Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Met EGA de herfst in.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Het lijkt of ik veel ben aangekomen, maar eigenlijk is dat niet zo.
Ik weeg me nu alleen nog op de club en dat gewicht vul ik nu ook hier op de weegclub in. Even een stijging dus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 21:41    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Mooi hč Marisca, de Lion King! Wij zijn deze zomer geweest (in juli) Echt fantastisch gewoon.

Kom gerust spieken in mijn boekje, ik eet op het moment echt zo lekker! Vandaag had ik een heerlijke linzensoep van Amber Albarda als maaltijd en gisteren een super lekkere lunch met artisjokharten salade.. O ja en eergisteren een heerlijke maaltijd ook met pasta, artisjokharten en hamblokjes (een recept van Allerhande).. Ik geniet echt met volle teugen!
En alles 'EGA-proof' gemaakt..Die aanpassingen zijn altijd goed te maken..

Dionbi.. Ik keek vanochtend ook naar de weegschaal met een twijfelend gevoel: doet de batterij het eigenlijk wel? Wat een gedoe dat afvallen.. Maar ik blijf ervoor gaan, of de weegschaal nu wel of niet meedoet. Ooit zal ik op het gewicht komen waar ik wil komen.. maar daar moet ik wel mijn best voor blijven doen, anders kom ik er inderdaad niet. Ik trek me graag aan je op, superfijn dat je weer op cursus zit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 22:59    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Zo vakantie weer voorbij. Nu moet ik weer mijn reguliere tijden en regels gaan oppakken. Echt nodig want ik ben geschrokken van de weegschaal.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 10:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yvonne,
Lukt het om de regels weer op te pakken?

Hier gaat het op en af.
Het lukt me maar niet om goed in het ritme te komen.
De sneetjes brood tussen de middag staan me tegen en voor een schaaltje yoghurt met wat fruit tussendoor vind ik het met gemak te koud worden. Tijd voor meer variatie dus.

Mamdarijn, ik ga eens even in jouw dagboekje neuzen voor inspiratie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 okt 2017 13:23    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
De regels lukt nog niet helemaal om die goed op te pakken. Ligt er vooral aan dat ik nog niet goed in mijn dag ritme zit. Er is nog een beetje vakantie gevoel blijven hangen omdat ik vanmiddag pas weer met werken ben begonnen. Erg blij Daarnaast nog te veel niet EGA dingen in huis. De afspraak is dat mijn man ze op zou eten maar die eet niet echt door. Erg blij
Maar met een vriendin afgesproken dat we dinsdag samen naar de club gaan en samen ons aan de EGA regels gaan houden. Dan is er toch die extra stok achter de deur en als je het ook nog samen met een goede vriendin doet, helemaal extra motivatie. En ik weet wel dat je je motivatie niet uit een ander moet halen maar het helpt wel. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 05 okt 2017 15:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb me thuis de hele week niet gewogen.
Ik was dan ook blij verrast, dat de weegschaal 7 ons minder aangaf.

Wat fijn, Yvonne, dat je nu met een vriendin kan gaan.
ja, we moeten het zelf doen, maar als je het samen met iemand kunt doen, is toch wel fijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 okt 2017 20:51    

Reageer met quote
Dat is zeker fijn Dionbi. Ik merk gewoon dat het zelf wel lukt om EGA weer op te pakken maar dan sluipen er toch steeds weer dingen in die niet horen en uiteindelijk stort ik toch weer in een verkeerd patroon. Ik wilde het heel graag helemaal alleen doen maar dat blijkt toch moeilijker dan gedacht. Nu al zoveel tijd bezig en maar niet onder die 100 kilo komen. Sterker nog, als ik er in de buurt kom dan gaat het weer helemaal mis en stijg ik weer naar de 110 en nu zelfs daar over heen. En met die 112 kilo van vorige week voelde ik me helemaal niet goed. Ik had het benauwd met mijn schoenen strikken. Merkte dat mijn lijf me nu echt in de weg zit. En net die 2 kilo er nog extra bij gaf de doorslag dat ik weer helemaal de verkeerde kant op aan het gaan was. Ik zag die 124 kilo waar ik van af ben gekomen al weer op de weegschaal staan en dat wil ik echt niet meer. Dus tja dan moet er weer wat aan gedaan worden. Regels weer opgepakt. Dat wat nog in de koelkast staat en niet in het EGA boekje, laten voor wat het is. En weer aan de slag. Bij een bakkie 'koffie' zei mijn vriendin dat ze haar gewicht ook beu was maar dat ze bang was voor al die hang vellen als ze veel zou afvallen. Ik heb haar gezegd dat ik daar geen last van had toen ik de vorige keer 30 kilo kwijt was via EGA. Vooral omdat je op een gezonde manier afvalt en je lichaam genoeg vitamine binnen krijgt om je huid optimaal te houden. Toen zei ze meteen dat gaan we doen dan. Erg blij Dus ik heb niet getwijfeld en meteen ja gezegd.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017 13:53    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Naar een club gaan, kan je net dat zetje geven.
Ik merk het nu zelf ook. Je hoort toch steeds weer dingen waarvan je denkt "oh ja, dat kan ik ook doen"
En het feit dat je daar op de weegschaal moet.

Je lichaam geeft zeker signalen af, dat heb ik ook.
Van de week weer bijna een hele nacht wakker gelegen, omdat ik me door al die zoetigheid niet lekker voelde.
Pijntjes hier en daar.
Je voelt je zoveel beter als je gezond eet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017 14:01    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
En daarnaast motiveert het zeker als je de mensen om je heen op de club ziet afvallen. Gewoon elke week met de feiten: als je je aan je plan houdt val je af.
En val je niet gelijk af dan hou je vol, want de week erna blijkt dat je dubbel zoveel bent afgevallen.

En ga je even de mist in dan is dat geen ramp, zo snel mogelijk de draad oppakken maakt dat de weegschaal geen schade ondervind.. behalve als je niet stopt maar doorgaat in die mist. Maar dat wil je niet, daarvoor heb je geen plan gemaakt!

Succes meiden, en deel wat je op de club leert zodat wij er ook van kunnen leren..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017 15:26    

Reageer met quote
Dinsdag gaan we van start dus jullie gaan het wel horen. Ik moet nog even bellen met de cursusleidster of er plek is Erg blij Anders staan we zomaar ineens op de stoep en ik weet niet of dat de bedoeling is. Zelf heb ik al weer het meeste van de EGA regels opgepakt dus nog even de puntjes op de i zetten. Voor mijn vriendin is het helemaal nieuw dus ik ben benieuwd hoe zij het oppakt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 10:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 5 van 11