Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Met EGA 2017 uit

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Iedereen die met gezonde voeding bezig is en zeker iedereen die dat met de EGA methode doet, kan aansluiten bij dit sprintje. Recepten, goede tips maar ook je verhaal kun je hier kwijt. Dit sprintje is een vervolg van eerdere EGA sprintjes maar nieuwe mensen zijn zeker welkom. Dus kom gezellig mee praten, mee lezen en inspiratie op doen om je zelf te motiveren en slanker dit jaar uit te gaan en het nieuwe jaar in te gaan.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017 23:46    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Juist in de donkere dagen.. Ik kijk uit naar half januari wanneer het lichter wordt.. Misschien ben ik dan ook weer wat lichter.. Ik ga ervoor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 15:13    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja, ik doe ook weer mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 18:55    
Vrouw Weeggegevens   kaat84
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Ook ik wil hier graag weer mee doen.
Heb nog niet veel tips kunnen geven, maar lees hier steeds mee en heb zeker wat aan jullie ervaringen/tips.
Merk dat ik EGA nog best wel eens lastig vind, vooral met het nemen van de verplichte groente en het in mijn ogen wel erg afgepaste avond eten ;-) Ik vind vooral het avondeten nog best zoeken naar maaltijden die goed vullen, die gemakkelijk te maken zijn én ik het dan ook nog eens lekker vind.
Ik heb de afgelopen weken een beetje van mezelf en een beetje van EGA gedaan Lach Maar het heeft wel gewerkt, ik val toch iedere week een beetje af.

Aankomend weekend sinterklaas hier, wij vieren het twee keer, ik heb besloten wel gewoon mee te eten, ik vind het te lekker en tot nu toe heb ik mij goed weten in te houden wat betreft al het sinterklaas lekkers.
Allemaal een fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 21:01    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Hey Kaat84, heb je al eens gekeken bij de EGA recepten op de home pagina. http://www.weegclub.nl/forum/ega-recepten-f247.html Met dank aan Mamdarijn. De recepten voor verplichte groenten zin met VG aangegeven. Wat betreft goed vullende recepten, dat is een kwestie van uit proberen. Mijn ervaring is dat de 1-pans gerechten vaak goed vullen. Dit omdat je er vaak meerdere soorten groenten in gebruikt. Ook gerechten waar peulvruchten in verwerkt zijn vullen naar mijn idee heel goed. Half vlees en half peulvruchten mag ook. Deze gerechten zijn meestal ook nog eens makkelijk te maken voor meerdere dagen omdat ze ook goed in te vriezen zijn. Erg handig voor die dagen dat je eens geen tijd of zin hebt om te koken en je toch aan een EGA menu wilt houden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 02 dec 2017 0:23    

Reageer met quote
kaat84 schreef:
Ook ik wil hier graag weer mee doen.
Heb nog niet veel tips kunnen geven, maar lees hier steeds mee en heb zeker wat aan jullie ervaringen/tips.
Merk dat ik EGA nog best wel eens lastig vind, vooral met het nemen van de verplichte groente en het in mijn ogen wel erg afgepaste avond eten ;-) Ik vind vooral het avondeten nog best zoeken naar maaltijden die goed vullen, die gemakkelijk te maken zijn én ik het dan ook nog eens lekker vind.
Ik heb de afgelopen weken een beetje van mezelf en een beetje van EGA gedaan Lach Maar het heeft wel gewerkt, ik val toch iedere week een beetje af.

Aankomend weekend sinterklaas hier, wij vieren het twee keer, ik heb besloten wel gewoon mee te eten, ik vind het te lekker en tot nu toe heb ik mij goed weten in te houden wat betreft al het sinterklaas lekkers.
Allemaal een fijn weekend!

Ik zie dat je je nog niet hebt aangemeld voor dit sprintje. Dit kun je doen door je streefgewicht wat je wil halen aan het einde van het sprintje in te vullen aan de linkerzijde van de pagina. Succes voor de komende weken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017 0:37    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik merk dat ik op het moment een beetje teveel andere dingen doe, vandaar dat ik niet erg actief ben op het forum. Maar ik blijf wel lekker bij de sprint hoor, er komt vanzelf weer een tijd dat ik ruimer in de tijd zit..

Ik heb gisteren op een workshop een mooie kerstdecoratie gemaakt op een touw (en daar groene takken omheen gebonden). Toen ik het zag was ik niet gelijk enthousiast hoor, ik ben niet zo van dit soort dingen.. Maar het leek me gewoon wel leuk om eens te doen..

Het is ongeveer zoals dit geworden:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 dec 2017 17:36    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Ik heb gisteren op een workshop een mooie kerstdecoratie gemaakt op een touw (en daar groene takken omheen gebonden). Toen ik het zag was ik niet gelijk enthousiast hoor, ik ben niet zo van dit soort dingen.. Maar het leek me gewoon wel leuk om eens te doen..

Het is ongeveer zoals dit geworden:

Mooi geworden. Ik hou dan weer wel van dit soort dingen maar neem dan weer niet de tijd om naar een workshop te gaan Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2017 12:03    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Deze heb ik niet gemaakt maar lijkt erop.. Ik zoek nu deurhangers om het aan de deur te hangen maar dat kan ik niet echt vinden..
Dus nu hangt het nog een beetje saai binnen..

Ik ga eigenlijk niet vaak naar een workshop maar merk wel dat ik dan tenminste ook weer echt lekker aan de slag ga. Thuis blijft het vaak bij alleen een plannetje Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 dec 2017 0:01    

Reageer met quote
Dat is ook zo. Daarom blijft het bij mij bij een plannetje. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 dec 2017 22:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2