Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Met EGA de herfst in.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Ik neem vaak een glas bietensap om op een makkelijke manier aan de verplichte groente te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 sep 2017 6:41    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
O ja, die glycemische index was ik vergeten, dat was inderdaad echt bijzonder toen ik dat las in een boek over glycemische index. Dat bevestigde me toen nog dat EGA niet 'zomaar' eetregels had..

Grappig Saartje, ik nam altijd doperwtjes met mayo en kruiden, zowel warm als koud, om van de zoete groenten af te zijn, tot mijn EGA juf benadrukte dat ik hier mee moest varieren. Omdat in iedere groente weer andere voedingstoffen zitten. Ik las gisteren op een site over groente en fruit & sporten dat het goed is om te wiiselen in kleur, de ene dag wit, de andere dag rood en weer een andere dag groene groenten.. ook om steeds weer te profiteren van de specialiteit van elke groente..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 sep 2017 7:09    
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Goed idee om meer te variëren. Ik vind genoeg zoete groenten lekker, courgette of doperwtjes bijvoorbeeld. Maar soms heb je een tijdje weinig tijd en val je makkelijk in een gewoonte. Ik ga kijken of ik weer eens iets anders klaar kan maken. Al is het vanavond hollen omdat ik moet zwemmen, maar anders neem ik morgen weer eens iets anders.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 sep 2017 8:54    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
In mijn menu voor volgende week heb ik veel variatie, met leuke aubergine receptjes.. Nu al zin in.. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 sep 2017 20:06    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   an78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
Hallo
Ik zou ook graag meedoen hier.
Ik heb in t verleden ega gedaan en ben 3 jaar geleden een gb ondergaan.
Nu moet ik t gezond eten weer oppakken en dat wil ik doen volgens de leefregels van ega
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 sep 2017 6:53    
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik (loop) rol 2x per maand de 5 km en op een dag meestal tussen de 1 en 11/2uur met de honden
dit weekend 2xeen extra tocht van 8 km gedaan
als ik een tocht loop neem ik meestal een bieten met appel of peer smoothie
zo wie zo in de ochtend havermout pap/pannenkoek of cakje of een smoothie met groente en fruit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2017 5:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ik herken het wel ,ff wat laten vieren juist bij stress of bij vakantie of weekendje weg
ben dit weekend naar mijn kleinkinderen geweest en heb ook wat gesmokkeld maar er dan ook bewust voor gekozen en er van genoten
vind het moeilijk als je ergens logeert je dan zegt ik doe niet mee met wat lekkers
maar vooral ook van dat de gastvrouw met jouw rekening moet houden omdat je anders wilt eten
voor mezelf op komen is dan een dingetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2017 6:06    
 Exclusief blond Amsterdam
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Welkom An, heel veel succes!

Hoe maak jij die smoothy Jacomine? Alleen biet en appel of peer? Of nog wat erbij?
En als jij twee keer in een weekend 8 km rolt dan is een extraatje toch geen probleem?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2017 7:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
smoothie doe ik met biet en appel of peer , beetje kaneel en water
mijn weekend smoothies zijn met yoghurt en fruit
doordeweeks fruit groenten en water en handje haverzemelen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2017 9:26    
Vrouw Weeggegevens   MariscaV
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoe gaat het ermee dames?
Hier nog niet helemaal gelukt, dit komt doordat ik deze week een personeelsuitje, de verjaardag van mijn moeder en gisteren de musical de Lion King + 3 gangendiner heb gehad.

Dus uiteindelijk mag ik niet klagen met 1 ons erbij.
Nu weer in een rustiger vaarwater.
Ik ga zo nog wat lekkere recepten zoeken en mijn boodschappenlijstje maken......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 7:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 4 van 11