Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

marie-jose76 binnenkort uitslag screening maagverkleining

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Ik ben zo blij te lezen dat het beter met je gaat! Maakte me echt zorgen om je terwijl ik je helemaal verder niet ken. Heel vreemd misschien. Heerlijk om afscheid te nemenvan het oude,kleding weggooien hoop ik over kilo of 10 ook echt te doen. Nu zit er al wat in een zak maar benernog niet klaar voor.

Hoe gaat het met het eten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2012 13:55    
Vrouw Weeggegevens   marie-jose76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass en gezond eten

Reageer met quote
wat zijn jullie toch lief voor me! het ging ook echt niet goed met me, nu nog wel wat last van bijwerkingen van extra medicijnen maar voel me er zeker beter door! Deze week voor het eerst niks afgevallen, ook weer een rare gewaarwording. Het eten gaat best goed nu dwing mezelf echt om alles binnen te krijgen.
Deze week ga ik weer voorzichtig sporten, heb helemaal geen zin maar moet er toch een keer aan geloven.
Al mijn kleding wegdoen was heerlijk hoor Slankie maar denk inderdaad dat je er klaar voor moet zijn. Ik weiger gewoon om te grote kleren aan te doen, draag alleen nog maar korte rokjes en jurkjes voel me ook weer een stuk vrouwelijker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 dec 2012 9:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukkig deze week weer afgevallen, had er toch wel last van dat ik even stil stond maar ik denk dat me dat altijd bezig zal houden, de angst om aan te komen zit in me vast geroest.
Ik moet erop vertrouwen dat het nu goed is, ik eet gezond en doe geen gekke dingen.
Nu met kerst voor de deur probeer ik te gaan genieten, als ik keuzes maak kan ik gewoon gezellig maar met mate meedoen.
Vanavond gezellig maar samen met ons gezin en morgen met ouders en schoonouders. Gewoon heel de kerst voor kleine hapjes en een. keer gourmetten, met een klein beetje zal ik het vast ook leuk hebben. Allemaal fijne feestdagen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 dec 2012 15:13    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jij ook fijne dagen!

Is 80 je uiteindelijke streven of een tussendoel?

Fijn dat je weer bent afgevallen. Ik hou er rekening mee dat ik op een bepaald moment wel stil zal komen te staan. De meeste hebben er wel last van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 dec 2012 21:50    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
80 zou prima zijn voor mij daar zou ik tevreden mee zijn, het liefst wil ik rond de 75 uitkomen. Eerlijk gezegd ben ik nu al zo blij, dezeweek weer goed afgevallen terwijl ik toch heerlijke feestdagen heb gehad en echt het gevoel dat ik mee kon doen. Durfde vandaag niet te wegen, ben zo bang om aan te komen, denk snel dat ik teveel eet terwijl het wel meevalt.
Ik ga met een super resultaat dit jaar afsluiten en het nieuwe jaar beginnen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2012 11:08    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
slankie2012 schreef:
Jij ook fijne dagen!

Is 80 je uiteindelijke streven of een tussendoel?

Fijn dat je weer bent afgevallen. Ik hou er rekening mee dat ik op een bepaald moment wel stil zal komen te staan. De meeste hebben er wel last van.

Hoi,
Op een bepaald moment komt iedereen stil te staan en ben je stabiel. Dat moet je dan proberen aan te houden.
Door onderzoek is al aangetoond dat mensen na een maagverkleining in de loop der ook weer wat aankomen (+/- 8% van het verloren gewicht). Op een gewichtsverlies van 40 kg is dat dan +/- 3,5 kg.
Dat is normaal en komt door een ander eetpatroon (je gaat langzaam aan weer anders/iets meer eten), minder beweging en door de leeftijd veranderende stofwisseling. Niets om je echt zorgen om te maken en ook niet echt te voorkomen. Gewoon gezond en gevarieerd blijven eten dus rekening houdend met wat je wel en niet kunt. Lekker bewegen en uitgaan van lichte schommelingen in je gewicht.

Groetjes en voor vanavond alvast een heel goed uiteinde en een gezond 2013!!!
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2012 11:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wacht het maar gewoon af tot nu toe kan ik niet anders dan tevreden zijn! Iederee
n een hele fijne jaarwisseling!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2012 15:28    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het met je?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2013 12:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat best goed, op dit moment flink de griep te pakken maar ik geloof dat ik niet de enige ben. Ik heb mijn nieuwe situatie behoorlijk onder controle, het eten g aat goed en ik sport weer twee keer in de week. Het enige waar ik nu moeite mee heb is kleding, zelfs kleding die ik vorige maand kocht is alweer te groot, ik blijf dus shoppen haha.
Hoe gaat het met jou? Eerlijk gezegd heb ik het niet meer zo bijgehouden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2013 13:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Bij mij spelen helaas wel wat dingen. Morgen echo om m'n galblaas te controleren. Internist is van mening dat deze eruit moet...het zou veel kwaaltjes verklaren. Aan de ene kant hoop ik dat dit het is (om van de kwaaltjes af te komen) maar op een operatie zit ik niet te wachten...

Afvallen gaat lekker. Morgen wegen maar de 8 komt in beeld...

Fijn dat het metjus ook goed gaat. En weer aan het sporten. Dat lukt me gewoon echt niet maar vind wel ff goed. De kids houden me in beweging...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2013 19:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Pagina 17 van 20