Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Met EGA de herfst in.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
O jee Mamdarijn, heb ik zomaar je verjaardag gemist. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad en alsnog gefeliciteerd. (Al is het al weer een paar dagen geleden) Lach

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2017 16:16    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Dank Yvonne! Geeft niks hoor.. we gaan het morgen vieren met het gezin dus ik voel me nog steeds jarig Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2017 16:30    

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Dank Yvonne! Geeft niks hoor.. we gaan het morgen vieren met het gezin dus ik voel me nog steeds jarig Erg blij

Morgen is dan inmiddels vandaag. Dus veel plezier vandaag Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 14 okt 2017 13:27    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dank je wel! Het was een schitterende dag met mooi weer, dus we hebben een wandeling gemaakt rond ford Reynouwen en daarna in het theehuis. Deze locatie ligt bij Bunnik, bij de kromme Rijn en het was een hele knusse plek waar lekker te eten was.

Gezellig. Ik heb de komende week vakantie en ben daar heel blij mee. Er wordt prachtig weer voorspeld, ik ben er helemaal klaar voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 okt 2017 20:42    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Fijn dat je zo genoten hebt en geniet maar lekker van je vakantie. Je hebt er inderdaad mooi weer op.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 15:39    
Vrouw Weeggegevens   kaat84
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben Karin, 33 jaar en ik ben vandaag begonnen met EGA. Ik volg de online cursus, met het boek Appeltje Eitje. Hier in de buurt is nog wel een cursus, maar op een voor mij niet haalbaar tijdstip.

Ik zou graag 8 tot 10 kilo kwijtraken. Ik weeg nu 80 kg. Mijn streefgewicht is 72 kilo, 70 kilo zou helemaal mooi zijn.
De laatste jaren heeft mijn gewicht steeds geschommeld tussen de 72 en 75 kilo. Na mijn laatste (3e) zwangerschap (bevallen in februari), zat ik al weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap, namelijk 75 kg. Ik heb de keuze gemaakt om mijn baan op te zeggen en hier thuis aan het werk te gaan, mijn man heeft een boerderij. Op het werk at ik wat ik bij mij had, en verder niet. Maar nu thuis kan ik steeds iets pakken als ik daar zin in heb. Zo heb ik er de laatste maanden 5 kilo bij op gesnoept.

Ik heb gekozen voor EGA omdat ik af wilde vallen op een "normale" manier, op een manier die lang vol te houden is, en waar je zelf ook nog wat te kiezen hebt. Ik ken mensen die veel afgevallen zijn met EGA, dus ik heb gezien dat het goed kan werken.

Ik zou het leuk vinden om nog hier mee te kunnen doen, ervaringen uit te wisselen, vragen stellen en beantwoorden, etc.

groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 19:48    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ha Karin! Je had het al gevonden Lachen

Ook hier van harte welkom. Best knap van je dat je zo snel na de bevaling de knop omzet.. zo te horen heb je aardig wat veranderingen in een korte tijd om aan te wennen: een derde kindje, druk gezinnetje, geen baan buitens huis, maar thuis aan het werk en dan nu weer een normaal ritme oppakken wat betreft het eten.
Je zult er geen spijt van krijgen, want het is altijd lekker met EGA..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 23:46    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Welkom kaat84, Karin. Inderdaad knap dat je zo snel al weer de knop om zet. En natuurlijk mag je hier mee lezen, mee praten en we hopen dat je ook leuke ideeën hoort of zelf inbrengt. Veel succes en veel plezier in ons sprintje. Meld jij je nog even aan de linker kant (onder meedoen aan dit sprintje) aan door je streefgewicht voor dit sprintje in te vullen? Dan sta je ook in ons weeg lijstje.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 17 okt 2017 14:56    
Vrouw Weeggegevens   kaat84

Reageer met quote
Hoi,

Heb het inderdaad gevonden! Lach
Heb mij ook aangemeld voor dit sprintje, heb mijn streef gewicht ingevuld.
Komt nog een lastige tijd aan, de decembermaand!
Nu twee dagen er op zitten, tot nu toe gaat het goed. Heb tussendoor nog wel trek, moet nog even wennen denk ik aan het aanzienlijk minder eten als wat ik deed ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 10:46    
Vrouw Weeggegevens   yildiz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Dames,
En hoi Karin, ten eerste bedankt Mamarijn voor het formulier.
Afgelopen weekend een feest gehad, met alle toeters en bellen.
En ja dan ben ik er meteen weer uit. En ga ik denken, misschien moet ik koolhydraatarm gaan eten, want dan mag andere dingen dan hier. Kortom smoesjes.

Na elk dal komt weer een piek dus ik ga weer netjes het formulier invullen en even goed kijken naar lekkere recepten, zodat ik niet eentonig ga eten.

Daarnaast ga ik proberen vaker op deze site te komen om gestimuleerd te blijven, want ik vind jullie zo knap !!!

En ik weet ik kan het !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 15:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 7 van 11