Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Met EGA de zomer door.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Samiraa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Staat op gesloten voor inschrijvingen. Kan je mee kijken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 sep 2017 12:10    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Klopt, de sprint staat op gesloten.
Misschien wil Yvonne het wel weer even open zetten, zodat je nog mee kunt foen.
Anders lekker meelezen en meeschrijven en je straks bij de volgende sprint inschrijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 sep 2017 12:21    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dat is vreemd! Dit sprintje staat altijd open voor zover ik weet! Ik zal Yvonne even een prive berichtje sturen om te vragen of ze de sprint open wil zetten..

Maar open of gesloten, Samiraa je kunt hier gewoon je berichtjes posten en tips en truuks met ons delen.

Vanochtend wilde ik wandelen maar mijn hele wandelgroepje zei af ivm het weer. Ik vond dat maar kinderachtig en trok ondanks dat ik in mijn eentje moest lopen mijn wandelschoenen aan. En toen begon het te gieten..
Buienradar geeft goed aan hoeveel en hoe erg het gaat regenen, en op dit moment is het rustig en kan ik met wat spetters een wandeling gaan maken van een uur.. Dus dat doe ik dan maar Lachen

Op mijn programma stond een broodje pindakaas en een tomatensoepje.. Daar heb ik een broodje roomboter en een pindakaassoepje van gemaakt met extra veel tomatensap (meer dan op het recept staat) en een stukje prei voor de bite..

Zo gruwelijk lekker is dit! Zeker met dit koude weer.. echt een hartverwarmend soepje! Simpel en makkelijk te maken.
In plaats van ketjap Asin gebruikte is zoute sojasaus van Kokkoman (die vind ik lekkerder)

Pindakaas soep
25 gr fijngesnipperde ui, 5 gr bloem, 15 gr pindakaas, snufje zout, 1/2 el ketjap Asin, 125 cc melk, 125 cc tomatensap, klein tomaatje in kleine stukjes, sambal
Fruit uitje in een beetje water aan, bloem, ketjap en zout erdoor roeren, langzaam de melk erbij roeren (kleine scheutjes), 5 minuten zachtjes koken. Dan de tomatensap, tomaat, pindakaas en sambal erbij en nog een minuutje laten pruttelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 sep 2017 12:45    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Samiraa schreef:
Staat op gesloten voor inschrijvingen. Kan je mee kijken

De sprint is inmiddels voor je geopend Samiraa. Welkom.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 sep 2017 14:37    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Dat is vreemd! Dit sprintje staat altijd open voor zover ik weet! Ik zal Yvonne even een prive berichtje sturen om te vragen of ze de sprint open wil zetten..

De sprint staat inderdaad altijd op open. Ik heb hem dan ook zelf niet gesloten. Inderdaad vreemd. Maar ik heb je bericht gelezen en inmiddels de sprint weer op open gezet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 sep 2017 14:43    
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Leuk dat je meedoen Samiraa, welkom. Hier alles goed. Chinees is eraf plus wat extra. Morgenochtend kan ik het invoeren. Nog even en dan is er 40 af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017 17:05    

Reageer met quote
Ik heb inmiddels weer een nieuw sprintje aangemaakt dat aansluit op dit sprintje. Je vindt het hier http://www.weegclub.nl/forum/met-ega-de-herfst-in-t54993.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017 17:29    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk Yvonne,
Ik ga me zo even aanmelden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2017 13:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 van 9