Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Met EGA de herfst in.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ik ben dan ook niet zo goed in complimenten ontvangen. Dat wat ik doe vind ik maar normaal. Dat is een keuze die ik heb gemaakt. Ik kan het wel waarderen dat anderen daar anders tegen aan kijken en het wel bijzonder of knap vinden wat ik doe. Maar ik zelf vind het dan maar gewoon. En dat heb ik niet alleen als het over afvallen gaat, maar ook op mijn werk of op een andere manier in mijn dagelijkse leven. Ik doe dingen gewoon omdat ik ze graag doe of omdat ik het nodig vind om te doen of gewoon omdat het moet. Niet omdat het zo bijzonder of knap is. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 12:12    
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Deze week goed gegaan
goed gehouden plan met wat ik op die dag mag eten
en ook weer fijn buiten km gemaakt
goede week allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 5:11    
Vrouw Weeggegevens   kaat84
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Fijn dat het afgelopen week goed gegaan is en je je aan je plan hebt kunnen houden!

Hier niet aan mijn plan gehouden, ik zwicht op bijzondere dagen toch voor het lekkers, de tussendoortjes, het andere eten etc.
Maar ondanks dat, toch ruim anderhalve kilo kwijt. Blij mee.

Goede week allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 14:21    

Reageer met quote
Gisteren samen met mijn vriendin ingeschreven bij EGA club. Mijn vriendin was helemaal hoteldebotel toen ze het boekje had door gekeken. Het leek haar enorm moeilijk. Gelukkig konden we haar gerust stellen dat ze er even moet inkomen maar dat het dan een gewoonte wordt. Ze zag het ff helemaal niet zitten. Lach

Gewicht met kleding aan viel wel een beetje tegen maar goed we zijn nu echt gestart. Voor hier hou ik gewoon de weegschaal van thuis aan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 okt 2017 10:47    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Vandaag een hele goede dag gehad. Ik schrijf mijn menuutjes op de EGA weekplanning die ik meegekregen heb en meteen ook maar weer mijn eigen dagboekje hier weer opgepakt. Mijn vriendin ziet echt door het bomen het bos niet meer en ze maakt het zich veel moeilijker dan nodig is denk ik. Ik probeer haar er zo goed mogelijk door heen te loodsen. Voor mezelf hoop ik dat ik dit enthousiasme weer voor lange tijd kan vasthouden. Het voelt nu weer helemaal goed en ik hoop dat de wekelijkse cursus nu een extra stok achter de deur is om op zijn minst nu eens echt door die 100 kilo grens te gaan en dan verder naar beneden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 21:35    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik snap best dat het je vriendin duizelt, met al die regeltjes.
Maar met jouw hulp krijgt ze het vast snel onder de knie.

Wij zijn inmiddels over, maar er is nog veel te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2017 11:41    

Reageer met quote
Nog even door klussen dan Dionbi. Succes.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2017 17:04    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Morgen heb ik een teamborrel. Deze begint om 16.00u tot onbekend en is in Rockanje. Dat is een behoorlijk stukje rijden dus zal het avond eten wel in een restaurant gebeuren of in de strandtent waar we de borrel hebben. Ik hoop dat ik morgen goede keuzes kan maken en de hapjes kan overslaan. Ik heb voor deze week nog 4 x vis openstaan dus dat zal het wel worden. Dat moet niet zo moeilijk zijn in een strandtent lijkt me. Anders is kip ook nog een goede optie. En als ik morgen bij de lunch geen vlees uit groep 2 doe dan kan ook zelfs dat nog bij het diner. Moet goed komen Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2017 21:43    
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dionbi fijn dat je nu over verhuist bent,suc6 met het klussen
Yvonne suc6 en volhouden met je eet plan, goedbezig hoor.
Ik heb jullie als stok achter de deur.
moet me vaak zelf eraan herinneren waarom ik wil afvallen.
en vooral goede keuzes blijven maken
suc6 allemaal deze week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017 6:58    

Reageer met quote
Ook dat doe ik regelmatig hoor. Mezelf er aan herinneren waarom ik ook al weer wil afvallen. Maar dat is schijnbaar niet genoeg om me er altijd aan te houden. Een extra stok achter de deur is nu even nodig. Vooral ook omdat ik nog steeds niet de steun van mijn man voel, hoewel hij ook wel wil dat ik nog afval. Maar daar komt dan wel meteen achter aan dat ik niet te veel mag afvallen. Hij valt juist op vrouwen met een maatje meer. En dat voelt zo tegenstrijdig. Bovendien kan hij alles eten en komt niks aan. Sterker nog hij is op het ogenblik aan het afvallen en dat terwijl hij al niet veel magerder mag worden. Zo tegenstrijdig in ons gezin.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017 13:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 9 van 11