Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

marie-jose76 binnenkort uitslag screening maagverkleining

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marie-jose76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass en gezond eten

Reageer met quote
gisteren heb ik wat nieuwe kleding gekocht, pas echt niks meer.
besef goed dat ook mijn nieuwe kleding tijdelijk is maar ik wil er nu graag goed uit zien. het was geweldig om eindelijk niet meer bij de grote maten te hoeven shoppen. ik moest gewoon huilen toenik het resultaat in passende kleding zag, begin mezelf weer mooi te vinden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 nov 2012 10:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
weer -1 kg deze week, hoop volgende week onder de 100 te komen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2012 10:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
weer -1 kg deze week, hoop volgende week onder de 100 te komen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2012 10:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik heb de laatste tijd veel moeite met eten, heb er gewoon helemaal geen trek in. ik moet me zelf echt dwingen om te eten en besef heel goed dat dit niet gezond is. weet eigenlijk niet zo goed wat ik ermee aanmoet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2012 14:17    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Heb je geen trek of heb je last van je maag (vol/bekrompen gevoel)?

Kan ook zijn dat als je bijv. gespannen/gestressed bent dat je echt minder kunt eten. Maag trekt dan ook samen.

Wat eet je nu zoal op een dagje?

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2012 16:36    
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Ik ben ook benieuwd wat je eet op een dag. Wat is je planning en wat gaat en blijft er daadwerkelijk binnen. Weeg je het af? Heb je het gevoel dat het blijft hangen of is het gewoon: het geen honger hebben. Ik moet me er ook echt toe eten, echte honger heb ik niet maar als ik eet geniet ik wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2012 18:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik ben inderdaad behoorlijk gespannen dus daar zal het zeker mee te maken hebben. Sinds vorige week weet ik dat ik een frozen shoulder heb dus heb veel pijn.
Het is vooral dat ik geen trek heb, als ik iets eet heb ik meteen een vol gevoel. Op dit moment eet ik weinig,

ochtend beker drinkontbijt
koffie
middag optimel en thee
avondeten max 100 gr
thee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2012 20:55    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Poeh, dat is echt veelte weinig! Maar goed dat weet je zelf ook wel. Ik weet dat het moeilijk is maar ik zou het in rap tempo proberen te verhogen. Met hetgeen je nu binnen krijgt, en waar ik maar 1 maaltijd in kan vinden, krijg je te weinig voedingsstoffen binnen, te weinig vezels en loop je het risico om snel in spaarstand te schieten. Nu gaat afvallen misschien nog goed maar kans is zo groot dat het snel stagneerd. Dit is wat ik nu eet en dat is al niet veel...

- eiwitshake van 250 melk (doe ik wel lang over)
- stuk fruit (meestal de helft)
- 1 cracker of halve boterham, soms hele boterham of 2 crackers
- 100-130 gram avond eten
- schaaltje yoghurt of melk met beetje müsli/fruit

Misschien proberen om echt om de 2 uur wat te nemen? Ook al is het een liga ofzo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2012 21:37    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Kortom veel te weinig.
Die spaarstand mbt het afvallen is dan nog het minste waar je jezelf druk om moet maken.

Wat veel meer van belang is, is dat je een groot risico gaat lopen om in korte tijd aardig wat voedingstekorten op te lopen. Je kunt dan langzaam aan behoorlijk wat meer lichamelijke mankementen krijgen. Denk aan sterke vermoeidheid, lome benen, dof haar/haaruitval, broze nagels etc...

Hoe moeilijk het ook is. Ga toch proberen om gedurende de dag meer te eten. Als zijn het 6 kleine porties over de gehele dag.
Drinkontbijt is in Principe een suikerbommetje en de vezels vallen in verhouding best tegen. Wellicht kun je Brinta/havermout proberen. Je hebt dan gelijk je vezels en je zuivelproduct(eiwit).
Evt. yoghurt met cereals/muesli.
Als tussendoortje zou je een gekookt ei met een beetje zout kunnen nemen.
Tussen de middag (welke optimel neem je? Yoghurt of drink?)
Wellicht een mogelijkheid om een volkoren of vezelrijke cracker te nemen met 30+ kaas of bijv. kipfilet.
Tussendoortje stukje (zacht) fruit. Mag best een banaan zijn. Kiwi ook een goede voor de vit.C.

Avondeten: in principe uitgaan van 100 gram onbereid vlees (80 gram bereid), een kleine aardappel van +/- 50 gr. en 2-3 lepels groente. Probeer het anders in 2 delen te eten.
Evt. zou je later op de avond nog een bakje yoghurt o.i.d. kunnen nemen.

Als tussendoortje wat goed vult mag je ook dagelijks een klein handje (25 gr.ongezoute/ongebrande noten/pinda's). Zijn wel wat meer cal. door de vetten maar ook die heb je nodig.

Gaat het voldoende drinken wel goed?

Groetjes en succes!!!
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2012 22:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nee het drinken is ook te weinig, ik besef echt wel dat er verandering in moet komen. ik dacht dat ik goed zat met mijn drinkontbijt maar geloof je meteen ik lust absoluut geen brintha od havermout ga morgen maar eens wat anders proberen. Denk dat ik maar gewoon eens vooruit ga plannen.

ochtend
beker optimel drink
vitalu cracker kaas
koffie

middag

vitalu cracker kaas
fruit
thee

avond
sudderlapjes
bloemkool
aardappelen

yoghurt

Ik ga mijn best doen om het weg te krijgen, eieren vallen verkeerd bjj mij maar dat was altijd al zo. Bedankt voor jullie advies!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2012 22:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 14 van 20