Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

marie-jose76 binnenkort uitslag screening maagverkleining

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Ik neem de calcium s'morgens ook gelijktijdig met de F.forMe multivitaminen. Ook mijn dietiste heeft niet aangegeven dat dit niet kan of mag. S'avonds net voor het eten nog een calciumtablet. en dan is de pillenronde weer compleet Erg blij

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2012 10:19    
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Op een ander forum werd ik erop gewezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2012 12:26    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
marie-jose76 schreef:
Denk dat ik te hard geroepen heb want de.afgelopen dagen wil het niet lukken. Ik heb steeds pijn bij het eten en merk dat het me een beetje tegen gaat staan. Zelfs het drinken is weer een probleem, ik vind het erg.heftig allemaal hoop echt dat het snel beter gaat!
.

Goh , jammer dat je het nu zo moeilijk hebt. Je moet wel proberen regelmatig wat te eten anders moet je weer van voor af aan beginnen. En je drinken NIET vergeten hoor.
Sterkte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2012 13:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Schrijf je op wat en hoeveel je eet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2012 13:13    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hoi Marie-José,
Misschien ga je toch nog iets te snel met de overstap naar vast voedsel. Is ook afhankelijk per persoon.
Omdat het eten nog niet echt goed gaat zou je het eten nog een korte periode kunnen pureren. Pureer het dan wat grover.
Jus is vaak nog wat te vet en dat kan ook verkeerd vallen.
Probeer er eens een niet al te stevige vis bij.

Wat heb je de afgelopen dagen proberen te eten?
Misschien kunnen we even meekijken en uit onze eigen ervaringen tips geven. We zijn hier nu met voldoende mensen die de operatie gehad hebben toch.

Doe je met drinken nog steeds rekening houden met een half uur voor en/of een half uurtje na je maaltijd? Kan ook schelen.

Ik hoop dat het snel beter gaat anders even contact opnemen met het ziekenhuis.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2012 18:08    
Vrouw Weeggegevens   marie-jose76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass en gezond eten

Reageer met quote
Wat super lief zeg, al dat medeleven van jullie! Voor mijn gevoel hou ik best rekening met de voorschriften maar schijnbaar heb ik wat meer tijd nodig. Gisteren had ik een hele slechte dag, na het eten van een vitale cracker had ik echt het idee dat het aan alle kanten van mijn maag er weer uit wilde. Later een kopje bouillon en dat voelde ook niet fijn. s'middags ben ik 2 uur bezig geweest met een kopje thee. Ik was op een verjaardag en vond het erg moeilijk. Normaal blijven wij op deze verjaardag eten, gelukkig hadden ze een pan soep dus ik kon meedoen. In de avond nog wat yoghurt gepakt en kon het niet meer opbrengen om wat te eten of te drinken. aangezien ik veel problemen heb met mijn urinewegen was ik daar erg onrustig over. Vandaag mijn zoveelste antibiotica kuur gekregen en dat werkt natuurlijk ook niet positief aan mijn herstel. Gelukkig kan ik over 2 weken terecht bij de uroloog.
Vandaag maar weer rustig aan gedaan en het wat meer proberen te verdelen.
Glas ijsthee
Cracotte jam, cracotte kaas
Kop thee
Cracotte kaas, plakje ontbijtkoek,
Kop thee
Appel
Roerbak mie met groente en kip 100 gr

Vanavond nog schaaltje kwark, kop thee en glas drinken. Hopelijk gaat het allemaal lukken!
Eten en drinken doe ik keurig apart dus daar ligt het niet aan.
Ik kijk het maar even aan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2012 20:17    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
aai
We zijn ook best lief Lachen Lachen Lachen

Ben benieuwd hoe de roerbak mie is gevallen.
Gaat de ontbijtkoek wel goed. Kan namelijk om twee redenen niet goed vallen.
Ten eerste is het vrij kleverig en kan dus net als erg vers brood plakkerig/bolletje worden in je maag. Ten tweede zit er vaak best veel suiker in en dat kan bij een G-Bypass soms niet goed gaan.

Hopelijk werkt de antibioticakuur en kan de uroloog je verder helpen.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2012 20:32    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik eet ook nog maar 1 cracker en zit nu rond de 60-70 gram per maaltijd. Misschien toch teveel al wat je neemt? Over die paar grammen doe ik 20 minuten. Gebruik je maagbeschermer? Kom je na de maaltijd snel in actie? Ik krijg bv ook last als ik gelijk in de benen kom en van alles ga doen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2012 20:59    
Vrouw Weeggegevens   marie-jose76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass en gezond eten

Reageer met quote
De roerbakmie ging goed gisteren, ik heb het idee dat als ik zachte dingen eet het het beste gaat, heb mijn 100 gram ook niet op gekregen, heb wel het idee dat ik aanvoel wanneer ik moet stoppen. Ontbijtkoek heb ik een variant met minder suiker en dat gaat ook prima. Ik denk wel dat ik meer tijd moet nemen om rustig met mijn eten bezig te zijn, ben nog al druk met mijn drie kinderen. Doe voorlopig maar even voorzichtig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2012 10:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat me nog te binnen schoot ...

Ik heb al op meerdere forums en sites gevonden dat je maag na 3-4 weken weer kan gaan opzwellen. Misschien dat dit mede oorzaak is van slechter kunnen eten en drinken? Ik merk zelfmoord weer meerprijs bij het tweede wondje waarbij mij m'n maag is uitgehaald.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2012 16:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 10 van 20