Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

marie-jose76 binnenkort uitslag screening maagverkleining

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marie-jose76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass en gezond eten

Reageer met quote
Begin jullie ben ik voor een screening in het catharina ziekenhuis geweest in eindhoven. Komende vrijdag heb ik een afspraak met de chirurg en krijg ik te horen of de operatie en welke plaats gaat vinden. Ik hoop zo dat het gaat lukken, het zou me erg tegenvallen als het niet doorgaat. Hebben jullie een idee of er vaak mensen afgewezen worden? Ik heb veel diëten geprobeerd, weeg nu bijna 130 kg bij een lengte van 1.73. Nog even afwachten maar het kan mij niet snel genoeg gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 14:47    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Marie-José,
Spannend inderdaad het wachten op de uitslag.
Het is inderdaad zo dat er geregeld ook mensen afgewezen worden. Meestal is dat omdat ze hun reden voor de operatie niet goed genoeg konden onderbouwen of omdat ze toch door lieten schemeren dat ze het persoonlijk erg moeilijk vonden om hun eet en leefpartroon te veranderen. Andere reden is ook een afwijzing op psychologische grond. Sommige mensen hebben problemen op een geheel ander vlak maar denken dat als ze geopereerd zijn en zijn afgevallen dat alles dan weer goed is en ze weer gelukkig zijn. Zo werkt het helaas niet. Veelal meestal krijgen die mensen dan een orange licht. Nu dus nog niet maar later als ze aan de andere punten gewerkt hebben alsnog een kans.

Als jij het dus goed onderbouwd hebt en er verder geen belangrijke redenen zouden zijn voor een Nee kun je er vanuit gaan dat je vrijdag een accoord gaat krijgen.
Had je zelf een voorkeur voor operatie?

Groetjes en ik ben erg benieuwd naar de uitslag.
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 15:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor je reactie. Eerlijk gezegd zou ik zelf niets kunnen bedenken waardoor ik afgewezen zou worden. Heb al een heel psychologisch traject achter de rug waarin ik veel puin geruimd heb en veel heb geleerd. Heb ook aangeven om hulp te durven vragen als ik dat nodig heb. Desalniettemin blijft het spannend.
Mijn voorkeur gaat uit naar een bypass, ik heb het idee dat dit het meest effectief is. Hopelijk kan ik jullie vrijdag goed nieuws melden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2012 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Titel aangepast nu staat de link in je profiel en als je wil kan je het als dagboek gebruiken.

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 28 aug 2012 13:32    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik word met de dag zenuwachtiger! Pfff was het maar vast vrijdag. Ik ben zo bang om toch door de psycholoog afgewezen te
Worden ook al was dit gesprek positief. Voior de zekerheid moest ik toestemming geven om contact te leggen met mijn eigen psycholoog maar dat is nog steeds niet gebeurt. Hoop maar dat ik het voordeel van de twijfel krijg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2012 15:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik word met de dag zenuwachtiger! Pfff was het maar vast vrijdag. Ik ben zo bang om toch door de psycholoog afgewezen te
Worden ook al was dit gesprek positief. Voior de zekerheid moest ik toestemming geven om contact te leggen met mijn eigen psycholoog maar dat is nog steeds niet gebeurt. Hoop maar dat ik het voordeel van de twijfel krijg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2012 15:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes, het gaat gebeuren! Vanmiddag had ik een afspraak met de chirurg in het catharina ziekenhuis. Hij vertelde mij dat er geen enkele reden was om mij niet te opereren. Helemaal blij ben ik vanaf dat moment, ik was zo bang voor een afwijzing.
Ik word 17 september al geopereerd en krijg dan een bypass.
Ik ben er helemaal klaar voor! Morgen voorlopig voor de laatste keer uit eten en dan vanaf zondag aan de modifast. Morgen dus bewust afscheid nemen van mijn bourgondische leefwijze, de strijd tegen al mijn kilo's gaat beginnen ik wil heel graag mijn leven gaan veranderen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2012 21:57    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes, het gaat gebeuren! Vanmiddag had ik een afspraak met de chirurg in het catharina ziekenhuis. Hij vertelde mij dat er geen enkele reden was om mij niet te opereren. Helemaal blij ben ik vanaf dat moment, ik was zo bang voor een afwijzing.
Ik word 17 september al geopereerd en krijg dan een bypass.
Ik ben er helemaal klaar voor! Morgen voorlopig voor de laatste keer uit eten en dan vanaf zondag aan de modifast. Morgen dus bewust afscheid nemen van mijn bourgondische leefwijze, de strijd tegen al mijn kilo's gaat beginnen ik wil heel graag mijn leven gaan veranderen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 aug 2012 21:58    
Vrouw Weeggegevens   JoyStar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Bypass (gezond eten)

Reageer met quote
Gefeliciteerd met de ja Marie-Jose! Wat fijn voor je! En wat snel zeg 17 september, aftellen kan dus ook meteen beginnen. Zelf wordt ik in oktober geopereerd en krijg ook een GBP. Heb je verder geen voortraject?

Wil je alvast heel veel succes wensen! En geniet van je avondje uit.

Gewichtsverlies incl. 9,9kg voor operatie
12 oktober GBP Rijnstate dr. Aufenacker
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 sep 2012 13:31    
Man Weeggegevens   HuubkeUden
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Sleeve

Reageer met quote
Da's wel heel snel...Bij mij zaten er nog 2 maanden wachttijd tussen. Hoe dan ik ik wens je hetzelfde resultaat en plezier toe wat ik heb mogen en nog steeds mag beleven. Je zult zien dat als alles gaat zoals het moet ga je behoorlijk gaat veranderen. Niet alleen fysiek maar ook psychisch. Ook ben je bij het CZE in goede en fijne handen. Succes de komende twee 'harde' Modifast weken en succes voor alles wat daarna gaat komen. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 01 sep 2012 20:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 1 van 20