Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

marie-jose76 binnenkort uitslag screening maagverkleining

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
marie-jose76 schreef:
ik ben benieuwd waarom jullie voor spelt brood kiezen i.p.v. Gewoon bruin.

Hoi,
Het speltbrood heb ik gewoon gekocht om te proberen en we vonden het erg lekker plus het vult goed.
In verband met haar gezondheid was mijn vrouw bij een orto-moluculair dietiste geweest en die adviseerde langrijzend brood of zuurdesembrood. Nu is speltbrood dat wel niet maar toch.
Het zuurdesem brood had ik ook gekocht.

Vandaag bij een speciale bakker het brood gevonden dat 24 uur moet rijzen. Kunnen we morgen ophalen. Kijken of het voor mijn vrouw samen met nog wat andere aanpassingen in haar voeding verschil uit gaat maken. Ik pik er af en toe een sneetje van mee.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012 18:00    
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Ik kan teksten niet zo makkelijk kopiëren en plakken met de iPad maar via Google is veel te vinden. Ik was op zoek naar het gezondste brood met zo min mogelijk koolhydraten. Nu heeft speltbrood niet per definitie weinig koolhydraten maar heeft wel een lage GI. De GI zegt iets over hoe snel de suikers worden opgenomen, hoe langzamer hoe beter. Ik ben dus dalijk nog wel zoekende tussen koolhydraatarm brood en brood met een lage GI.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012 20:37    
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass (gezond eten)

Reageer met quote
Interressant dat speltbrood! Maar eerst moet ik nog even 2 weken vloeibaar. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 9:25    
Vrouw Weeggegevens   marie-jose76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass en gezond eten

Reageer met quote
Hé Bla,

Ik las net dat het zo goed gaat met jou, fijn hoor.
Goed dat jij dadelijk gaat sporten met een fysiotherapeut om op conditie te komen. Ik vind dat ook wel een goed plan, ik heb snel last van pees ontstekingen en ben er dus ook nog niet uit hoe ik het sporten in ga vullen terwijl ik het werk erg graag wil. Ik ga maar eens rondkijken. Doe jij nog maar even lekker rustig aan, nu je de kans hebt moet je je lekker laten verwennen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 17:41    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hé Bla,

Ik las net dat het zo goed gaat met jou, fijn hoor.
Goed dat jij dadelijk gaat sporten met een fysiotherapeut om op conditie te komen. Ik vind dat ook wel een goed plan, ik heb snel last van pees ontstekingen en ben er dus ook nog niet uit hoe ik het sporten in ga vullen terwijl ik het werk erg graag wil. Ik ga maar eens rondkijken. Doe jij nog maar even lekker rustig aan, nu je de kans hebt moet je je lekker laten verwennen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 17:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat betreft het brood ga ik straks gewoon eens uit proberen. Op dit moment krijg ik nog veel te weinig binnen, heb er nog steeds moeite mee. Heb inmiddels wel heel veel zin in een lekkere boterham met kaas dus hopen maar dat het snel wel gaat lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 17:45    
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Owwww morgen mag ik morgen mag ik....owwww wat ga ik genieten van m'n crackertje....

Zal in m'n eigen dagboekje mijn schema voor morgen plaatsen (richtlijn want wat werkelijk past is nog te bezien)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 19:47    
 Exclusief blond Amsterdam
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
marie-jose76 schreef:
Wat betreft het brood ga ik straks gewoon eens uit proberen. Op dit moment krijg ik nog veel te weinig binnen, heb er nog steeds moeite mee. Heb inmiddels wel heel veel zin in een lekkere boterham met kaas dus hopen maar dat het snel wel gaat lukken.

Hoi,
Mocht het nou niet meteen goed vallen dan kun je om te beginnen het brood eerst even roosteren. een lekkere plak kaas erop en smullen maar smullen

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 20:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Ron,

Ga ik inderdaad mee beginnen maar dat doe ik maandag pas als het officieel mag. Denk vanaf morgen wel weer de cracottes want ik krijg nu echt te weinig binnen.

Super, slankie dat je morgen ook aan de cracottes mag, geniet er van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 20:12    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
marie-jose76 schreef:
Hoi Ron,

Ga ik inderdaad mee beginnen maar dat doe ik maandag pas als het officieel mag. Denk vanaf morgen wel weer de cracottes want ik krijg nu echt te weinig binnen.

Super, slankie dat je morgen ook aan de cracottes mag, geniet er van!

Wat eet je nu op een dagje?

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 20:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 6 van 20