Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

marie-jose76 binnenkort uitslag screening maagverkleining

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marie-jose76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass en gezond eten

Reageer met quote
Ik ben erg benieuwd wanneer je gaat beginnen met sporten na een gastric bypass. Het zou natuurlijk goed zijn als je dit z.s.m. op kunt gaan bouwen maar ben erg benieuwd hoe jullie ervaring hierin is. daarnaast kan ik ook moeilijk inschatten hoe snel je normale huishoudelijke werkzaamheden en de zorg voor de kindjes (ik heb er drie, 11, 5 en 2 ). Ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 sep 2012 13:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier dan mijn eerste bericht na mijn gastric bypass van afgelopen maandag. Ik vond het behoorlijk heftig eerlijk gezegd, de operatie is prima gegaan maar ik heb veel pijn gehad en erge last van de narcose en morfine tabletten. Tot gisterenavond was ik erg afwezig. gelukkig was er een super verpleegkundige die adviseerde om de morfine achterwege te laten waardoor ik eindelijk een beetje helder werd en voor het eerst zelf naar de wc kon.
Het is allemaal nog erg wennen maar nu ik thuis ben zal het alleen maar beter gaan. Voorlopig maar heel rustig aan maar ik ben erg blij dat de operatie achter de rug is!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2012 13:58    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Marie-José,
Fijn te lezen dat de operatie goed gelukt is.
Sterk spul hè die morfine Erg blij
Ik had toen een morfinepompje aan mijn bed hangen waarbij ik zelf kon bepalen of en hoeveel ik nodig dacht te hebben. 4 drukken was het maximum. Ik had het eigenlijk niet nodig maar vond het toen wel leuk om te proberen. Werd er heel erg rustig van Lachen Lachen Lachen

Nu is het inderdaad even allemaal wennen en vooral voldoende rust nemen. Niets te snel willen dus!

Laat je indien mogelijk lekker verwennen en ik ben erg benieuwd naar je vervolg berichtjes.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2012 16:49    
Vrouw Weeggegevens   Sankriss
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: VP3

Reageer met quote
Wat fijn dat de operatie achter de rug is. Nu kan het herstel (en het afvallen) beginnen.

Ik blijf je volgen, ben erg benieuwd hoe het gaat.

groeten Christel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2012 12:13    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag is de vierde dag na mijn operatie. Ik merk zeker dat het elke dag wat beter gaat maar vind het nog steeds zwaar.
Omdat er gezegd werd dat je geen hele dagen plat moest gaan liggen had ik verwacht al wat mobieler te zijn. Ik probeer echt werk wat rond te lopen maar ben vandaag voor het eerst weer een uurtje beneden geweest. Nu ik weer terug in mijn bed lig merk ik dat het nog behoorlijk belastend is. Ik probeer het maar rustig op te bouwen. Het eten en drinken is ook erg vreemd, na een paar slokjes al een vol gevo
el moet ik echt nog mijn weg in vinden. Gisteren heb ik koffie op en wat gepureerd fruit maar daarna behoorlijke krampen gehad. Het is echt uit proberen allemaal. Vandaag maar eens wat dunne aardappelpuree proberen met wat appelmoes en worteltjes. Voorlopig leef ik maar gewoon even met de dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2012 12:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een hele goede dag, ben het merendeel uit bed en dat gaat eigenlijk best prima. Fijn om zelf weer wat dingen in te vullen en wat fitter te zijn. Ben nu ook minder gestrest over mijn temperatuur e.d. was gisterenavond zelfs vergeten om mijn paracetamol in te nemen maar dat merkte ik vannacht wel aan de pijn die ik weer had. Wil het graag wat afbouwen want ik heb zo.n hekel aan medicijnen. Mijn aardappeltje met worteltjes ging, goed gisteren, was wel lekker zelfs. Vanavond een klein stukje kabeljauw erbij en dan zal ik best wel gaan aansterken! Ik ben nu al zo blij dat ik de operatie heb mogen laten doen, het idee dat ik eindelijk eens van al dat overgewicht af ga komen geeft me ontzettend veel kracht om het goed te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 sep 2012 17:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weer 3,5 kg eraf dit is mijn beste stimulans! Met mijn slaperige hoofd voerde ik net 112,8 in maar het is echt 112,4.
Vandaag is mijn operatie precies een week geleden eigenlijk wil ik er niet meer aan terug denken, nu vooral vooruit
op naar mijn nieuwe leven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2012 8:13    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weer 3,5 kg eraf dit is mijn beste stimulans! Met mijn slaperige hoofd voerde ik net 112,8 in maar het is echt 112,4.
Vandaag is mijn operatie precies een week geleden eigenlijk wil ik er niet meer aan terug denken, nu vooral vooruit
op naar mijn nieuwe leven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2012 8:30    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen!!!
Het gaat goed hè Erg blij

Denk terug aan de operatie als een grote stap in je leven op weg naar een goed gewicht.
Nu inderdaad vooruit maar voorlopig nog wel een beetje rustig aan doen.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2012 8:48    
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Leuk, wij lopen ongeveer gelijk. Ik ben de 20ste geopereerd en heb een sleeve. Hoe lang moet je vloeibaar blijven eten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2012 11:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 3 van 20