprintje echt van start gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 10:08    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja hoor, dat komt goed. Gisteren was ik jarig en ik heb niets extra's genomen. Daar was ik wel trots op. Ik ben benieuwd hoeveel ik benaafgevallen tegen de tijd dat dit sprintje echt van start gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 10:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 10:09    

Reageer met quote
Daar mag je ook best trots op zijn. Toch mag je jezelf ook wel eens wat gunnen bij speciale gelegenheden mits je jezelf daarna ook meteen kunt herpakken. Vind je dat lastig dan is dit een geweldige keuze geweest om niets te pakken. Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 13:33    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kan het inmiddels wel, iets nemen en ervan genieten en het daarbij laten. Maar dinsdag gaan we lekker uit eten en ik stel het genieten uit tot dan. Het is al zo'n drukke maand.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 13:33    
Vrouw Weeggegevens   pripa14
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Kosters Methode

Reageer met quote
Gefeliciteerd nog Saartje! En hele strakke keus. En ja....als je af wilt vallen moet je soms keuzes maken. Wat knap dat je dat zo hebt gedaan. Zou ik moeite mee hebben dus .....petje af!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 6:34    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik ben er ook weer bij.. Misschien niet het actiefste sprintje maar al wel heel lang lopend.. Met oudgedienden en starters, echt een fijn plekje voor iedereen die EGA doet of gezond wil eten..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 22:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 1 van 9